• 1
  • 2
2011-07-07, 23:03
Bannlyst
Jag har varit singel i några år nu, jag inser att jag är väldigt svår att leva med, har väldigt stora krav på hur en tjej ska vara, och det överenstämmer inte med hur tjejer är idag.

Och jag kan inte kompromissa med hur jag vill att en tjej ska vara för jag känner att jag kommer få hjärnblödning, allt annat i min kropp har redan kollapsat när jag försökt "go with the flow"

Jag måste helt enkelt ge upp, för ingen tjej kommer ha de egenskaperna ja söker samt vara trogen och enbart intresserad av mig, eftersom jag saknar de attributen att attrahera en sådan tjej, och utan kärlek kan jag inte träna mig i form eller bygga upp en platå att nå högre upp. Jag är som en motor som bara går på kärlek. Och av en tjej värd namnet.

Just nu är jag rädd, för jag märker ju mer jag tränar ju aggresivare blir jag, och det börjar gå ut på folk i bussen, i affären, på stan, jag är inte rädd för att slå någon på käften för hopplösheten kring kärleken, där man ser hur falska brudar är, hur ofta ser jag en tjej gå hand i hand med en kille man vet att man är bättre än. Ja för många att räkna.

Jag vet om att jag har attraktiva kvalitéer som egentligen borde attrahera massvis med brudar, jag är rolig, charmig och har stort hjärta. Men dessa kvalitéer räknas som sand i saharaöknen i dagens samhälle. Det krävs pengar, vältränad kropp och socialt lyckat liv.

Någon mer som känner att tjejer är helt idiotiska varelser, tools till samhällets normer som en viss elit av män skapar, varpå kvinnorna är för korkade för att bryta mönstret och börja älska någon efter sina egna preferenser, eller sitt eget hjärta.

Ärligt talat så är brudar så dumma att jag inte ens orkar spruta någon deodorant på mig ens, är äcklad av ert lömska beteende och ni borde få på käften de flesta av er. Men ni är inte ens värda det.

Det finns också någon dejtingreklam för e-darling där dom säger en kvinna med höga krav. Och de höga kraven är som vi förstår, snyggt utseende, bra jobb, smart, och rik.

Men när ska det komma en dejtingsajt för män med höga krav, som vill ha en oskuld, som har humor, tålamod och inte är en slampa?
Citera
2011-07-07, 23:05
Medlem
fjungen33s avatar
"Stort hjärta"

"Det börjar gå ut på folk i bussen, i affären, på stan, jag är inte rädd för att slå någon på käften"

Har man stort hjärta då?

"Någon mer som känner att tjejer är helt idiotiska varelser"

Nån som drar alla över en kant

"Oskuld"
Dröm på du
Senast redigerad av fjungen33 2011-07-07 kl. 23:10.
Citera
2011-07-07, 23:11
Medlem
Du tror inte att din inställning som du visar upp i ditt inlägg kan ha något med saken att göra?
Citera
2011-07-07, 23:14
Bannlyst
Min inställning ska inte spela någon roll, för tjejer älskar svin det är vetenskapligt bevisat. Iofs titulerar jag inte mig ett svin, men om jag nu skulle vara ett skulle det inte nödvändigtvis vara ett hinder för att få en tjej.

Det är snarare andra faktorer som spelar in. Och min ilska är skapad av tjejer, så nu krävs det en tjej att rätta till det. Så ser jag på saken. Och ja, oskuld ska jag ha motivera mig inte för mkt för jag kan hitta en har bara inte haft orken att leta men min senaste dejtar har alla varit med oskulder. Tyvärr lite för defekta, eftersom jag är en man med höga krav.
Citera
2011-07-07, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machoking
Min inställning ska inte spela någon roll, för tjejer älskar svin det är vetenskapligt bevisat. Iofs titulerar jag inte mig ett svin, men om jag nu skulle vara ett skulle det inte nödvändigtvis vara ett hinder för att få en tjej.

Kan herrn backa upp detta med källa?

Du är 29 år och har oskuld som prio ett. Det är väl självklart att det är lite svårare att fixa (vettiga) brudar då?
Citera
2011-07-07, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Kan herrn backa upp detta med källa?

Du är 29 år och har oskuld som prio ett. Det är väl självklart att det är lite svårare att fixa (vettiga) brudar då?

Ja det är klart, men bara det bästa är bra nog för mig. Och för mig är oskuld det bästa, till att börja med. Men utan höga krav får vi ofta låga resultat
Citera
2011-07-07, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machoking
Ja det är klart, men bara det bästa är bra nog för mig. Och för mig är oskuld det bästa, till att börja med. Men utan höga krav får vi ofta låga resultat

Jag har faktiskt ingenting emot ditt krav, jag vet bara ärligt talat inte riktigt vad du ska ta dig till. Jag försöker göra det jag kan för att hjälpa... okej, om vi ska vara krassa, dina val är i princip att bland väldigt unga, religiösa/med annan övertygelse eller litegrann bland, eh, de lite "utanför".

Men oh wait, är inte du från typ Iran eller vad det var? Det kanske är enklare där än här, du har inget familj som kan agera lite äktenskapsmäkleri?
Citera
2011-07-07, 23:55
Medlem
Citat:
Just nu är jag rädd, för jag märker ju mer jag tränar ju aggresivare blir jag, och det börjar gå ut på folk i bussen, i affären, på stan, jag är inte rädd för att slå någon på käften för hopplösheten kring kärleken, där man ser hur falska brudar är, hur ofta ser jag en tjej gå hand i hand med en kille man vet att man är bättre än. Ja för många att räkna.

Du låter knappast bättre än någon av de killar jag har träffat och känner, verkligen inte.

Citat:
tjejer är helt idiotiska varelser
Citat:
Ärligt talat så är brudar så dumma att jag inte ens orkar spruta någon deodorant på mig ens, är äcklad av ert lömska beteende och ni borde få på käften de flesta av er. Men ni är inte ens värda det.

haha, herregud, du verkar ju som ett riktigt kap!
Citera
2011-07-08, 00:02
Bannlyst
Börja med att sätta upp personliga mål, för fan! Jag har aldrig förstått mig på dramaqueens till killar som söker "kärlek" före personlig utveckling som då kan vara lyckas inom en sport, utöva sin hobby hela tiden, bli ekonomiskt oberoende eller vad som helst. Du resonerar som en tjej just nu, fan när man är singel då ska man vara den största 'egoisten' och bara aktivera sig i allt möjligt som gör en rikare, snyggare, gladare och starkare.
Citera
2011-07-08, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miloks
Du låter knappast bättre än någon av de killar jag har träffat och känner, verkligen inte.

haha, herregud, du verkar ju som ett riktigt kap!

Jag letar efter lite av en hjältetjej som ska sträcka ut handen, lite som en ängel. Jag vet jag är naiv, men jag vill ha det på mitt sätt, är ändå bättre än 99% av alla andra killar med eller utan deodorant. För jag är en ärlig kille, som vågar stå på sig. Och jag kommer för er där ute, ni snygga oskulder. Ni andra, ja ni kan fortsätta med det värdelösa utan mening ni lever nu för jag tänker inte va nån stålman och rädda er.
Citera
2011-07-08, 00:08
Medlem
zerolucks avatar
Oskulder hittar du bland tjejer som är hårt hållna utan frihet att själva bestämma
över sina liv, sexuellt hämmade med psykiska problem, så oatraktiva att ingen
kille har velat ha dem, eller asexuella.
Varför värdesätter du något av dessa egenskaper så högt?

Jag förstår faktiskt inte varför oskuld är så viktigt för dig. Kan du förklara?
Jag vill inte vara respektlös, men en sådan önskan låter i mina öron som en
osäker mans rädsla för att bli jämförd mot något av hennes ex.
Men det står ju i bjärt kontrast mot din signatur "machoking".

Jag hoppas du hittar din drömkvinna i alla fall. En kvinna är det bästa vi män kan ha.
Citera
2011-07-08, 00:21
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjungen33
"Stort hjärta"

"Det börjar gå ut på folk i bussen, i affären, på stan, jag är inte rädd för att slå någon på käften"

Har man stort hjärta då?

"Någon mer som känner att tjejer är helt idiotiska varelser"

Nån som drar alla över en kant

"Oskuld"
Dröm på du

Dra alla över en kam heter det? Hur kommer det sig att så många börjat säga fel på det?

När det gäller topic så undrar jag hur många trådar TS ska få starta i exakt samma ämne. Alla vet att du vill ha en oskuld vi det här laget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in