Citat:
Ursprungligen postat av
qdqdq
Är peptiderna verkligen något att ha (förutom IGF-1 om det nu skulle vara äkta) vanligt tillväxthormon slår väl alla peptider som ökar pulsen eller liknande av GH. Förstår att det finns andra peptider som hjälper med skador TB 500 och sådana som man blir brun av melanotan 2, men tänker i byggande eller fettförbrännande syfte.
Förstår ju att det är billigare och så men om man får sämre resultat så är det ju fortfarande puls minus 0.

Billigare än GH? Eh ja, men inte billigare än AAS t.ex.
Om det är värt eller ej är rätt individuellt som jag uppfattar det. Jag kör just nu Mod Grf och Ipamorelin (typ GHRP-effekt) och tycker väl iaf att jag märker skillnad på sömn och hy än så länge. Tappar fortfarande lite fett tror jag, men den effekten kommer ju inte så direkt på de peptider jag kör.
I fettförbrännande syfte finns ju HGH Frag som är det fragment av tillväxthormon som talar om för cellerna att förbränna trigylcerider, dvs inducerar fettförbränning, och enligt allt jag hört så är det en legit peptid med bevisad effekt.
Resten av peptiderna besvarade du själv, så antar att svaret på din fråga är att ja; peptiderna är något att ha. Sen om det är värt besväret eller ej är väl upp till envar att bedöma.
Mvh