Flashback bygger pepparkakshus!
2015-06-14, 20:26
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Är peptiderna verkligen något att ha (förutom IGF-1 om det nu skulle vara äkta) vanligt tillväxthormon slår väl alla peptider som ökar pulsen eller liknande av GH. Förstår att det finns andra peptider som hjälper med skador TB 500 och sådana som man blir brun av melanotan 2, men tänker i byggande eller fettförbrännande syfte.

Förstår ju att det är billigare och så men om man får sämre resultat så är det ju fortfarande puls minus 0.

Billigare än GH? Eh ja, men inte billigare än AAS t.ex.
Om det är värt eller ej är rätt individuellt som jag uppfattar det. Jag kör just nu Mod Grf och Ipamorelin (typ GHRP-effekt) och tycker väl iaf att jag märker skillnad på sömn och hy än så länge. Tappar fortfarande lite fett tror jag, men den effekten kommer ju inte så direkt på de peptider jag kör.

I fettförbrännande syfte finns ju HGH Frag som är det fragment av tillväxthormon som talar om för cellerna att förbränna trigylcerider, dvs inducerar fettförbränning, och enligt allt jag hört så är det en legit peptid med bevisad effekt.

Resten av peptiderna besvarade du själv, så antar att svaret på din fråga är att ja; peptiderna är något att ha. Sen om det är värt besväret eller ej är väl upp till envar att bedöma.

Mvh
Citera
2015-06-14, 21:06
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Billigare än GH? Eh ja, men inte billigare än AAS t.ex.
Om det är värt eller ej är rätt individuellt som jag uppfattar det. Jag kör just nu Mod Grf och Ipamorelin (typ GHRP-effekt) och tycker väl iaf att jag märker skillnad på sömn och hy än så länge. Tappar fortfarande lite fett tror jag, men den effekten kommer ju inte så direkt på de peptider jag kör.

I fettförbrännande syfte finns ju HGH Frag som är det fragment av tillväxthormon som talar om för cellerna att förbränna trigylcerider, dvs inducerar fettförbränning, och enligt allt jag hört så är det en legit peptid med bevisad effekt.

Resten av peptiderna besvarade du själv, så antar att svaret på din fråga är att ja; peptiderna är något att ha. Sen om det är värt besväret eller ej är väl upp till envar att bedöma.

Mvh

Ok men funkar verkligen hgh frag lika bra som GH i fettförbrännande syfte då? När jag använde GH behövde jag bara 2,5 IU på morgonen (ett stick) för att få riktigt bra fettförbrännande effekt utan att ändra om kosten, huden och sömnen var också klart märkbart bättre. Men det var ju inte billigt heller så jag tänker hur mycket får man ut av peptiderna i jämförelse? Hur mycket måste man ta av GH peptiderna för att det ska motsvara likande effekt?

En annan fråga.

Vad innehåller det IGF-1 som ganska många peptidförsäljare säljer, finns det något populärt att förfalska det med? Eftersom alla säger att det absolut inte är IGF-1. Är det någon insulinblandning eller likande? Läste på beskrivningen om igf-1 på en peptid sida, de tyckte att man skulle ta det innan träning och dricka snabba kolisar efter intag, mer kolisar om man blev trött. Då funderar jag om det i självaste verket är insulin i någon form som de säljer, men tänker då också att det skulle vara livsfarligt att göra så.
Citera
2015-06-14, 22:38
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ok men funkar verkligen hgh frag lika bra som GH i fettförbrännande syfte då? När jag använde GH behövde jag bara 2,5 IU på morgonen (ett stick) för att få riktigt bra fettförbrännande effekt utan att ändra om kosten, huden och sömnen var också klart märkbart bättre. Men det var ju inte billigt heller så jag tänker hur mycket får man ut av peptiderna i jämförelse? Hur mycket måste man ta av GH peptiderna för att det ska motsvara likande effekt?

En annan fråga.

Vad innehåller det IGF-1 som ganska många peptidförsäljare säljer, finns det något populärt att förfalska det med? Eftersom alla säger att det absolut inte är IGF-1. Är det någon insulinblandning eller likande? Läste på beskrivningen om igf-1 på en peptid sida, de tyckte att man skulle ta det innan träning och dricka snabba kolisar efter intag, mer kolisar om man blev trött. Då funderar jag om det i självaste verket är insulin i någon form som de säljer, men tänker då också att det skulle vara livsfarligt att göra så.

Vad menar du med "vad innehåller det IGF-1 som säljs"? Vad innehåller det testo som säljs?
Självklart innehåller fakes någon annan aminosyrekedja, möjligt att en del PEG-MGF säljs som IGF-1 men annars har jag ingen aning. Är inte insatt eller påläst om just IGF-1.

Gällande effektivitet på HGH Frag och HGH så säger ju det sig självt att äkta GH är långt mycket mer effektivt, ska man prata om "bang for the buck" så blir det väl rätt uppenbart att då GH är så mycket mer effektivt i så många fler avseenden men även fettförbränningen så är GH det som ger mest bang for the buck även om det är dyrt.
Jag tror inte att HGH Frag i högre dos kommer göra att du når samma resultat som med äkta HGH.

Mvh
Citera
2015-06-15, 08:51
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Vad menar du med "vad innehåller det IGF-1 som säljs"? Vad innehåller det testo som säljs?
Självklart innehåller fakes någon annan aminosyrekedja, möjligt att en del PEG-MGF säljs som IGF-1 men annars har jag ingen aning. Är inte insatt eller påläst om just IGF-1.

Gällande effektivitet på HGH Frag och HGH så säger ju det sig självt att äkta GH är långt mycket mer effektivt, ska man prata om "bang for the buck" så blir det väl rätt uppenbart att då GH är så mycket mer effektivt i så många fler avseenden men även fettförbränningen så är GH det som ger mest bang for the buck även om det är dyrt.
Jag tror inte att HGH Frag i högre dos kommer göra att du når samma resultat som med äkta HGH.

Mvh

Tack för svaren!

Eftersom alla säger att det som säljs som IGF-1 inte är det, så undrade jag vad det är dom säljer, de säljer ju även för det mesta också PEG-MGF. Så du tror att de bara setter på en IGF-1 etikett på hälften av viralerna typ (givetvis inte exakt så).

Mvh
Citera
2015-06-15, 10:46
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Tack för svaren!

Eftersom alla säger att det som säljs som IGF-1 inte är det, så undrade jag vad det är dom säljer, de säljer ju även för det mesta också PEG-MGF. Så du tror att de bara setter på en IGF-1 etikett på hälften av viralerna typ (givetvis inte exakt så).

Mvh

Nej, jag tror ingenting om vad säljare gör eller inte gör med sitt s.k. IGF-1.
Det enda jag säger är att jag har hört proffs hävda att det är i princip omöjligt att få tag i äkta IGF-1.

Mvh
Citera
2015-07-13, 19:30
Medlem
Bästa peptiderna just nu?

fettförbrännande vs muskelbyggande, vad är nytt och vad är bra?
IGF-1 LR3 har körts ett par vändor, men vad satsar man på om man skall köra nu...
Citera
2015-07-13, 20:17
Medlem
Svampifittans avatar
Peptides and how they work.

https://www.youtube.com/watch?v=_jx_Wnvo40o

GH and IGF-1

https://www.youtube.com/watch?v=yKVjWhW7y1A

Börja följ herrens blog som har återuppstått!!!! det här är en man som kan sin skit rent ut sagt.
Citera
2015-07-13, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svampifittan
Peptides and how they work.

https://www.youtube.com/watch?v=_jx_Wnvo40o

GH and IGF-1

https://www.youtube.com/watch?v=yKVjWhW7y1A

Börja följ herrens blog som har återuppstått!!!! det här är en man som kan sin skit rent ut sagt.

Jo men handlar det om mer än GH och IGF?
Citera
2015-07-13, 21:56
Medlem
Svampifittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Jo men handlar det om mer än GH och IGF?

Ena titeln är peptides and how they work..... You do the math så att säga...
Citera
2015-07-16, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svampifittan
Ena titeln är peptides and how they work..... You do the math så att säga...

efter en liten koll så låter HGH fragment 176-191 mest intressant, bränner fett men orsakar mer hunger. Dvs perfekt under bulk om det skulle hålla vad det lovar...

Någon som har erfarenheter av HGH fragment 176-191?
Citera
2015-07-24, 12:33
Medlem
Hej, jag har ganska länge varit lite nyfiken på att prova TB-500 pga en muskelbristning som ständigt återkommer, trots bra rehab och mycket vila.
Jag är dock nyfiken, är det någon här som har provat det? Om så, finns det/upplevde du några biverkningar och vet ni någon pålitlig sida som säljer det?
Jag har f.ö aldrig tagit några steroider eller peptider, så jag är helt grön inom området
Citera
2015-07-27, 11:52
Medlem
hejLarss avatar
Läste en artikel om en japansk kvinna som skulle inta GHRP-2 via näsan med hjälp av nasal spray.
Funkar det tror ni att blanda ut och förvara peptiden i en "nasal spray bottle" som finns att köpa på amazon etc 20ml 1ml/spray? Låter ju sjukt smidigt om det skulle vara så.

exempel på pump: http://www.amazon.com/Pharma-quality.../dp/B00H0LBEGQ
Artiklen: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/1...jcsm.12028/pdf
Senast redigerad av hejLars 2015-07-27 kl. 12:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in