Citat:
Det är väldigt längesedan jag tog upp det där, för jag räknar det som ganska hållbara bevis på att detta ni skriver om, bygger endast på vittnesmål, och inte på några dokument, eftersom de uppgifter ni använder inte stämmer in om man studerar just de papper som SS "lämnade efter sig". Molly ibland begriper jag inte på dig. Du återkommer med samma frågor, påstående gång på gång. Vi förklarar och visar dig. Men det tycks inte alls tränga in, ibland tro jag du inte läser våra inlägg bara.
Det är visst möjligt med tränga så många människor. Charles Provan, som är en revisionist som tänkt om när han insåg att det faktiskt var möjligt med ungefär så mycket folk på så liten yta, och insåg att det blåljugs och förnekas friskt bland revisonister.
källa:
http://holocaust.skeptik.net/documents/provan_photos.htm
http://holocaust.skeptik.net/documents/provan_gerstein.html
Vilket han är inte den enda som revisionist som omvändes. sist verka David Irving också
En annan är Pressac som förklara det utförligt hur det gick till. Han var en revisionist från början
. Tydligen ändrar han uppfattning att det hände , han också.
hans bok: http://www.holocaust-history.org/auschwitz/pressac/technique-and-operation/pressac0011.shtml
Ytterliga en är ju den sist vi snackade om David Cole, ang om Reinhardlägerna var utan tvekan utrotningsläger. Ser du molly undrar varför många revisionister ändrar uppfattning?? Har de blivit torterade??
Nämnde inte du att krem sattes igång 1942 ?? Enligt SS dokument ifrån byggnadskontoret så byggdes krematorie IV 1942. Har du studerat dokumentet. inlägg lite bakåt skrev du detta, efter jag påstod det var våren 1943. Nu skriver du " Vi vet att KII togs ibruk den 15 mars 1943"
Nej de hade kapacitet på 4300 lik om dan inte 550. Vilket vi har visat via dokument och sagt till dig innan. Är det fel så får du skriva till museet "topf o son", säga till dem de har fel, eller dokumetet är falskt. Så får vi se vad de säger.
Erinnerungsort Topf & Söhne -
Die Ofenbauer von Auschwitz
Dr. Annegret Schüle
Sorbenweg 7
99099 Erfurt
E-Mail: topfundsoehne@erfurt.de
Det med 2000 bränningar är under förutsättningar de svalades av och för sedan värmas upp igen. Det sliter på teglet japp. Men jämn och konstant värming så vara det längre. Därför bränneri som typ tegel och annan högvärmeugnar får aldrig svala av mer än vid service.
Återigen det går alldeles utmärkt bränna en kropp fortare än 1 timme. Annars hade SS beställt standard ugnar, som Topf o son hade på lager. De har byggt krema sedan 1870 talet. Då hade inte 30 tal ingenjörer behövt sitta rita nya ugnar. Varför är det så svårt förstå det???
Det med koks har vi tagit upp så många gånger innan förklarat för dig. De kunde bränna flera kroppar åt gången. SS beställde det. Det är ingen "kyrko" församling de var på. Där man bränner en åt gången till fullständig aska. Det går alldeles utmärkt slänga in nya kroppar innan förgående har blivit aska. Vilket vi har visat dig innan.
Inte konstigt du blir trött på upprepa samma saker. Du kommer inte med något nytt.
Det med skriva siffror är inte revisionisternas starka sida. Enligt eran logik: Så slänger ni ett vedträ åt gången, väntar tills den blir aska för sedan slänga in en ny och tända på igen. Jag vet ingen husägare som har en vedkamin, som gör så. Även om vi förklarar för dig, så vill du inte förstå
deras logik stämmer inte 
Det är visst möjligt med tränga så många människor. Charles Provan, som är en revisionist som tänkt om när han insåg att det faktiskt var möjligt med ungefär så mycket folk på så liten yta, och insåg att det blåljugs och förnekas friskt bland revisonister.
källa:
http://holocaust.skeptik.net/documents/provan_photos.htm
http://holocaust.skeptik.net/documents/provan_gerstein.html
Vilket han är inte den enda som revisionist som omvändes. sist verka David Irving också
En annan är Pressac som förklara det utförligt hur det gick till. Han var en revisionist från början
. Tydligen ändrar han uppfattning att det hände , han också.hans bok: http://www.holocaust-history.org/auschwitz/pressac/technique-and-operation/pressac0011.shtml
Ytterliga en är ju den sist vi snackade om David Cole, ang om Reinhardlägerna var utan tvekan utrotningsläger. Ser du molly undrar varför många revisionister ändrar uppfattning?? Har de blivit torterade??
Nämnde inte du att krem sattes igång 1942 ?? Enligt SS dokument ifrån byggnadskontoret så byggdes krematorie IV 1942. Har du studerat dokumentet. inlägg lite bakåt skrev du detta, efter jag påstod det var våren 1943. Nu skriver du " Vi vet att KII togs ibruk den 15 mars 1943"
Nej de hade kapacitet på 4300 lik om dan inte 550. Vilket vi har visat via dokument och sagt till dig innan. Är det fel så får du skriva till museet "topf o son", säga till dem de har fel, eller dokumetet är falskt. Så får vi se vad de säger.
Erinnerungsort Topf & Söhne -
Die Ofenbauer von Auschwitz
Dr. Annegret Schüle
Sorbenweg 7
99099 Erfurt
E-Mail: topfundsoehne@erfurt.de
Det med 2000 bränningar är under förutsättningar de svalades av och för sedan värmas upp igen. Det sliter på teglet japp. Men jämn och konstant värming så vara det längre. Därför bränneri som typ tegel och annan högvärmeugnar får aldrig svala av mer än vid service.
Återigen det går alldeles utmärkt bränna en kropp fortare än 1 timme. Annars hade SS beställt standard ugnar, som Topf o son hade på lager. De har byggt krema sedan 1870 talet. Då hade inte 30 tal ingenjörer behövt sitta rita nya ugnar. Varför är det så svårt förstå det???
Det med koks har vi tagit upp så många gånger innan förklarat för dig. De kunde bränna flera kroppar åt gången. SS beställde det. Det är ingen "kyrko" församling de var på. Där man bränner en åt gången till fullständig aska. Det går alldeles utmärkt slänga in nya kroppar innan förgående har blivit aska. Vilket vi har visat dig innan.
Inte konstigt du blir trött på upprepa samma saker. Du kommer inte med något nytt.
Det med skriva siffror är inte revisionisternas starka sida. Enligt eran logik: Så slänger ni ett vedträ åt gången, väntar tills den blir aska för sedan slänga in en ny och tända på igen. Jag vet ingen husägare som har en vedkamin, som gör så. Även om vi förklarar för dig, så vill du inte förstå
deras logik stämmer inte 
Allt färre personer idag tror på förintelsen, och det är ju något som är bra och som bevisar att det som tex Faurisson, Graf och flere skriver börjar bära frukt. Människor kan googla runt och bilda sig en egen uppfattning om vad som egentligen skedde i lägren och är inte längre tvugna att tugga igenom den litteratur som "förintelse" religiösa diktat och diktar ihop. Om de bara kunde komma med några bevis på att man gasat ihjäl fångar med Zyklon B så skulle de kunna rädda lögnbygget för att oundvikligt sörta samman.
Nu försöker de förintelsetroende dömma gamla senila fd. SS vakter till fängelse, för att hålla lögnen vid liv. Det sista halmstrået. Skrattretande.
Man talar inte om utrotningsläger, utan dödsläger. Birkenau var ett dödsläger för där dog fångar i mängder. Man kallade också lägret till Anus mundi, det var vanligt bland SS att man kallade det så, för det var så grymt och man försökte allt för att bevara fångarna vid liv. Du talar om gasning...
Tänk efter själv 4300 lik om dagen? Det är ju en helt orimlig historia. Vilka krematorien i Birkenau skulle ha kunnat kremera en sådan mängd.
Jag har som jag skrivit tidigare kontaktat ett modernt krematorie och frågat dem hur länge det tar att bränna en människa och det tar nästan en timme? De tyska krematorierna som eldades med koks var verkligen inte snabbare. Tänk nu efter med ditt sunda förnuft. Robert Vrba talade om 3000 lik och Höss om 2000 lik, och Herkulesbig om 4300, det blir ju bara värre.........
Jag behöver inte några andra dokument att förstå detta, men jag kan skriva en rolig historia med email adressen och berätta till företaget ifråga att det på Flashback finns personer som tror att man på en dag kremerade så många, för det du ber mig göra har redan gjorts av andra.
Min farfar skrattar säkert i graven till dina konstiga påståenden, eller hur?
Men som jag alltid brukar säga så:
" Det är ju så att människan har genom åren hela tiden utvecklat sin kunskap och intelligens, för annars skulle vi ännu tro på häxor, och den moderna människan har genom denna utveckling slutat tro på gaskammar sagorna".
Det förutsätter förstås att man kan tänka realistiskt och skilja sanning fån lögn, fakta från saga, tänka realistiskt och ha ett sunt förnuft.
)
Han sa väl uttryckligen att judenheten ska utrotas från Europa? Vilket är öppet för en hel del tolkning. Vidare mals förintel$ereligionen ned bit för bit...