2014-02-21, 01:33
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biffas
Vad betalar ni för ghrp-6/2 och cjc 1295?

Jag importerar själv direkt från ett läkemedelsföretag på andra sidan atlanten, så pröjsar inte mer än 150kr/250kr per vail.
Nomalt på marknaden här i sverige ligger dom på 250-400kr beroende på vart man köper det
Citera
2014-02-21, 03:57
Medlem
Nus avatar
Vilken den mest potenta peptiden för ökning i muskelmassa?
Citera
2014-02-21, 09:20
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nu

Äkta igf-1
Citera
2014-02-21, 16:11
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nu

Som body säger, om du lyckas hitta riktigt igf, men du får räkna med ca det fyrdubbla priset.
Citera
2014-02-21, 17:59
Medlem
biffass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Jag importerar själv direkt från ett läkemedelsföretag på andra sidan atlanten, så pröjsar inte mer än 150kr/250kr per vail.
Nomalt på marknaden här i sverige ligger dom på 250-400kr beroende på vart man köper det

Kan tänka mig att det skiljer endel i kvalitet mellan olika leverantörer eftersom peptider är såpass känsliga råvaror.
Ser att du använder bl.a ghrp-6 i din kur, hur tycker du det skiljer sig från att köra utan peptider?
Ska kika din rapport!
Citera
2014-02-23, 06:43
Medlem
aKAYs avatar
Hexarelin vs. GHRP-2/-6 i kombination med Mod GRF(1-29)

Citat:
Hexarelin
The increase of circulating GH through Hexarelin use causes levels of Insulin-Like Growth Factor (IGF-1) to rise in the liver. IGF-1 is the prime cause of muscle growth in response to GH stimulation. Users of IGF-1 typically experience increased strength and muscle mass, as well as a very pronounced fat loss.
Citat:
Structurally, Hexarelin (Hexarelin Acetate) is similar in structure to GHRP-6 but without the appetite increase because of its inability to drastically increase Ghrelin levels which is responsible for the increased appetite and quicker gastric emptying.

Någon av er som har erfarenhet av Hexarelin, kombinationen av Hexarelin + Mod GRF(1-29) eller kombinationen av GHRP-2/-6 + Mod GRF(1-29)?

Som jag uppfattar det är Hexarelin tillsammans med Mod GRF den bästa peptidkombon man kan köra om man vill hålla en deffad look, bibehålla muskelmassa och åtnjuta de övriga fördelarna en peptidkur ger (bättre sömn, bättre hy osv).
Citera
2014-02-23, 13:11
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Kan tänka mig att det skiljer endel i kvalitet mellan olika leverantörer eftersom peptider är såpass känsliga råvaror.
Ser att du använder bl.a ghrp-6 i din kur, hur tycker du det skiljer sig från att köra utan peptider?
Ska kika din rapport!

Jag har inte hoppat på mina peptider ännu, så kan inte ge dig något svar.
Har lite problem med att få tag i BAC-vatten.
Kan ge dig svar längre fram på hur jag upplever det!
Citera
2014-02-23, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Hexarelin vs. GHRP-2/-6 i kombination med Mod GRF(1-29)

Någon av er som har erfarenhet av Hexarelin, kombinationen av Hexarelin + Mod GRF(1-29) eller kombinationen av GHRP-2/-6 + Mod GRF(1-29)?

Som jag uppfattar det är Hexarelin tillsammans med Mod GRF den bästa peptidkombon man kan köra om man vill hålla en deffad look, bibehålla muskelmassa och åtnjuta de övriga fördelarna en peptidkur ger (bättre sömn, bättre hy osv).

Oxå sugen på att veta ifall nån kört hexarelin men verkar vara dåligt med sånt i sverige
Citera
2014-02-25, 15:19
Medlem
choppermasks avatar
Tja,

Ber om ursäkt om denna fråga redan ställts här.

Om man injectar ghrp-2 och cjc-1295 w/o dac 100mcg x 3 dagligen, vad motsvarar det i hgh? Units(UI) per dag vill säga?

Cm

btw är osäker på om det är rätt cjc-1295 eller mod grf har för mig att det var samam, syftar iallfall på den som ger mest effekt i detta sammanhang ni har säkert bättre koll än mig på det korrekta namnen
Citera
2014-02-25, 18:08
Medlem
frogeyess avatar
Citat:
Ska kika din rapport!

har testat att både importera och köpa av en viss herre på hb, som för övrigt kostar 200kr per vial eller 180kr och då ingår både bac vatten o verktyg samt ingen risk att tullen tar det. så kolla du runt lite så finns det billigt inom sveriges gränser.

använder peptider i mina blaster samt i pctn och det är en bra skillnad. värt pengarna helt klart. jag kör dock 200mcg morgon/kväll bara (vardagar, 0mcg på helger). vilket jag tycker funkar bäst. Sen finns det folk som förespråkar 600mcg ed men inte ens testat än utan bara har broscience information från diverse forum.

har man inte testat själv utan bara läst det nånstans, säg det då för fan.
Citera
2014-02-26, 02:46
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av choppermask
Tja,

Ber om ursäkt om denna fråga redan ställts här.

Om man injectar ghrp-2 och cjc-1295 w/o dac 100mcg x 3 dagligen, vad motsvarar det i hgh? Units(UI) per dag vill säga?

Cm

btw är osäker på om det är rätt cjc-1295 eller mod grf har för mig att det var samam, syftar iallfall på den som ger mest effekt i detta sammanhang ni har säkert bättre koll än mig på det korrekta namnen

Du ska inte hoppas på extremt stor effekt, fok som har kört på 200mcgx3 har upplevt det som 4ui, men i det verkliga är det nog ganska individuellt, man kan inte dra sån slutsats förrän man själv testat båda delarna, hoppas inte på för mycket bara.

cjc-1295 och mod-grf är samma, man säger med eller utan DAC. Skilladen är att cjc-1295 utsöndras under en längre tid och ge en sk GH-bleed.
Bättre allternativet är att köra mod-grf så du får 3 extra pulser om dagen istället.
Citera
2014-02-26, 17:07
Medlem
Har en fråga här, om man är tjej ( inte jag ) vilken peptid är bäst?

ipamorelin och CJC 1295 DAC är de bättre för tjejer än den utan DAC?

jag tror jag läste de men jag har inte kollat noga. och kan ha fel. därför frågar jag

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in