2011-07-10, 08:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av da96mdn
haha, ledsen att göra dig besviken men jag får ligga varje dag, jag har en fru
Men varu ljuger........Om det är någon kategori av män som inte får ligga, så är det vi i sambo/giftas förhållanden. Vi måste först ha gjort allt hushållsarbete i 4 veckor samt kört ungarna på alla deras aktiviteter och klippt gräsmattan. Då, om möjligt, får vi knulla 1 gång om vi frågar snällt.
Citera
2011-07-10, 09:35
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styx1
Men varu ljuger........Om det är någon kategori av män som inte får ligga, så är det vi i sambo/giftas förhållanden. Vi måste först ha gjort allt hushållsarbete i 4 veckor samt kört ungarna på alla deras aktiviteter och klippt gräsmattan. Då, om möjligt, får vi knulla 1 gång om vi frågar snällt.

Tänkte just påpeka det. Den kategorin verkar ju uppenbarligen väldigt sexuellt svältfödda.
Citera
2011-07-10, 11:39
Medlem
Citat:

Alltså, säger du att kvinnor har ingen behov av sex utan att de använder sig av det bara för att få sin vilja fram i vardagen ? Att de skulle vara kallblodiga, känslokalla och uträknande individer för vilka sex är medel och inte själva målet ?
Du är inte lite extrem, min vän, måste jag säga.

För att inte tala om att detta är farligt nära att kränka lagen om sexuella tjänster då kvinnan ger dig sin kropp i mer eller mindre motviljan, bara för att du "betelat" med diverse tjänster som hushållsarbete (i ditt fall), osv...Uteblir "betalningen" så får du ingen sex - det har du själv sagt

Eller så finns det annan, enklare förklaring: att hon knullar grannen, nämligen
Citera
2011-07-10, 21:38
Medlem
da96mdns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Tja kanske för att det här med sexuella preferenser varierar från person till person. Tur det kanske. Carl Bildt får också ligga. Inte med mig dock.
Nej det är bra, men han får ändå ligga, vilket tråden handlar om, den handlar inte om vem som just _du_ kan tänka dig att ligga med, utan vilka som får ligga i verkligheten och inte bara, sedan med vem, spelar som inte någon roll, de får ligga, då är det bara fakta.

Citat:
Ursprungligen postat av Sunghir
Jävligt synd! Men vänta nu lite, är det inte bruden som skall försöka göra mig till en bättre människa medan jag totalt dominerar och skiter i henne?

haha ja, men livets lott är som den är, antingen får du vinsten eller inte och kan sitta och slappa med en slav-kvinna Men du kan ju också bara börja att respektera tjejerna, och dela på allt 50% när det gäller hem, barn och jobb? Så kanske rent tjejen börjar att tycka om dig på riktigt i stället, upp till dig. =)

Citat:

haha, hör en ny låt på väg, om jag tar hand om dina barn, om jag är dig trogen livet ut och gör allt jobb hemmavid, om jag klipper gräsmattan och gör allt hushållsarbete, vill du ha bolli-bompa-sex med mig då?

svaret verkar ju ändå ja, så det är ju bra.
På det du säger om att jag ljuger, så är det fel. Jag har en fru, ett hus, men inga barn, så jag har väl lite fritid över än så länge i alla fall.
Citera
2011-07-10, 22:07
Medlem
Citat:

Hon ser dig inte som en älskare, bara en försörjare. Det finns ingen attraktion, du gör inte henne kåt. Hon vill inte ha sex med dig, hon gör det i utbyte mot tjänster. Det är ett hora-torsk-förhållande.

Du accepterar att hon inte uppfyller dina krav, och du accepterar att du inte upfyller hennes. Det är sjukt.

Det finns en överhängande risk att hon har en annan älskare, eller kommer att skaffa en om du inte skärper dig. Gör henne kär och kåt, hur svårt kan det vara?
Senast redigerad av Filling 2011-07-10 kl. 22:09.
Citera
2011-07-10, 22:51
Medlem
SummerWines avatar
Ligga frågetecken
Citera
2011-07-10, 23:37
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Hon ser dig inte som en älskare, bara en försörjare. Det finns ingen attraktion, du gör inte henne kåt. Hon vill inte ha sex med dig, hon gör det i utbyte mot tjänster. Det är ett hora-torsk-förhållande.

Du accepterar att hon inte uppfyller dina krav, och du accepterar att du inte upfyller hennes. Det är sjukt.

Det finns en överhängande risk att hon har en annan älskare, eller kommer att skaffa en om du inte skärper dig. Gör henne kär och kåt, hur svårt kan det vara?

Du e inte gift va?
Citera
2011-07-11, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Du e inte gift va?

Oh, herre gud, ännu en toffel...

Jag är gift och behöver inte klippa gräss för att få sex.

Helt otroligt, va ?
Citera
2011-07-11, 08:51
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facepuncher
Oh, herre gud, ännu en toffel...

Jag är gift och behöver inte klippa gräss för att få sex.

Helt otroligt, va ?

Det behöver inte jag heller. Men jag klipper ändå.

Det jag reagerade mot var mest attityden att du inte behöver göra nånting utöver att göra din partner kåt. Låter som ett märkligt förhållande bara. Helt rätt för ons eller kk däremot, vilket gör det till on topic.
Citera
2011-07-12, 23:22
Medlem
Sin-of-Emmys avatar
Jag gillar den blyga typen av killar, varför dom har inte fått så mycket så dom blir så glada. Sen gör dom allt dom kan för o göra dig nöjd o glad, till skilnad från dom självsäkra töntarna som tror man går i taket för 5 juck o ett sprut.

Enda bra självsäkra killen är en man på 40+ då gör dom åxå allt när dom får lammkött
Citera
2011-07-14, 03:45
Medlem
da96mdns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sin-of-Emmy
Jag gillar den blyga typen av killar, varför dom har inte fått så mycket så dom blir så glada. Sen gör dom allt dom kan för o göra dig nöjd o glad, till skilnad från dom självsäkra töntarna som tror man går i taket för 5 juck o ett sprut.

Enda bra självsäkra killen är en man på 40+ då gör dom åxå allt när dom får lammkött

jojo, men på samma sätt som det finns blyga tjejer, som blir helt vilda i sängen så gäller ju samma för killar, handlar bara om dem som inte får det så ofta kanske. Håller med dig om självsäkra töntar dock, de är inga män, ger er inte det ni vill ha, vilket såklart är rejäl orgasm själv också De killar som inte kan ge er detta anser jag själv är idioter, inte en man i sig, en man vet vilket vackert leende ni får på era läppar efter att ni fått orgasm, endast då blir de en man och vet vad det handlar om.
Citera
2011-07-14, 09:24
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av da96mdn
de är inga män, ger er inte det ni vill ha, vilket såklart är rejäl orgasm själv också De killar som inte kan ge er detta anser jag själv är idioter, inte en man i sig, en man vet vilket vackert leende ni får på era läppar efter att ni fått orgasm, endast då blir de en man och vet vad det handlar om.

Ha ha, du fick storstryk av alla i den andra tråden om hårdhänt sex. Istället för att bemöta det går du bara vidare och kör samma race i en annan tråd. Storstilat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in