2011-09-01, 15:22
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Skall även ej utblandade peptider förvaras i kyla för längst hållbarhet?
Alltid kylen blandat/pulverform
Citera
2011-09-01, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Skall även ej utblandade peptider förvaras i kyla för längst hållbarhet?
IGF 1 LR3 FUNKAR FINT I RUMS TEMPERATUR UTBLANDAT...med aa vatten dock.
Citera
2011-09-01, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbenbubben
Lägg pengarna på mod grf(1-29) istället.
Igf-1 lr3 är totalt bortkastade pengar. Har skrivit flera inlägg om det i en annan tråd om du vill veta varför.
Mgf kan fungera vid brustna senor och rupturer, så är du skadad.. Men då helst inte PEG varianten.

Ställ det i kylen då är hållbarheten inte ett tema. Se en studie jag onfogade i en annan tråd om du vill veta mer.

/G

måste bara fråga dig lite om igf 1 lr3...har kört det många gånger och gillar det skarpt!
sån jävla pump man får och sen kan jag äta som jag gör och ändå bli lite tajtare eller "torrare"
så nån efekt har det ju?
är det bara muskler du menar att man inte bygger eller menar du att inget händer?
för alla som kört igf kan nog intyga att det händer nått...
Citera
2011-09-01, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smallanbrallan
måste bara fråga dig lite om igf 1 lr3...har kört det många gånger och gillar det skarpt!
sån jävla pump man får och sen kan jag äta som jag gör och ändå bli lite tajtare eller "torrare"
så nån efekt har det ju?
är det bara muskler du menar att man inte bygger eller menar du att inget händer?
för alla som kört igf kan nog intyga att det händer nått...

Vätskeretention.

Igf-1 fungerar som en gdl (glucose disposal agent) när det injiceras. Vilket inte ger mer effekt än att du har pump precis när du är på.

Hade cellerna prolifererat eller differentierats som man hoppats på, hade resultaten av igf-1 användande synts först efter 4 månader eller något.
Citera
2011-09-02, 21:35
Medlem
Fick mina varor från england idag från anabolic-peps så kan gröna dom.
Om det är äkta vara eller ej kan jag inte uttala mig om men vialerna var extremt vacuumpackade iaf, forsade ut all bac vatten jag hade i sprutan så fort jag stack den. Så att det är industriellt tillverkat kan man ju påstå iaf
Citera
2011-09-02, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nid
Fick mina varor från england idag från anabolic-peps så kan gröna dom.
Om det är äkta vara eller ej kan jag inte uttala mig om men vialerna var extremt vacuumpackade iaf, forsade ut all bac vatten jag hade i sprutan så fort jag stack den. Så att det är industriellt tillverkat kan man ju påstå iaf

Du får väl rapportera om effekten när du provat ett tag.
Lite off topic, men hur är det egentligen med att ta emot paket från england, låg risk för tullproblem?

/G
Senast redigerad av Gubbenbubben 2011-09-02 kl. 23:17.
Citera
2011-09-03, 02:22
Medlem
RHcrews avatar
Citat:
Lite off topic, men hur är det egentligen med att ta emot paket från england, låg risk för tullproblem?

/G

Beror på verkligen, tullen brukar älska tunga paket så små små små jävlar kanske går bra
Citera
2011-09-03, 07:31
Medlem
Citat:

/G

halv säkert...doping brukar klara sig rätt bra ,droger av någon andledning fastnar lite oftare.
men som sag så går det mesta igenom ..
Citera
2011-09-03, 07:40
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smallanbrallan
halv säkert...doping brukar klara sig rätt bra ,droger av någon andledning fastnar lite oftare.
men som sag så går det mesta igenom ..
Tullen har blivit mer noga med post/paket från uk på senaste
Citera
2011-09-03, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo
Tullen har blivit mer noga med post/paket från uk på senaste

japp de har de men fortfarande kommer det mesta igenom..
men som sagt har det mycket med tur och otur att göra..har man turen att få en bra packare så går det igenom...
med bra packare går det genom från kina med rätt ofta och det landet är ju risk land...
Citera
2011-09-03, 13:21
Medlem
Leckavvs avatar
Är ja den enda som inte har kännt någon direkt "hungerattack" som alla säger på ghrp? tycker inte de är ngt speciellt, tänk skit mkt på de innan ja börja men nu har ja inte direkt fått "sjuka hunger attacker" som alla säger .. legat på 4 dagar bara iofs, men de flesta verkar ju få de första sticker kör 100 mcg 3x ed

mvh
Citera
2011-09-03, 13:35
Medlem
Jag får inga hunger känslor heller. Ghrp6 300ed, mod 1-29 200ed Må-Fre. Helger off..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in