2011-07-19, 23:29
Medlem
Rut.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lalala0
Han utnyttjade dig bara!!! rätt åt dig. hur skulle du själv känna om du var i hans flickväns situation?

jag skulle må piss, såklart. det gör jag nu också, men knappast i närheten av hur jag skulle må om jag fått reda på att min pojkvän varit otrogen. jag vet att jag har gjort fel, okej.
Citera
2011-07-19, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rut.
ja, det var riktigt ruttet gjort av honom. men allt behöver väl inte alltid vara så svart eller vitt?

Du vet inte hur killar funkar. Det är ganska uppenbart! Har man en kuk mellan benen så vet man precis! INGEN kille som tycker om en tjej stoppar kuken i henne, tömmer sig och sen vill dra därifrån fort som fan! Han har inga känslor. Move on!
Citera
2011-07-19, 23:36
Medlem
GOOGLE.coms avatar
Citat:
ja, det var riktigt ruttet gjort av honom. men allt behöver väl inte alltid vara så svart eller vitt?
Det var minst lika fittigt gjort av dig förstår du väl? Ligga med en kille som har partner. Hur fan tänkte du? Nu har någon annan i tråden redan kallat dig hora vilket var tur, för då slipper jag göra det.
Citera
2011-07-19, 23:39
Medlem
Rut.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thecookie85
Du vet inte hur killar funkar. Det är ganska uppenbart! Har man en kuk mellan benen så vet man precis! INGEN kille som tycker om en tjej stoppar kuken i henne, tömmer sig och sen vill dra därifrån fort som fan! Han har inga känslor. Move on!

okej.
Citera
2011-07-19, 23:40
Medlem
Rut.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GOOGLE.com
Det var minst lika fittigt gjort av dig förstår du väl? Ligga med en kille som har partner. Hur fan tänkte du? Nu har någon annan i tråden redan kallat dig hora vilket var tur, för då slipper jag göra det.

äsch, läs tråden. jag har sagt typ sju tusen gånger att JAG också gjort fel. men det inlägget du citerade på var ett svar på ett annat inlägg om att han likaväl skulle göra likadant mot mig om vi vore ihop.
och jag är ingen hora, tackar som frågar.
Citera
2011-07-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ge mig råd tack, o visa fbare.

Nej det var inte du som var "horan" utan det var givetvis han. Det du gjorde var inte rätt om man säger så, men det han gjorde var direkt fel. Det är alltid den som är upptagen som är skitstöveln, inte personen han/hon vänstrar med.

Huruvida det kan bli något mellan er har jag ingen aning om... Däremot håller jag med den person som tidigare sa att hans beteende talar för sig självt. Alltså han är inget att satsa på relationsmässigt. Nu kan jag inte se in i framtiden men om det skulle bli så att ni blev ett par så kan jag tänka mig att han skulle vänstra igen så fort du inte längre var spännande för honom.

Men hur du än gör, lycka till!
Citera
2011-07-19, 23:46
Medlem
GOOGLE.coms avatar
Citat:
äsch, läs tråden. jag har sagt typ sju tusen gånger att JAG också gjort fel. men det inlägget du citerade på var ett svar på ett annat inlägg om att han likaväl skulle göra likadant mot mig om vi vore ihop.
och jag är ingen hora, tackar som frågar.
Det var ingen fråga, utan ett påstående. I mina ögon är du en hora.

Och hur kan du vara intresserad av en kille som var otrogen mitt framför tuttarna på dig?
Citera
2011-07-19, 23:48
Medlem
Rut.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Electrohead
Nej det var inte du som var "horan" utan det var givetvis han. Det du gjorde var inte rätt om man säger så, men det han gjorde var direkt fel. Det är alltid den som är upptagen som är skitstöveln, inte personen han/hon vänstrar med.

Huruvida det kan bli något mellan er har jag ingen aning om... Däremot håller jag med den person som tidigare sa att hans beteende talar för sig självt. Alltså han är inget att satsa på relationsmässigt. Nu kan jag inte se in i framtiden men om det skulle bli så att ni blev ett par så kan jag tänka mig att han skulle vänstra igen så fort du inte längre var spännande för honom.

Men hur du än gör, lycka till!

tack, och du har rätt. han skulle göra samma mot mig.
Citera
2011-07-19, 23:52
Medlem
Rut.s avatar
Citat:
Det var ingen fråga, utan ett påstående. I mina ögon är du en hora.

Och hur kan du vara intresserad av en kille som var otrogen mitt framför tuttarna på dig?

för att jag blev intresserad av honom innan jag visste att han var upptagen och för att vi hade så sjukt kul ihop. för att jag drogs till honom som jag vet inte vad och trodde han kände likadant, men det var uppenbarligen fel.

om jag är en hora, vad är då han?

för övrigt: [Prostitution (ytterst av latin pro-stituere, ’(offentligt) ställa ut’) kallas den verksamhet där en eller flera personer utför sexuella handlingar åt en annan mot omedelbar ersättning i form av pengar eller andra värdeföremål]
Citera
2011-07-19, 23:57
Medlem
Nu är jag inte en man då.

Men jag kan känna igen mig en jäääkla massa på det du skriver. för de första ska du inte slösa din tid på honom.. lovar han är absolut inte värd en sekund av din uppmärksamhet..

En gång för ett bra tag sen när man var runt 17 gjorde jag samma misstag att "kära ned mig" i en upptagen snubbe, och ja, vi hade sex.. många ggr.. var precis som du, kunde inte sluta tänka på honom var helt såld i snubben.
De tog mig lång tid att glömma honom, efter ett tag när han struntat i mig totalt kom han tillbaka med sin "glada nyhet" att han dumpat sin brud och kan vara med mig.. Men han såra mig totalt senare när han knulla en annan brud . såå..

En gång otrogen.. förmodligen alltid otrogen.

Han kommer bara göra samma mot dig.
Citera
2011-07-20, 00:00
Medlem
Rammsbergs avatar
Citat:
Det var inte alls "fittigt" av henne. Hon kan ligga med vem hon vill, så länge hon inte är tillsammans med någon. Men han kan inte det. Den som gjorde fel, var han, inte hon. Den som är otrogen, gör fel mot sin partner. Den som inte har någon partner, kan jaga vem han/hon vill. Så tycker jag!
Citera
2011-07-20, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygbritt
En gång otrogen.. förmodligen alltid otrogen.

Han kommer bara göra samma mot dig.

Det är min erfarenhet också. Det finns vissa sorters människor som helt enkelt inte har problem med att såra sin partner. Dem ska man hålla sig undan ifrån när det gäller seriösa relationer.

Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Det var inte alls "fittigt" av henne. Hon kan ligga med vem hon vill, så länge hon inte är tillsammans med någon. Men han kan inte det. Den som gjorde fel, var han, inte hon. Den som är otrogen, gör fel mot sin partner. Den som inte har någon partner, kan jaga vem han/hon vill. Så tycker jag!

Exakt. En annan tanke är också att TS nog inte ska gå runt med dåligt samvete. Om man är i ett förhållande med en person och vilken random människa som helst kan få partnern att vara otrogen är det säkerligen inget bra för hållande ändå. Kan man inte säga nej till "frestelser" har man inte i ett förhållande att göra. TS gjorde nog snarare tjejen i relationen en tjänst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in