Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-20, 16:49
  #1
Medlem
Hej!

Jag jobbar som domare i en viss sport, träffade den här kollegan som vi kan kalla för Peter i en cup. (april)

Vi pratar under cupen och klickar, jag förklarar för honom att jag skulle behöva lite hjälp från en som är mer erfaren till att bli mycket bättre... Kan väl tillägga att vi har ett gemensamt ursprung från Europa och pratar samma språk.

Hursomhelst, han förklarar att han kan hjälpa mig när nästa säsong börjar (september) genom att jag ska maila eller ringa han. Han sa det flera gånger och vi pratade och skojade.

Nu...

Han fyllde år för 3 dagar sen; alla grattar honom på facebook, och jag skriver ett lite längre inlägg i form av "Grattis Peter, ha en toppen dag jag önskar dig all lycka och framgång!" varpå han tackar alla FÖRUTOM MIG.

Vad fan betyder det? Vad har jag gjort honom för att han ska göra såhär mot mig? Känner mig så jäkla arg nu.

Kan väll tilläggas att jag är 19 år och han är 37.
Citera
2011-07-20, 16:54
  #2
Medlem
Grytters avatar
Fråga...?
Citera
2011-07-20, 16:55
  #3
Medlem
Men orka bry sig om någon tackar eller ej på facebook
Citera
2011-07-20, 17:02
  #4
Medlem
TheKickss avatar
Ja sådant kan faktiskt svida lite... Men kan han inte bara ha missat det då? Hur många inlägg fick han? Och hur tackade han de andra...svarade han på allas meddelande eller tackade han på sin status?
Citera
2011-07-20, 17:10
  #5
Medlem
Uselt, nu vet du vad han går för. Lägg ner facebook, det gjorde jag efter att ha sett liknande beteenden hos folk.
Citera
2011-07-20, 17:12
  #6
Medlem
<Kan ha varit så att han inte ser dig som en familjemedlem. Mne man kan också svara tack iaf. Han kanske är rädd att du ska hänga honom i hasorna nu liksom
Eller så är han rädd för pedofilanklagelser. Om han verkligen har svarat ALLA andra, kan han ju ha missat ditt inlägg (iphone o sånt).
Citera
2011-07-20, 17:12
  #7
Medlem
BlueOasiss avatar