2011-07-19, 22:56
Medlem
Rut.s avatar
Jag behöver lite manliga perspektiv va.

Jag träffade en kille som jag tyckte var sjukt snygg, rolig och alltihop. Tyckte mig märka att han flörtade lite men hade inte tänkt agera på det av flera olika anledningar. Vi träffades genom gemensamma kompisar.
Ett tag senare var vi på fest och då fick jag reda på att han hade flickvän. Blev förvånad och tänkte att jag väl misstolkat hans signaler.
Sen blev det iaf så att vi hängde hela kvällen och satt och pratade skit typ, och ja, det ena ledde till det andra och det slutade med att vi hade sex.
Jag frågade honom flera gånger om vi verkligen skulle och han sa att vi inte borde, men vi kunde inte låta bli. Han sa hela tiden att jag var så sexig och att han gillade mig så mycket och blablabla.
Sen typ två sekunder efter att han kommit fick han väl ågren och sa att han måste dra. Då sa jag nånting om att jag kände mig liiiiite billig om han bara drog direkt efter och han bad om ursäkt och stannade kvar en liten stund. men han var tvungen att gå till sin tjej som låg och sov i ett annat rum. (ja jag vet, väldigt classy)

Dagen efter sa vi hejdå men kunde inte prata nåt eftersom vi var en hel hög med folk, inklusive hans tjej.

Nu känner jag mig såklart som en idiot. Förmodligen han också. Men grejen är att jag inte kan sluta tänka på honom. Värsta högstadiegrejen, jag kan inte äta eller sova. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag kommer träffa honom igen för eller senare via våra gemensamma kompisar, och jag kommer inte veta hur jag ska bete mig. Jag är ju helsåld på honom, men jag borde inte kontakta honom va? Han har ju tjej liksom.

Okej, men till frågan. Tror ni jag bara var ett lätt ligg eller kan det vara nåt mer? Kändes ju lite weird att han ville fly så fort det var över... Hatar mig själv för att jag överanalyserar allt som en... tjej

Ge mig råd tack, o visa fbare.
Citera
2011-07-19, 23:02
Medlem
Toxiczs avatar
Det värka som han gillar dig mer än sin flickvän, men såklart gillar han sin flickvän med. Tror inte han hade sex med dig bara för att han vill ha någon annan än sin flickvän efter som han inte hade sex med dig första gången ni sågs. Han hittade helt enkelt något bättre, roligare än sin flickvän. Han känner sig dum och kommer troligen göra slut med sin flickvän och satts på dig(hoppas jag han gör iaf). Vänta ut det lite och se vad han gör.

Det kan såklart bli stavfel !

//Toxicz.
Citera
2011-07-19, 23:02
Medlem
Mister-urbans avatar
Kille kåt, tjejen sover, han hittar ett white trash o ligger med henne... tja, du glöm den killen. Dessutom - det han gjorde mot sin tjej kan väl han mycket väl göra mot dig om ni var ihop?
Citera
2011-07-19, 23:05
Medlem
Spreztozcs avatar
Jag tror att han fattade intresse för dig, men sedan kom och tänka på vad han gjort egentligen.. När det redan var försent!

Som någon tidigare sa, så är han troligtvis inget material att binda sig till ändå.
Citera
2011-07-19, 23:10
Medlem
Om han gör så mot henne så kommer han göra samma sak imot dig.
Citera
2011-07-19, 23:12
Medlem
Lakejjs avatar
låter som en riktig man som vet hur man ska behandla sina stycken, något att satsa på för att få genetiskt starka barn.
Citera
2011-07-19, 23:13
Medlem
svampdamps avatar
Fan vad jag hatar horor som ligger med en upptagen kille. Snacka om att försöka göra livet surt för andra för egen njutning. Lämna honom ifred och låt honom leva med sin flickvänn.
Citera
2011-07-19, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rut.
Jag behöver lite manliga perspektiv va.

Jag träffade en kille som jag tyckte var sjukt snygg, rolig och alltihop. Tyckte mig märka att han flörtade lite men hade inte tänkt agera på det av flera olika anledningar. Vi träffades genom gemensamma kompisar.
Ett tag senare var vi på fest och då fick jag reda på att han hade flickvän. Blev förvånad och tänkte att jag väl misstolkat hans signaler.
Sen blev det iaf så att vi hängde hela kvällen och satt och pratade skit typ, och ja, det ena ledde till det andra och det slutade med att vi hade sex.
Jag frågade honom flera gånger om vi verkligen skulle och han sa att vi inte borde, men vi kunde inte låta bli. Han sa hela tiden att jag var så sexig och att han gillade mig så mycket och blablabla.
Sen typ två sekunder efter att han kommit fick han väl ågren och sa att han måste dra. Då sa jag nånting om att jag kände mig liiiiite billig om han bara drog direkt efter och han bad om ursäkt och stannade kvar en liten stund. men han var tvungen att gå till sin tjej som låg och sov i ett annat rum. (ja jag vet, väldigt classy)

Dagen efter sa vi hejdå men kunde inte prata nåt eftersom vi var en hel hög med folk, inklusive hans tjej.

Nu känner jag mig såklart som en idiot. Förmodligen han också. Men grejen är att jag inte kan sluta tänka på honom. Värsta högstadiegrejen, jag kan inte äta eller sova. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag kommer träffa honom igen för eller senare via våra gemensamma kompisar, och jag kommer inte veta hur jag ska bete mig. Jag är ju helsåld på honom, men jag borde inte kontakta honom va? Han har ju tjej liksom.

Okej, men till frågan. Tror ni jag bara var ett lätt ligg eller kan det vara nåt mer? Kändes ju lite weird att han ville fly så fort det var över... Hatar mig själv för att jag överanalyserar allt som en... tjej

Ge mig råd tack, o visa fbare.

Nej! Han är inte de minsta intresserad av dig på några andra plan. Du var ett ledigt knull, han tog tillfället i akt. Hoppas att han inte får dåligt samvete och berättar för sin flickvän. 1. Du får henne efter dig och 2. Hon dumpar honom och han hamnar i en djup depression. Det har hänt mig, tjejen jag knullade vara bara ännu en slyna som särade på benen för den första bästa killen. Ingen kille vill ha tjejer som dig, man vill ha dom till en sak och det är att tömma sig i henne.
Citera
2011-07-19, 23:22
Medlem
Rut.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-urban
Kille kåt, tjejen sover, han hittar ett white trash o ligger med henne... tja, du glöm den killen. Dessutom - det han gjorde mot sin tjej kan väl han mycket väl göra mot dig om ni var ihop?

fast då hade han kunnat gå och lägga sig samtidigt som sin tjej, eller hur?
ja, klart han skulle kunna göra samma sak mot mig.

Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Fan vad jag hatar horor som ligger med en upptagen kille. Snacka om att försöka göra livet surt för andra för egen njutning. Lämna honom ifred och låt honom leva med sin flickvänn.

men vänta lite nu. är det JAG som är en hora? det är ju han som har flickvän. jag gjorde också verkliegn fel och det står jag för. men jag fattar inte vad du menar med att jag ska lämna honom ifred och låta honom leva med sin flickvän? var inte direkt så att jag våldtog honom.
Citera
2011-07-19, 23:25
Medlem
Rut.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
Om han gör så mot henne så kommer han göra samma sak imot dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Lakejj
låter som en riktig man som vet hur man ska behandla sina stycken, något att satsa på för att få genetiskt starka barn.

ja, det var riktigt ruttet gjort av honom. men allt behöver väl inte alltid vara så svart eller vitt?
Citera
2011-07-19, 23:26
Medlem
Han utnyttjade dig bara!!! rätt åt dig. hur skulle du själv känna om du var i hans flickväns situation?
Citera
2011-07-19, 23:27
Medlem
Rut.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecookie85
Nej! Han är inte de minsta intresserad av dig på några andra plan. Du var ett ledigt knull, han tog tillfället i akt. Hoppas att han inte får dåligt samvete och berättar för sin flickvän. 1. Du får henne efter dig och 2. Hon dumpar honom och han hamnar i en djup depression. Det har hänt mig, tjejen jag knullade vara bara ännu en slyna som särade på benen för den första bästa killen. Ingen kille vill ha tjejer som dig, man vill ha dom till en sak och det är att tömma sig i henne.

jag älskar att det fortfarande 2011 är helt okej för en kille att ligga runt, men en tjej som gör det är en slyna. jag ville ha sex, men jag tvingade honom inte. ska inte han behöva ta ansvar för sitt eget beteende bara för att jag också var kåt?
for the record så har jag inte haft sex på lääääääänge, och senaste gången jag hade ett ons var för typ 5 år sen. så jag är inte så värst slampig av mig, ledsen att krossa dins fördomar. och ledsen att du projicerar ditt eget misslyckade liv på min situation.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in