Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Tja kanske för att det här med sexuella preferenser varierar från person till person. Tur det kanske. Carl Bildt får också ligga. Inte med mig dock.
Nej det är bra, men han får ändå ligga, vilket tråden handlar om, den handlar inte om vem som just _du_ kan tänka dig att ligga med, utan vilka som får ligga i verkligheten och inte bara, sedan med vem, spelar som inte någon roll, de får ligga, då är det bara fakta.
Citat:
Ursprungligen postat av Sunghir
Jävligt synd!

Men vänta nu lite, är det inte bruden som skall försöka göra mig till en bättre människa medan jag totalt dominerar och skiter i henne?

haha ja, men livets lott är som den är, antingen får du vinsten eller inte och kan sitta och slappa med en slav-kvinna

Men du kan ju också bara börja att respektera tjejerna, och dela på allt 50% när det gäller hem, barn och jobb? Så kanske rent tjejen börjar att tycka om dig på riktigt i stället, upp till dig. =)
Citat:
Ursprungligen postat av styx1
Men varu ljuger........Om det är någon kategori av män som inte får ligga, så är det vi i sambo/giftas förhållanden. Vi måste först ha gjort allt hushållsarbete i 4 veckor samt kört ungarna på alla deras aktiviteter och klippt gräsmattan. Då, om möjligt, får vi knulla 1 gång om vi frågar snällt.
haha, hör en ny låt på väg, om jag tar hand om dina barn, om jag är dig trogen livet ut och gör allt jobb hemmavid, om jag klipper gräsmattan och gör allt hushållsarbete, vill du ha bolli-bompa-sex med mig då?
svaret verkar ju ändå ja, så det är ju bra.

På det du säger om att jag ljuger, så är det fel. Jag har en fru, ett hus, men inga barn, så jag har väl lite fritid över än så länge i alla fall.