S hr tnkte jag nr jag postade lnken ovan: I Stockholm finns ett UE-stlle som alla har varit i (utom jag), skriver om, frgar om och visar bilder frn. Nya trdar om platsen kommer stndigt upp. Stllet kallas Akaytemplet. Kopplingen UE Akay(ism) r vl drmed ganska uppenbar: namnet p en klassikt UE-stlle. Kanske kan ngon UE-are d vara intresserad av en lnk till herrn som ftt ge namn t stllet. Lnken borde allts postas i en UE-trd. Fel tnkt, eller??
akayism lnken kan vl visst va en relevant link fr UE intresserade!?! fakta: akay har mnga uppenbara UE anknytningar och det spelar ingen roll om han VEN r graffitimlare/street artist. som en gamets gamla rvar har han varit p otroligt mnga stllen under ytan, och drfr blivit lite av en undergroundens nomad. like it or not.
akayism lnken kan vl visst va en relevant link fr UE intresserade!?! fakta: akay har mnga uppenbara UE anknytningar och det spelar ingen roll om han VEN r graffitimlare/street artist. som en gamets gamla rvar har han varit p otroligt mnga stllen under ytan, och drfr blivit lite av en undergroundens nomad. like it or not.
AKAY R GRYM !
en av sveriges intressantaste konstnrer just nu...
r han fortfarande verksam, har inte sett rken av honom p ett tag eller har han gtt ver till att mla tavlor i oljefrg?
Han r ganska aktiv, han har alltid ngot fr sig verkar det som, bara att det inte alltid r i affischform eller presenteras p hans sida. Man fr vll g ut och leta typ.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!