Citat:
Ursprungligen postat av kinkimono
Tänkte mer att du har starka känslor för honom för att du glamoriserar det hela/honom inte tvärt om. Hände väldigt mycket där på kort tid om jag uppfattade det hela rätt då du inte kunde känna honom allt för väl för att verkligen utveckla starka känslor för hur han är som person. Det är där det kommer in hur en person ÄR hur man hanterar bland annat såna situationer (och det är det du döms för här i tråden som jag uppfattar det) då känslorna tar över och mycket därför jag tror många i tråden var snabba på att hoppa på dig efter beteende.
Ja du har helt rätt. Det gick alldeles för snabbt och jag känner honom inte. Blev väl sjukt attraherad av honom helt enkelt och misstog det för något mer än vad det var. Och jag borde ha fattat bättre och hållt huvudet kallt. Det är lätt att vara efterklok. Men som det är nu har jag fortfarande ont i magen konstant, tänker på honom hela tiden och mår skit över hela situationen. Jag kanske inte borde kunna känna så starkt för någon jag bara träffat tre, fyra gånger men det KÄNNS ju så liksom. Sen om det är min förvirrade hjärna som blandar ihop det ena eller andra kan tyvärr inte göra något ogjort. Jag är känslosam som fan ibland, men jag lovar att jag har lärt mig att man inte alltid kan agera på såna känslor utan måste försöka tänka kritiskt även i såna situationer.
Eller, jag har alltid gjort så innan. Men den här gången klarade jag inte av det.