2011-07-08, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karamazow
Jag vågar påstå att de flesta män med höga krav långt ifrån överensstämmer med det du skriver. Kräsenheten, om den nu inte är ren närhetsfeghet, brukar inte emanera från en splittrad eller kluven personlighet utan är snarare vägen bort från svag integritet, okunnighet, självbespegling eller en allmän upplevelse av ytlighetssamhället som en Hieronymus Bosch-tavla.

OK, du försöker skoja till det. Humor är ju än mer relativ har jag förstått.

Tro mig om du varit med om det jag varit med om är humor en nödvändig ingrediens i soppan, för utan den hade jag brytit ihop. Livet har varit tufft, och nu vill jag egentligen bara hitta en tjej att bli gammal med. Men jag vet om att jag bara hade stört mig på tjejer som haft sex med en massa killar och det hade blivit ett destruktivt förhållande.

Jag försöker bara hitta det som är rätt för mig, medveten om att jag inte är helt 100% alla gånger, men när en bra tjej dyker upp på altanten så skärper jag alltid till mig. Möjligtvis blir man lite spänd men det är väl det som kallas kärlek när man blir det av en person av det motsatta könet som man dras till.
Citera
2011-07-08, 15:02
Medlem
fredsmulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machoking
Jag har varit singel i några år nu, jag inser att jag är väldigt svår att leva med, har väldigt stora krav på hur en tjej ska vara, och det överenstämmer inte med hur tjejer är idag.

Och jag kan inte kompromissa med hur jag vill att en tjej ska vara för jag känner att jag kommer få hjärnblödning, allt annat i min kropp har redan kollapsat när jag försökt "go with the flow"

Jag måste helt enkelt ge upp, för ingen tjej kommer ha de egenskaperna ja söker samt vara trogen och enbart intresserad av mig, eftersom jag saknar de attributen att attrahera en sådan tjej, och utan kärlek kan jag inte träna mig i form eller bygga upp en platå att nå högre upp. Jag är som en motor som bara går på kärlek. Och av en tjej värd namnet.

Just nu är jag rädd, för jag märker ju mer jag tränar ju aggresivare blir jag, och det börjar gå ut på folk i bussen, i affären, på stan, jag är inte rädd för att slå någon på käften för hopplösheten kring kärleken, där man ser hur falska brudar är, hur ofta ser jag en tjej gå hand i hand med en kille man vet att man är bättre än. Ja för många att räkna.

Jag vet om att jag har attraktiva kvalitéer som egentligen borde attrahera massvis med brudar, jag är rolig, charmig och har stort hjärta. Men dessa kvalitéer räknas som sand i saharaöknen i dagens samhälle. Det krävs pengar, vältränad kropp och socialt lyckat liv.

Någon mer som känner att tjejer är helt idiotiska varelser, tools till samhällets normer som en viss elit av män skapar, varpå kvinnorna är för korkade för att bryta mönstret och börja älska någon efter sina egna preferenser, eller sitt eget hjärta.

Ärligt talat så är brudar så dumma att jag inte ens orkar spruta någon deodorant på mig ens, är äcklad av ert lömska beteende och ni borde få på käften de flesta av er. Men ni är inte ens värda det.

Det finns också någon dejtingreklam för e-darling där dom säger en kvinna med höga krav. Och de höga kraven är som vi förstår, snyggt utseende, bra jobb, smart, och rik.

Men när ska det komma en dejtingsajt för män med höga krav, som vill ha en oskuld, som har humor, tålamod och inte är en slampa?

här är en dejting sajt med högre krav http://se.elitedaters.com/index.php
Citera
2011-07-08, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fredsmulan
här är en dejting sajt med högre krav http://se.elitedaters.com/index.php

Men ditt troll, det är inte höga krav för mig. Jag skiter väl i om en tjej har hög utbildning, det tar jag för givet att hon har om hon vill snacka med mig, att hon har hög iq. Det jag vill ha är en sajt med tjejer som inte haft sex med killar innan jag tar min behörighet. Tjejer som inte låter sig bli knullade av lille-ali i toan på skoltoaletten i 7an.

Vi män har rätt att ställa våra krav, era krav kanske är att mannen ska vara rik, mitt krav är att tjejen ska vara oskuld, könen måste inte ha samma krav. Oskuld är iofs bara början men jag tror på att man kan hitta en oslipad diamant, jag gillar inte att leta där andra letar för jag är lat och tänker inte tävla med andra jag ska få det jag vill ha. Vill gärna ha en tjej som många killar dras till, för jag älskar att gå imellan på sånt också.
Citera
2011-07-08, 15:28
Medlem
TheBITs avatar
Du låter som en bitter tönt.
Citera
2011-07-08, 16:34
Medlem
Witticisms avatar
Jag tycker att du lugnt och fint ska sätta dig och vänta på din drömtjej Lägg ut en utförlig beskrivning av vad du vill ha och vad du har att erbjuda på alla dejtingsiter som finns, och sätt och vänta. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge - så sätt dig bara och vänta.
Citera
2011-07-08, 17:20
Medlem
Det kommer aldrig att komma någon sådan sida, av en simpel anledning: Inga tjejer skulle komma till sidan.
Män som har höga krav på kvinnor men själva har lågt värde attraherar inga kvinnor och därför skulle inga kvinnor registrera sig på siten.

Att du tror att det är pengar, utseende eller framgång som attraherar kvinnor är en anledning till att du inte attraherar. Det är helt fel. Det som attraherar kvinnor är män av integritet och värde.

Du är en pessimist och du tycker illa om kvinnor, därför attraherar du inga kvinnor. Kvinnor vill ha positiva män, och de vill framförallt ha kärlek och respekt.
Du uppfyller inga av kvinnornas krav, ändå sätter du höga krav på dem, det är du som är problemet.

Det finns inga kvinnor som skulle komma till en sån site, och om de fanns så skulle du redan ha mött dem i verkliga livet. Du letar efter något som inte existerar, du lever i en låtsasvärld.
Citera
2011-07-08, 17:58
Bannlyst
Mina senaste dejter har varit med oskulder, det kan jag svära men jag väntar fortfarande på en som kan ta mig med storm.

Är man en kille med de charmiga egenskaperna jag har så har man råd att vänta lite. Självklart jag vill rädda så många från kåta araber som möjligt, men ni måste be om min hjälp jag kan inte tvinga på den på er.
Citera
2011-07-08, 18:00
Bannlyst
Att ni tjejer resonerar som ni gör får mig att vilja skratta, så jag lever i en fantasivärld för att jag vill ha en snygg tjej som är oskuld. Herregud vad menar ni egentligen att svenska tjejer är horor som blir av me sin oskuld så tidigt att det inte ens är lönt ja försöker?
Citera
2011-07-08, 18:15
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Mina senaste dejter har varit med oskulder, det kan jag svära men jag väntar fortfarande på en som kan ta mig med storm.

Är man en kille med de charmiga egenskaperna jag har så har man råd att vänta lite. Självklart jag vill rädda så många från kåta araber som möjligt, men ni måste be om min hjälp jag kan inte tvinga på den på er.

Om dina senaste dejter var oskulder så varför satsade du inte på en av dom? Eller låt din rika pappa para ihop dig med en muslim. Du kommer antagligen inte hitta några oskulder som vill ha dig på fb. I sverige gillar inte folk peddos.
Citera
2011-07-08, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
Om dina senaste dejter var oskulder så varför satsade du inte på en av dom? Eller låt din rika pappa para ihop dig med en muslim. Du kommer antagligen inte hitta några oskulder som vill ha dig på fb. I sverige gillar inte folk peddos.

Ja då är det på tiden dom börjar gilla det, för jag är på väg raka vägen till toppen och jag kommer inte låta några svenskar stå i min väg dit bara för jag har en tjej som är speciellt utvald för mig.

Varför jag inte satsade på tjejerna, alltså det krävs en viss personkemi, den fanns inte så det räcker inte med att tjejen är oskuld, ni måste ta mig med storm. Och jag tror visst det kan finnas en oskuld eller två på flashback med. Alla svenska tjejer är inte sönderknullade slampor miss.
Citera
2011-07-08, 18:27
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ja då är det på tiden dom börjar gilla det, för jag är på väg raka vägen till toppen och jag kommer inte låta några svenskar stå i min väg dit bara för jag har en tjej som är speciellt utvald för mig.

Varför jag inte satsade på tjejerna, alltså det krävs en viss personkemi, den fanns inte så det räcker inte med att tjejen är oskuld, ni måste ta mig med storm. Och jag tror visst det kan finnas en oskuld eller två på flashback med. Alla svenska tjejer är inte sönderknullade slampor miss.

Varför måste du ha en svensk tjej? Du verkar ju inte gilla svenska tjejers levnads sätt?
Citera
2011-07-08, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
Varför måste du ha en svensk tjej? Du verkar ju inte gilla svenska tjejers levnads sätt?

Nej inte nödvändigtvis jag vill bara kunna kommunicera på svenska med tjejen, flytande svenska för utländska dialekter ger mig huvudvärk.

Men jag älskar svenska tjejer som tusan det kan jag inte förneka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in