Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-05, 16:57
  #181
Medlem
Fettopappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleZara
Om du inte mäter kukarna, hur vet du då att du klarar mer än 21 cm? mysko.
Man ser ju på ett ungefär, vet hur man jämför med handen osv. Men inte fan tar jag fram en tumstock och mäter. Mysko på dig själv.
Citera
2012-06-05, 23:48
  #182
Medlem
Sin-of-Emmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blade90
ja det förstår ja! =) vad var ditt rekord på längd och vidden ?

Nehe vad tråkigt haha! men 2500? då får man göra allt ?

Längd 22cm men den va rätt normal grov, 16,5 cm (20 cm lång) är det grövsta. Skulle tro att 17-17,5 skulle funka men inte utan att killen pressar på lite Jag har ju mina halsmandlar kvar
Citera
2012-06-07, 00:12
  #183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sin-of-Emmy
Längd 22cm men den va rätt normal grov, 16,5 cm (20 cm lång) är det grövsta. Skulle tro att 17-17,5 skulle funka men inte utan att killen pressar på lite Jag har ju mina halsmandlar kvar


Jävlar låter sjukt iponerande !
Haha okej så du låter killen pressa på också inte alla som gör de vissa vill ju köra själv! (gillas)! Okej går det bättre utan halsmandlar ? :S
Citera
2012-06-07, 00:17
  #184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HetasteEmma
Jag har klarat som mest 21x16 cm ända ner. För varje cm så blir det ju svårare och svårare. 27 är ju grymt mycket.

Ja det är det, värre än porrstjärnorna XD!

Men du var fan inte dålig du häller! om du övar mycket så kanske du också klarar det
Citera
2012-06-07, 08:13
  #185
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blade90
Ja det är det, värre än porrstjärnorna XD!

Men du var fan inte dålig du häller! om du övar mycket så kanske du också klarar det

Men det finns allt värre!
Citera
2012-06-07, 18:13
  #186
Medlem
Sin-of-Emmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blade90
Jävlar låter sjukt iponerande !
Haha okej så du låter killen pressa på också inte alla som gör de vissa vill ju köra själv! (gillas)! Okej går det bättre utan halsmandlar ? :S

Tja jag vet inte om halsmandlarna har nån efekt på hur stort men vissa i denna tråd påstår ju det så.
Citera
2012-06-08, 00:02
  #187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDiana
Men det finns allt värre!


Finns det säkert, är du värre ? hört eller sett någon som klarar mer än 27 cm ?
Citera
2012-06-16, 23:47
  #188
Medlem
Fick en sinnes deepthroat igår
Citera
2012-06-17, 00:12
  #189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blade90
Fick en sinnes deepthroat igår

Härligt! Jag gillar att ge killar det!!
Citera
2012-06-23, 03:28
  #190
Medlem
såg till så en tjej fick deephrota 18cm på midsommarafton och de var rekord för henne hehe en bra midsommar för oss båda
Citera
2012-07-13, 20:38
  #191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passion-pit
Jag gör det på min pojkvän...
Visste inte ens att jag kunde göra det, gjorde det bara. Jag älskar att göra det på han (han blir helt galen när jag gör det)

Det är bara att slappna av i halsen o andas från näsan, det funkar jätte bra (han har ett rejält paket dessutom men ändå så lyckas jag, det är somsagt inte svårt eller läskigt, kör på tjejer ta hand om era män ordentligt )

Hur mycket klarar du?
Citera
2012-07-17, 01:53
  #192
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melonmos
Alltså det här med att det skulle vara lättast att göra det i den ställningen.... why??? När jag fick för mig att jag skulle lära mig deepa läste jag på lite och tänkte amen då börjar vi såhär då. Det funkade inte, trodde jag skulle dö typ varje gång! Det var inte så att jag inte litade på min partner, utan jag hajade inte det där med hur fan jag skulle andas samtidigt som jag får kuk vinkelrätt i min hals. nåt fel måste jag gjort iaf.

Den metodiken övergav jag rätt snabbt och bestämde mig för att suga som vanligt (killen på rygg) och testa ta in så mycket jag kunde. Ett djupt andetag och lite fokus på reflexerna senare hade jag kuk i halsen. Det är inte så svårt om man bestämmer sig och är avslappnad (tror alla tjejer utan särskilda fysiska hinder kan lära sig det bara de vill, tänder på det och vågar pröva). När jag deepar så har jag huvudet lite ovanför kuken så att den går lite mer parallellt med min mun+hals och dyker ner ovanifrån så att säga. Sen är det bara att räta på sig och titta upp i killens ögonvitor

Du verkar duktig. Hur mycket har du klarat då?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback