Det här påminner lite om en tjejkompis.
Överlag är hon en smart tjej i tjugoårsåldern, men hon håller på med grabbar som alltid har skit bakom sig, t.ex. nyss kommit ut ur fängelset. Hon ligger alltså inte runt, men de hon har hållit på med de senaste åren har varit av sådant stoft. Jag frågade henne varför, och hon besvarade mig med att hon inte ville behöva skydda sin kille på krogen. Det förstår jag självklart - man är man och kvinna är kvinna, trots vad dessa feministjävlar säger. Jag försökte förklara för henne att det finns män där ute som har stake samt en utbildning, och att hon borde sikta in sig på en sådan, men, enligt henne, så "föds vissa ur asfalten".
Det är bullshit det här om att göra män och kvinnor till likadana. De flesta kvinnor vill inte ha en feministisk man, utan de vill ha en man, och precis som TS påpekar så finns det överväldigande bevis på det.
Nu påstår jag inte att någon som sitter i fängelset är en riktig "man", och någon som inte försörjer hemmet är heller ingen riktig "man", men de har en manlig, kaxig, antifeministisk attityd som gör kvinnan till en underlydnad, och eftersom kvinnan inte ens har haft rösträtt i 100 år, så faller hon för det.
De mognar dock till förr eller senare, vad jag har märkt. Det är lätt att se fjortonåriga, översminkade svenskor som hänger med tjugoåriga "macho" blattar, men jag ser inte samma sak hos vuxna kvinnor i samma utsträckning.
Det är biologiska faktorer som spelar en roll här. Kvinnan dras till "macho"-attityden, men jag skulle vilja påstå att ibland så lyckas dessa känslomässiga hormonbomber på två ben finna en viss logik i att gifta sig och få barn med mannen som har en utbildning och ett arbete, kontra mannen som beter sig som en gorilla i en djungel och då och då för skojs skull lappar till henne.
Överlag är hon en smart tjej i tjugoårsåldern, men hon håller på med grabbar som alltid har skit bakom sig, t.ex. nyss kommit ut ur fängelset. Hon ligger alltså inte runt, men de hon har hållit på med de senaste åren har varit av sådant stoft. Jag frågade henne varför, och hon besvarade mig med att hon inte ville behöva skydda sin kille på krogen. Det förstår jag självklart - man är man och kvinna är kvinna, trots vad dessa feministjävlar säger. Jag försökte förklara för henne att det finns män där ute som har stake samt en utbildning, och att hon borde sikta in sig på en sådan, men, enligt henne, så "föds vissa ur asfalten".
Det är bullshit det här om att göra män och kvinnor till likadana. De flesta kvinnor vill inte ha en feministisk man, utan de vill ha en man, och precis som TS påpekar så finns det överväldigande bevis på det.
Nu påstår jag inte att någon som sitter i fängelset är en riktig "man", och någon som inte försörjer hemmet är heller ingen riktig "man", men de har en manlig, kaxig, antifeministisk attityd som gör kvinnan till en underlydnad, och eftersom kvinnan inte ens har haft rösträtt i 100 år, så faller hon för det.
De mognar dock till förr eller senare, vad jag har märkt. Det är lätt att se fjortonåriga, översminkade svenskor som hänger med tjugoåriga "macho" blattar, men jag ser inte samma sak hos vuxna kvinnor i samma utsträckning.
Det är biologiska faktorer som spelar en roll här. Kvinnan dras till "macho"-attityden, men jag skulle vilja påstå att ibland så lyckas dessa känslomässiga hormonbomber på två ben finna en viss logik i att gifta sig och få barn med mannen som har en utbildning och ett arbete, kontra mannen som beter sig som en gorilla i en djungel och då och då för skojs skull lappar till henne.
Men i överlag tror jag att det är så att dessa "tönt-killar" får mycket oftare en senare sex-debut än vad som är normalt. Det är så klart, en rad faktorer som spelar in med en viss del av slump också. Jag menar, hamnar "tönt"/"nörd-killen" i en grupp, där det är 14 tjejer och bara han, tex. för att han ska plugga in för hästar eller något. Det säger sig själv, han kommer få ligga oberoende på hur "nördig"/"snäll" han är, konkurransen kommer driva på tjejerna i gruppen, och han kommer nästan att få överdrivet mycket sex, mer än vad han är värd egentligen
Kanske börjar gå mot det bättre i dag dock när det gäller att få bättre könsfördelning på olika kurser, får hoppas det.