2013-09-08, 16:53
Medlem
Hej,

Jag ligger på en testo & tren kur just nu och har sedan tidigare haft gyno känningar.
Nu på senaste tycker jag dem är/har blivit så kallat "puff" samt lite öm men ej mycket öm.
Jobbigaste är "puff/bt"

Kan jag hoppa på letro nu? kanske något tips?

Vilken dos rekomenderar ni?

/MVH
Citera
2013-09-08, 17:00
Medlem
Hej! Jag undrar om ghrp-2 + grf mod är verkningslöst om man ibland får ta ett uppehåll på 1 vecka?

Ibland har jag inte möjlighet att kunna injektera på grund av resor men skulle vilja ha med det i min pct.

Om jag kör 2 veckor och sedan får ta ett uppehåll på 1 vecka för att sedan börja om igen. Är det någon mening med det eller behövs det användas hela tiden för god effekt?

Planerar att använda peptider i 3 månader. Kanske får ta avbrott på 3 veckor utspritt under perioden.

Har möjlighet att ha med peptider (utblandade) men inget kylskåp.
Citera
2013-09-08, 17:04
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uniques
Hej,

Jag ligger på en testo & tren kur just nu och har sedan tidigare haft gyno känningar.
Nu på senaste tycker jag dem är/har blivit så kallat "puff" samt lite öm men ej mycket öm.
Jobbigaste är "puff/bt"

Kan jag hoppa på letro nu? kanske något tips?

Vilken dos rekomenderar ni?

/MVH

Fel tråd. Ställ frågan här: https://www.flashback.org/t126804
Citera
2013-09-08, 17:07
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broken.dreamz
Hej! Jag undrar om ghrp-2 + grf mod är verkningslöst om man ibland får ta ett uppehåll på 1 vecka?

Ibland har jag inte möjlighet att kunna injektera på grund av resor men skulle vilja ha med det i min pct.

Om jag kör 2 veckor och sedan får ta ett uppehåll på 1 vecka för att sedan börja om igen. Är det någon mening med det eller behövs det användas hela tiden för god effekt?

Planerar att använda peptider i 3 månader. Kanske får ta avbrott på 3 veckor utspritt under perioden.

Har möjlighet att ha med peptider (utblandade) men inget kylskåp.

Jag tror det är för långa uppehåll för att IGF ska vara stabilt, men visst gör det viss nytta ändå.
Men, det är ingen höjdare att du måste ha det blandat, utan kyl, i 1 vecka. Då kommer troligtvis mod grf att förstöras.
Citera
2013-09-08, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Jag tror det är för långa uppehåll för att IGF ska vara stabilt, men visst gör det viss nytta ändå.
Men, det är ingen höjdare att du måste ha det blandat, utan kyl, i 1 vecka. Då kommer troligtvis mod grf att förstöras.
Tack! Om jag skippar peptider hela veckan jag behöver resa kommer hela konceptet att fallera?

Det kostar en del pengar och det är onödigt att stoppa i sig ett preparat som ändå ej kommer göra nytta.
Citera
2013-09-09, 15:24
Medlem
Har kört GHRP-2 och grf-mod 1-29 nu ett tag. Ska slänga in IGF-1 Lr3 tänkte jag. Tänkte köra 50mcg de dagar jag tränar och off vilodagarna(?).
Eftersom jag tar GHRP och grf direkt efter träning, så kan jag inte ta mitt EAA och malto på 20-30min. Tycker ni jag ska vänta 20min efter träning innan jag tar IGF för att samtidigt få i mig shakern (undvika blodsockerfall)? Eller är de ok att trycka IGF samtidigt som Gp och gr, för att sedan vänta 20-30min?

Hoppas det går att tyda min fråga!
Citera
2013-09-10, 11:53
Medlem
Har jag missuppfattat det hela eller ska det gå att förvara IGF-1 LR3 blandat med AA-vatten i rumstemp utan att peptiden förstörs?
Citera
2013-09-15, 21:40
Medlem
Softers avatar
Tjenare!

Jag har nyss kört en kur på IGF-1 och upplevde bättre pump på gymmet, fick lite finare hy och kanske att sömnen blev något bättre. Skulle vilja lägga till någon annan peptid för att få ut ännu bättre effekt.. Helst någon fler peptid som ökar antalet muskelceller.. Eller någon som boostar IGF-1's effekter eller liknande.. Att lägga till insulin verkar lite farligt eller är det bara för att jag är så opåläst?

Jag lämnar urinprov för körkortet och nojjar för eventuella dopingprov, (läkaren har frågat om jag tar steroider...) därför uteslutar jag för tillfället AAS.

Vad rekommenderar ni? Mvh Softer.
Citera
2013-09-15, 21:57
Medlem
Har kört en kombo av GHRP2 och 1-29 nu på min deff och har gått upp i vikt trots en månad med kraftigt kapad energi. Vi snackar alltså shiratakinudlar (knappt mätbar energi) plus 500-700 gram kött (ryggbiff, rostbiff, lövbiff) samt 250 gram keso varje dag.
När jag lyxat har jag lagt till någon fiskpinne.
Det har hänt typ tre gånger på en månad.

Jag äter periodisk fasta och körde 100mcg av varje morgon, 30 min före mat och innan säng.
Ärligt; jag får det till att jag ligger på ett rätt stort energiunderskott även om jag inte gör ett skit, men jag har tränat 4-5 gånger i veckan.

Binder peptider så mycket vätska?
Jag ligger just nu 500 gram högre i vikt än den 25:e augusti i alla mätningar, oavsett tid på dygnet.

Att jag förlorat en del fett är uppenbart, men hur fan kan det inte synas på vikten?

Funderar att köpa 10mg HGH FRAG nu och köra 500mcg per dag, som test. Finns ju ingen som lämnat en seriös rapport på det.
Jag har inget problem att leva på minimal energi, gå 18 timmar utan mat osv.
Funderar på 250mcg på morgonen och 250mcg innan jag sover.
Citera
2013-09-17, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Tjenare!

Jag har nyss kört en kur på IGF-1 och upplevde bättre pump på gymmet, fick lite finare hy och kanske att sömnen blev något bättre. Skulle vilja lägga till någon annan peptid för att få ut ännu bättre effekt.. Helst någon fler peptid som ökar antalet muskelceller.. Eller någon som boostar IGF-1's effekter eller liknande.. Att lägga till insulin verkar lite farligt eller är det bara för att jag är så opåläst?

Jag lämnar urinprov för körkortet och nojjar för eventuella dopingprov, (läkaren har frågat om jag tar steroider...) därför uteslutar jag för tillfället AAS.

Vad rekommenderar ni? Mvh Softer.

Kolla IGF eller MGF FAQ.

Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Har kört en kombo av GHRP2 och 1-29 nu på min deff och har gått upp i vikt trots en månad med kraftigt kapad energi. Vi snackar alltså shiratakinudlar (knappt mätbar energi) plus 500-700 gram kött (ryggbiff, rostbiff, lövbiff) samt 250 gram keso varje dag.
När jag lyxat har jag lagt till någon fiskpinne.
Det har hänt typ tre gånger på en månad.

Jag äter periodisk fasta och körde 100mcg av varje morgon, 30 min före mat och innan säng.
Ärligt; jag får det till att jag ligger på ett rätt stort energiunderskott även om jag inte gör ett skit, men jag har tränat 4-5 gånger i veckan.

Binder peptider så mycket vätska?
Jag ligger just nu 500 gram högre i vikt än den 25:e augusti i alla mätningar, oavsett tid på dygnet.

Att jag förlorat en del fett är uppenbart, men hur fan kan det inte synas på vikten?

Funderar att köpa 10mg HGH FRAG nu och köra 500mcg per dag, som test. Finns ju ingen som lämnat en seriös rapport på det.
Jag har inget problem att leva på minimal energi, gå 18 timmar utan mat osv.
Funderar på 250mcg på morgonen och 250mcg innan jag sover.

Ja det binder vatten, men du borde se i spegeln att du blir mer rippad om du nu sköter kosten rätt. Så mycket vätska tror jag knappast dom doserna binder.

Sen skit i hgh-frag, det är ren skit. Vet inte vart du läst men visst finns det rapporter om frag, och som jag sa, skit.

Wow, det ökar ens fettförbränning... köp lite dmaa istället.

Ursäkta om jag låter lite bitter, dålig dag.
Citera
2013-09-19, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Kolla IGF eller MGF FAQ.

Ja det binder vatten, men du borde se i spegeln att du blir mer rippad om du nu sköter kosten rätt. Så mycket vätska tror jag knappast dom doserna binder.

Sen skit i hgh-frag, det är ren skit. Vet inte vart du läst men visst finns det rapporter om frag, och som jag sa, skit.

Wow, det ökar ens fettförbränning... köp lite dmaa istället.

Ursäkta om jag låter lite bitter, dålig dag.

Det låter ju precis som att det är hans mål också? Då kan man lika gärna resonera med att lika gärna ta DNP..
Citera
2013-09-19, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Det låter ju precis som att det är hans mål också? Då kan man lika gärna resonera med att lika gärna ta DNP..

Kom igen BP...bättre än såhär kan du.

Du kan ju inte ta och jämföra hgh-frag med DNP.

DNP är rent gift, bättre om killen köpte reductil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in