Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-07-08, 20:51
  #1
Medlem
Livet är orättvis. Varför skulle jag bli född i denna kropp? Jag skulle vilja ha sex med någon stadig kk, men jag är inte snygg. Jag är född med lkg, något som kan anses som fult. Men jag är en jävla bra tjej, som är normal. Klart att jag inte tar med mig vem som helst hem, men vanlig kille som är reko. Hur tycker ni att jag ska göra? Ska jag lägga ner projektet och bara leta efter seriösa människor som kan se min personlighet för ett fast förhållande?
Citera
2011-07-08, 20:54
  #2
Medlem
Vad är lkg ?
Citera
2011-07-08, 20:55
  #3
Medlem
Ica-Stigs avatar
nu vet jag inte vad lkg är för något men hursomhelst så bör det inte vara några problem för dig att hitta ligg/kk för du är trots allt tjej. Så du bör inte oroa dig
Citera
2011-07-08, 20:55
  #4
Medlem
RosaRutigPennas avatar
LKG= Läpp-käk-gomspalt




Skaffa stora silikontuttar och blek håret vitt.
Citera
2011-07-08, 20:59
  #5
Medlem
BeppeTurbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.
Vad är lkg ?

Jag antar att det är läpp-käk-gomspalt som avses. En medfödd missbildning.
Citera
2011-07-08, 21:02
  #6
Medlem
Du borde absolut kunna träffa någon kk. Lkg förstår jag kan vara ett problem men så länge du inte gör det till ett problem och sätter spärrar för dig själv, är en skön tjej å bara försöker träffa så mycket folk som möjligt så dyker nån upp!
Citera
2011-07-08, 21:06
  #7
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeppeTurbo
Jag antar att det är läpp-käk-gomspalt som avses. En medfödd missbildning.

Hm, förstår varför hon oroar sig.
Alla jag träffat med LKG har varit aningen efterblivna.
Citera
2011-07-08, 21:09
  #8
Medlem
HolyCraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreijer
Hm, förstår varför hon oroar sig.
Alla jag träffat med LKG har varit aningen efterblivna.

Fan vad taskig du är, vilken elak person du är.

(Moraltanten i mig sätter stopp här. )
Citera
2011-07-08, 21:10
  #9
Avstängd
saggelitens avatar
Var bor du?
Citera
2011-07-08, 21:14
  #10
Medlem
Ja det är ju inte direkt nice med en brud som har läpp-käk-gomspalt, det finns ju operationer som man kan göra föra att fixa till det någorlunda. Att bli knullad är väl det sista av dina problem?
Citera
2011-07-08, 21:18
  #11
Medlem
Pepsi901s avatar
Som flera personer redan sagt så tror jag knappast det är några problem att skaffa en kk, alla tjejer får ligga om dom vill.
Citera
2011-07-08, 21:19
  #12
Medlem
Men du har opererat din LKG antar jag? Visst kan det säkert fortfarande anses som fult, men "värre" saker än så har knappast hindrat människor att inleda kk-förhållanden.

Men du kanske får satsa på lite mer social interaktion för att få till ett kk-förhållande jämfört med när en kvinnlig bimbo möter en manlig bimbo och blir perfekta kk:s direkt bara på grund av ytan.

För bara för att det är ett kk-förhållande behöver det ju inte bara bygga på utsidan. Tvärtom är det nog sällan enbart yta i en kk-relation.

Så mitt tips är att charma en pojke med din bländande sköna och sexiga personlighet! Kör hårt!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback