2011-07-08, 01:28
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machoking
Ja den dagen jag knullar en tjej född 73 kan jag lika gärna hänga mig för jag vill helst va ca 10 år äldre än tjejen. Då mår man som en riktig man.

Men jag vet inte, stort hjärta... tja folk har sagt till mig att jag har det vet inte kanske stämmer det, kanske är jag en iskall galning som kommer strypa ihjäl min nästa flickvän när hon skriver hej till en annan kille på msn.
Ja du den dan jag knullar med en kille född 1993 så tar jag livet av mig med säkerhet.
Du hör väl hur du låter i alla inlägg du gör. För mig låter du som en person som jag skulle välja bort direkt. Detta oavsett om du är 18 eller 45.
Citera
2011-07-08, 01:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Ja du den dan jag knullar med en kille född 1993 så tar jag livet av mig med säkerhet.
Du hör väl hur du låter i alla inlägg du gör. För mig låter du som en person som jag skulle välja bort direkt. Detta oavsett om du är 18 eller 45.

Ja och det är medveten taktik av mig för unga tjejer kommer orka med min dryghet där finns oftast en högre toleransnivå. Och så är det i verkligheten också en yngre tjej kommer tolerera mig mycket bättre och längre än en tjej i 25-40 års åldern.
Citera
2011-07-08, 01:33
Bannlyst
Citat:
Ja den dagen jag knullar en tjej född 73 kan jag lika gärna hänga mig för jag vill helst va ca 10 år äldre än tjejen. Då mår man som en riktig man.

Men jag vet inte, stort hjärta... tja folk har sagt till mig att jag har det vet inte kanske stämmer det, kanske är jag en iskall galning som kommer strypa ihjäl min nästa flickvän när hon skriver hej till en annan kille på msn.

Va fan att sätta en milf är ju inte helt fel eller ? 30-40+ är en helt ok ålder när det börjar närma sig 50 börjar det bli för mycket
Citera
2011-07-08, 01:37
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ja och det är medveten taktik av mig för unga tjejer kommer orka med min dryghet där finns oftast en högre toleransnivå. Och så är det i verkligheten också en yngre tjej kommer tolerera mig mycket bättre och längre än en tjej i 25-40 års åldern.
ja, tills hon blir 25 och inte längre är 18 och naiv och sticker ifrån dig.

du skryter om din storhet, hur du är bättre än 99% av alla andra män, vilket stort hjärta du har etc. etc.

men i själva verket vill du slå in käften på folk, bete dig drygt och dominant.
allt skall vara på dina villkor.

jag önskar dig evig ensamhet och hoppas ingen tjej är dum nog att hänga ihop med dig.
Citera
2011-07-08, 01:41
Medlem
karamazows avatar
Ursäkta, men om man beaktar din något trollaktiga ingress+preferenser, ditt nick och din avatar så har jag rätt svårt att ta dig på allvar. Du verkar tyvärr en aning snedseglad i pallet och är definitivt inte representativ för män med höga krav som tänker efter både en och två gånger innan de vågar satsa ordentligt.
Citera
2011-07-08, 01:41
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ja lycka till med din strategi
Nånting säger mig att du är inne på fel spår.
Citera
2011-07-08, 01:42
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aphyro
Va fan att sätta en milf är ju inte helt fel eller ? 30-40+ är en helt ok ålder när det börjar närma sig 50 börjar det bli för mycket
Ja vi är inte så illa. Men det är tyvärr få av oss som vill ha er unga män även om ni är fina att se på.
Citera
2011-07-08, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ja vi är inte så illa. Men det är tyvärr få av oss som vill ha er unga män även om ni är fina att se på.

och så kallar folk mig fördomsfull

Ja det är synd för jag vill bara ha milfar eller äldre tjejer
Citera
2011-07-08, 01:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karamazow
Ursäkta, men om man beaktar din något trollaktiga ingress+preferenser, ditt nick och din avatar så har jag rätt svårt att ta dig på allvar. Du verkar tyvärr en aning snedseglad i pallet och är definitivt inte representativ för män med höga krav som tänker efter både en och två gånger innan de vågar satsa ordentligt.

Alla har olika definition på höga krav.

Razor Ramon var en skämtfigur på 90 talet som myntade uttrycket "chicas are for fun" iofs har jag inte den inställningen själv, men jag gillar att reta upp tjejer därför har jag honom vid min sida som en symbol för den manliga ignoransen som gick hem pga humor, charm och hjärta kombinerat i en kropp.
Citera
2011-07-08, 01:56
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aphyro
och så kallar folk mig fördomsfull

Ja det är synd för jag vill bara ha milfar eller äldre tjejer
Ja det är det många unga killar som vill.
Personligen kan jag inte se att en väldigt ung kille skulle kunna tillföra något i mitt liv. Man behöver vara på någorlunda lika nivå i livet. 30 är min gräns
Citera
2011-07-08, 02:01
Bannlyst
Citat:
Ja det är det många unga killar som vill.
Personligen kan jag inte se att en väldigt ung kille skulle kunna tillföra något i mitt liv. Man behöver vara på någorlunda lika nivå i livet. 30 är min gräns

Mm jag vet it sucks synd att kvinnor i den åldern inte kan vara lika dana som män i den åldern då hade mitt liv vart mycket lättare va fan 10år är ni så petiga
Citera
2011-07-08, 02:02
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Alla har olika definition på höga krav.

Razor Ramon var en skämtfigur på 90 talet som myntade uttrycket "chicas are for fun" iofs har jag inte den inställningen själv, men jag gillar att reta upp tjejer därför har jag honom vid min sida som en symbol för den manliga ignoransen som gick hem pga humor, charm och hjärta kombinerat i en kropp.

Jag vågar påstå att de flesta män med höga krav långt ifrån överensstämmer med det du skriver. Kräsenheten, om den nu inte är ren närhetsfeghet, brukar inte emanera från en splittrad eller kluven personlighet utan är snarare vägen bort från svag integritet, okunnighet, självbespegling eller en allmän upplevelse av ytlighetssamhället som en Hieronymus Bosch-tavla.

OK, du försöker skoja till det. Humor är ju än mer relativ har jag förstått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in