• 1
  • 2
2004-10-31, 16:52
Medlem
Rutger_ues avatar
Ni har vl sett www.akayism.org ?

(frresten, Akay uttalas vl "engelskt", ej-kej, eller har jag fattat fel?)
Citera
2004-10-31, 17:05
Medlem
hannsemans avatar
Hr inte det hr hemma i graffiti?
Citera
2004-10-31, 18:41
Bannlyst
Knappast UE, frutom att han klistrat i lite tunnlar och dehus kanske.
Citera
2004-10-31, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fiveOne5
Knappast UE, frutom att han klistrat i lite tunnlar och dehus kanske.

finns ju mnga som gr, adams, sork, nick, klisterpeter, eddie, bacteria, tibet, massor av folk som typ bara syns underjord eller ?
Citera
2004-10-31, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Bungle
finns ju mnga som gr, adams, sork, nick, klisterpeter, eddie, bacteria, tibet, massor av folk som typ bara syns underjord eller ?
Ja det r skitmnga som gr det, vad jag menade var att det var den enda UE-kopplingen han egentligen har..
Citera
2004-10-31, 21:38
Medlem
Rutger_ues avatar
S hr tnkte jag nr jag postade lnken ovan: I Stockholm finns ett UE-stlle som alla har varit i (utom jag), skriver om, frgar om och visar bilder frn. Nya trdar om platsen kommer stndigt upp. Stllet kallas Akaytemplet. Kopplingen UE Akay(ism) r vl drmed ganska uppenbar: namnet p en klassikt UE-stlle. Kanske kan ngon UE-are d vara intresserad av en lnk till herrn som ftt ge namn t stllet. Lnken borde allts postas i en UE-trd. Fel tnkt, eller??
Citera
2004-10-31, 23:11
Bannlyst
Namnet Akay-templet kom frn gamla anvndaren Underlan eftersom att han sg att det fanns massa Akay affischer dr nere.
Citera
2004-11-01, 14:05
Medlem
akayism lnken kan vl visst va en relevant link fr UE intresserade!?! fakta: akay har mnga uppenbara UE anknytningar och det spelar ingen roll om han VEN r graffitimlare/street artist. som en gamets gamla rvar har han varit p otroligt mnga stllen under ytan, och drfr blivit lite av en undergroundens nomad. like it or not.
Citera
2004-11-02, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bythetracks
akayism lnken kan vl visst va en relevant link fr UE intresserade!?! fakta: akay har mnga uppenbara UE anknytningar och det spelar ingen roll om han VEN r graffitimlare/street artist. som en gamets gamla rvar har han varit p otroligt mnga stllen under ytan, och drfr blivit lite av en undergroundens nomad. like it or not.

AKAY R GRYM !

en av sveriges intressantaste konstnrer just nu...
Citera
2004-11-02, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Bungle
AKAY R GRYM !

en av sveriges intressantaste konstnrer just nu...
r han fortfarande verksam, har inte sett rken av honom p ett tag eller har han gtt ver till att mla tavlor i oljefrg?
Citera
2004-11-02, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SAUNA
r han fortfarande verksam, har inte sett rken av honom p ett tag eller har han gtt ver till att mla tavlor i oljefrg?
Han r ganska aktiv, han har alltid ngot fr sig verkar det som, bara att det inte alltid r i affischform eller presenteras p hans sida. Man fr vll g ut och leta typ.
Citera
2004-11-02, 18:08
Bannlyst
Fgelholkarna var ju nyligen. Fast vete faen om det var Akay. Antingen han eller nn i hans omgivning iaf.

Edit: Mste bara tillgga att jag sponsrat genom ett inkp av en Akayism t-shirt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in