Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-27, 01:01
  #1525
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Johnbon säljer svin mycket peptider och ingen har klagat på liknande reaktioner.

Det verkar han göra, men det finns tyvärr inte många recensioner om hans BPC 157, det enda jag har hittat är ett par svar i hans tråd på HB, men då frågor och inte recensioner.
Synd att man inte var eller känner en kemist som kan göra en analys på produkten för att se vad det faktiskt innehåller.
Citera
2017-02-27, 12:13
  #1526
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Johnbon säljer svin mycket peptider och ingen har klagat på liknande reaktioner. TS skriver själv att han tror att det är något annat tex blindtarmen.
Hade det inte funnits några andra skäl än just peptiderna hade jag personligen aldrig satt dom igen MEN som sagt här finns det flera olika möjligheter som självklart för utredas först.. men har han blindtarmen så har det knappast med peptiderna att göra.
Börjat bli rätt trött på dig också så det är ömsesidigt..
Du kör din tråkiga attityd mot rätt många inne på forumet.


varför i helvete skrev du inte det först då som jag gjorde...

jag har min taskiga attityd mot människor som har idiotiska förslag.. och ditt förslag var svin dumt och TS tackade nej till ditt förslag så håll nu käften

han lyssnade på mitt förslag vilket visar att TS är fan så mycket smartare än dig som tycker det är värt att chansa ifall peptiderna är okej eller inte när han ändå får sin kropp undersökt av läkare

vänta på deras svar först så jävla enkelt är det och det kan vem som hällst med lite vett fatta
Citera
2017-02-27, 16:49
  #1527
Medlem
Då smärtan vid blindtarmen nästan är helt borta nu och då jag är desperat så lutar det åt att jag gör ett till försök, jag vet, det är korkat, men då dom på akuten visade 0 intresse för vialen som jag tog med och då alla prover som dom tog inte visade något så antar jag att detta inte var orsakat av peptiden (om det nu är var det är).
Jag vet inte vad dom kollade med alla prover, men jag antar att dom kollar levervärden, njurvärden osv, alltså sånt som tyder på förgiftning.
__________________
Senast redigerad av Kev88 2017-02-27 kl. 16:52.
Citera
2017-03-02, 21:01
  #1528
Medlem
En liten uppdatering, jag provade det igen och smärtorna i buken återkom, även i njurarna denna gången, tack och lov inte lika extrema som sist.
Så innehållet var med största sannolikhet inte BPC 157 då jag inte har hittat någon som har rapporterat liknande biverkningar, därför måste jag råda andra som läser detta att inte köpa från försäljare som inte har fått sina peptider analyserade och kan bevisa det.
Citera
2017-03-02, 21:57
  #1529
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kev88
En liten uppdatering, jag provade det igen och smärtorna i buken återkom, även i njurarna denna gången, tack och lov inte lika extrema som sist.
Så innehållet var med största sannolikhet inte BPC 157 då jag inte har hittat någon som har rapporterat liknande biverkningar, därför måste jag råda andra som läser detta att inte köpa från försäljare som inte har fått sina peptider analyserade och kan bevisa det.

Fy fan :/ men då vet du iallafall.. känns lite små segt att beställa peptider därifrån... ska lägga en beställning på 4000kr om en månad..
Citera
2017-03-02, 22:12
  #1530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Fy fan :/ men då vet du iallafall.. känns lite små segt att beställa peptider därifrån... ska lägga en beställning på 4000kr om en månad..

Har du använt hans BPC förut utan biverkningar? Vem vet, det kanske bara är min kropp som inte gillar det, det låter dock konstigt då det finns naturligt i kroppen fast i mindre mängder, njurproverna som dom tog på akuten var också bra, så dom är det inget fel på.
Skulle ekonomin inte ha varit krasslig just nu så skulle jag ha skickat det på en analys för att få reda på vad det faktiskt innehåller.
__________________
Senast redigerad av Kev88 2017-03-02 kl. 22:14.
Citera
2017-03-02, 22:19
  #1531
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kev88
Har du använt hans BPC förut utan biverkningar? Vem vet, det kanske bara är min kropp som inte gillar det, det låter dock konstigt då det finns naturligt i kroppen fast i mindre mängder, njurproverna som dom tog på akuten var också bra, så dom är det inget fel på.
Skulle ekonomin inte ha varit krasslig just nu så skulle jag ha skickat det på en analys för att få reda på vad det faktiskt innehåller.

Nä ska beställa ghrp2och mod grf.
Finns ju bara bra o h positiva betyg om honom men när något sånt här händer blir man orolig... hoppas din smärta lagt sig och att du mår bra
Citera
2017-03-03, 11:51
  #1532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Nä ska beställa ghrp2och mod grf.
Finns ju bara bra o h positiva betyg om honom men när något sånt här händer blir man orolig... hoppas din smärta lagt sig och att du mår bra

Ah okej, jo, jag är lite smått chockad faktiskt, han har ju trots allt sålt peptider väldigt länge och det är många som köper av honom.
Jo då, den sjunker sakta och säkert, tack för omtanken
Citera
2017-03-03, 12:10
  #1533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kev88
Har du använt hans BPC förut utan biverkningar? Vem vet, det kanske bara är min kropp som inte gillar det, det låter dock konstigt då det finns naturligt i kroppen fast i mindre mängder, njurproverna som dom tog på akuten var också bra, så dom är det inget fel på.
Skulle ekonomin inte ha varit krasslig just nu så skulle jag ha skickat det på en analys för att få reda på vad det faktiskt innehåller.

Jag har använt hans BPC utan biverkningar. Fick svullnad vid injektionsstället men inget annat konstigt. Vet dock inte om det hjälpte nåt men inga konstiga biverkningar iaf.

Mvh
Citera
2017-03-03, 12:13
  #1534
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Jag har använt hans BPC utan biverkningar. Fick svullnad vid injektionsstället men inget annat konstigt. Vet dock inte om det hjälpte nåt men inga konstiga biverkningar iaf.

Mvh

Nu går inte jag på grejer därifrån.
Men jag tycker absolut att det hjälper nu medans jag går på det.
__________________
Senast redigerad av Gustav2adolf 2017-03-03 kl. 12:17.
Citera
2017-03-03, 12:16
  #1535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Nu går inte jag på grejer därifrån.
Men jag tycker absolut att det hjälper.

Jag kör hans ghrp2 och mod grf och det funkar bra! Men när jag körde en vända BPC för att se om det kunde fixa mitt knä så märkte jag inte nån skillnad. Kanske körde för kort kur. vet inte.

Mvh
Citera
2017-03-03, 12:18
  #1536
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Jag kör hans ghrp2 och mod grf och det funkar bra! Men när jag körde en vända BPC för att se om det kunde fixa mitt knä så märkte jag inte nån skillnad. Kanske körde för kort kur. vet inte.

Mvh

Hur doserade du och hur länge gick du på det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback