Citat:
Varför skulle förintelsetroende säga att man lade askan i urnor? Nej, det kan de ju inte erkänna och inte kan de förstå den faktan heller för de tror på att man kastade in kroppar som ved i ugnarna.
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Nej det går inte lägga dem i urnor, eftersom de blandade askan. Hur ska de kunna veta vilken som är vilken? Var skulle de skicka urnorna? Nej det har jag inte läst någonstans, som vanligt en fantasi story igen. Var skulle de hitta alla dessa urnor?? Så den går jag inte på utan sett bättre bevis på det. Inga vittnen har sagt det har lagt aska i urnor. Tvärtom bruka det hamna någon annanstans. Så det är inget jag fantisera fritt, finns det några bilder några urnor? Det borde finnas 1000 tals..
Jo parasiter bruka man utrota, inte förflytta dem. Då kommer de tillbaks bara...
Titta på filmen!
Som Dr SD Stein skrev beodrade Himmler det, varför skulle han ljuga? Det är en forskare. Så då stämmer det säkert, bevis har han säkert för det. Det är en project vad alla arbetare kom ifrån. Där står tydligt att totalt fanns det i tyska riket inkl de ockuperade länderna Det fanns 7.600.000 utländska arbetstagare i jobb i riket under september 1944: 5.700.000 civila arbetare och knappt två miljoner krigsfångar. 2,8 miljoner av dem kom från Sovjetunionen, 1,7 miljoner från Polen, 1,3 miljoner från Frankrike; totalt var nästan 20 europeiska länder representerade bland de anställda i riket vid denna tid. Det stämmer bättre med övriga information. Judarna var inte viktiga, till med dödades efter Himmler beslut. Precis som Hans frank nämnde också. Först vid 1944, som de ansåg de behövde mer av dem.
Japp Hitler godkände att uthyrning av fångar till privata företag kunde ske, om de kunde arbeta ja. Annars skulle de avlivas(skjutas). Men någon brist på arbetskraft fanns inte, utan de kunde klara sig utan judarna.
Men jag tyckte du skrev man inte kunde lita på pipers siffror
Ja, men döda judar gav också inkomster det har jag berättat innan. Så först fick de inkomster med låta de slava, sedan döda dem och tjänna ännu mer pengar.
Ja de fick stora inkomster absolut, men det finns en lista över vad inkomster kom ifrån också, har du sett den?
Ur en rapport från SS-Gruppenfuhre Odillo Globoenick till Himmler, daterad Lublin , Polen den 27 feb 1943, rörande ägodelar tillvaratagna från likviderade judar. Jag tar bara ett axblock från listan
5 st blyertspennor guld a RM 30,- 150,-
17 st reservoarpennor a RM 70,- RM 1,190,-
2894 st herrfickur a RM500.- RM 1.427.00,-
7313 st damarmbandsur a RM 25,- RM 1.828.250,-
13455 st herrfickur a RM 20,- RM 269.100,-
22324 st glasögon a RM 3,- RM 66.972,-
11 675 st ringar a RM 1.500,- 11.675.000,-
1974 st broscher,guld med briljanter o diam a 2.00,- RM 3.948.000,-
7000 st reservoarpennor a RM 10,- RM 70.000,-
51370 st repar, ur a RM 5,- RM 256.850,-
...
....Detta är bara ett axplock från listan....
...
Totalt RM 26.089.800.-
Samtidigt
462 vagnar lump
251 vagnar bolsterdun
317 vagnar kläder,linne
totalsumma : RM 13.294.400,-
källa : Stig Jonasson "nazismen i dokument" sid 59 - 60
Så döda personer ger också inkomster.

Jo parasiter bruka man utrota, inte förflytta dem. Då kommer de tillbaks bara...
Titta på filmen!Som Dr SD Stein skrev beodrade Himmler det, varför skulle han ljuga? Det är en forskare. Så då stämmer det säkert, bevis har han säkert för det. Det är en project vad alla arbetare kom ifrån. Där står tydligt att totalt fanns det i tyska riket inkl de ockuperade länderna Det fanns 7.600.000 utländska arbetstagare i jobb i riket under september 1944: 5.700.000 civila arbetare och knappt två miljoner krigsfångar. 2,8 miljoner av dem kom från Sovjetunionen, 1,7 miljoner från Polen, 1,3 miljoner från Frankrike; totalt var nästan 20 europeiska länder representerade bland de anställda i riket vid denna tid. Det stämmer bättre med övriga information. Judarna var inte viktiga, till med dödades efter Himmler beslut. Precis som Hans frank nämnde också. Först vid 1944, som de ansåg de behövde mer av dem.
Japp Hitler godkände att uthyrning av fångar till privata företag kunde ske, om de kunde arbeta ja. Annars skulle de avlivas(skjutas). Men någon brist på arbetskraft fanns inte, utan de kunde klara sig utan judarna.
Men jag tyckte du skrev man inte kunde lita på pipers siffror
Ja, men döda judar gav också inkomster det har jag berättat innan. Så först fick de inkomster med låta de slava, sedan döda dem och tjänna ännu mer pengar.
Ja de fick stora inkomster absolut, men det finns en lista över vad inkomster kom ifrån också, har du sett den?
Ur en rapport från SS-Gruppenfuhre Odillo Globoenick till Himmler, daterad Lublin , Polen den 27 feb 1943, rörande ägodelar tillvaratagna från likviderade judar. Jag tar bara ett axblock från listan
5 st blyertspennor guld a RM 30,- 150,-
17 st reservoarpennor a RM 70,- RM 1,190,-
2894 st herrfickur a RM500.- RM 1.427.00,-
7313 st damarmbandsur a RM 25,- RM 1.828.250,-
13455 st herrfickur a RM 20,- RM 269.100,-
22324 st glasögon a RM 3,- RM 66.972,-
11 675 st ringar a RM 1.500,- 11.675.000,-
1974 st broscher,guld med briljanter o diam a 2.00,- RM 3.948.000,-
7000 st reservoarpennor a RM 10,- RM 70.000,-
51370 st repar, ur a RM 5,- RM 256.850,-
...
....Detta är bara ett axplock från listan....
...
Totalt RM 26.089.800.-
Samtidigt
462 vagnar lump
251 vagnar bolsterdun
317 vagnar kläder,linne
totalsumma : RM 13.294.400,-
källa : Stig Jonasson "nazismen i dokument" sid 59 - 60
Så döda personer ger också inkomster.

Varje SS man i lägret var tvungen att blint lyda order och regler där, så varför skulle man inte då ha satt askan i urnor.
Det är ju så att då man studerar dessa historier om lägren och hur det egentigen var där så måste man också veta reglerna där som ger en bild hur vardagen såg ut på plats.
Det var en order att alla brända kroppars aska skulle läggas i urnor som sedan sändes hem till den dödas kyrka i hembyn. Läs det jag skrev i mitt förra inlägg, där jag svarade dig. Jag bad dig läsa Death dealer av Rudolf Höss. Han förklarar tydligt och klart hurudan regler och föreskrifter det fanns för varje avdelning i lägret.
Om döda Judar skaffade inkomster så var det bara en droppe i havet emot vad de levande skrapade ihop. Dessutom fanns det också regler i lägret för hur man skulle handskas med döda fångars ägendom, vilket inte alls bevisar det din lista vill säga.
Man kan tydligt och klart läsa om detta i Albert Speer bok The slave state. Där handlar det om slavarbetet, och hur det var organiserat.
Dessutom är det bra att läsa Tysk socialpolitik ifrån 1930 och -40 talet, så ser man hur samhället var uppbyggt och då är det lättare att förstå dessa saker.