Citat:
Ursprungligen postat av
Softer
Tjenare!
Jag har nyss kört en kur på IGF-1 och upplevde bättre pump på gymmet, fick lite finare hy och kanske att sömnen blev något bättre. Skulle vilja lägga till någon annan peptid för att få ut ännu bättre effekt.. Helst någon fler peptid som ökar antalet muskelceller.. Eller någon som boostar IGF-1's effekter eller liknande.. Att lägga till insulin verkar lite farligt eller är det bara för att jag är så opåläst?
Jag lämnar urinprov för körkortet och nojjar för eventuella dopingprov, (läkaren har frågat om jag tar steroider...) därför uteslutar jag för tillfället AAS.
Vad rekommenderar ni? Mvh Softer.
Kolla IGF eller MGF FAQ.
Citat:
Ursprungligen postat av
GrottNeger
Har kört en kombo av GHRP2 och 1-29 nu på min deff och har gått upp i vikt trots en månad med kraftigt kapad energi. Vi snackar alltså shiratakinudlar (knappt mätbar energi) plus 500-700 gram kött (ryggbiff, rostbiff, lövbiff) samt 250 gram keso varje dag.
När jag lyxat har jag lagt till någon fiskpinne.
Det har hänt typ tre gånger på en månad.
Jag äter periodisk fasta och körde 100mcg av varje morgon, 30 min före mat och innan säng.
Ärligt; jag får det till att jag ligger på ett rätt stort energiunderskott även om jag inte gör ett skit, men jag har tränat 4-5 gånger i veckan.
Binder peptider så mycket vätska?
Jag ligger just nu 500 gram högre i vikt än den 25:e augusti i alla mätningar, oavsett tid på dygnet.
Att jag förlorat en del fett är uppenbart, men hur fan kan det inte synas på vikten?
Funderar att köpa 10mg HGH FRAG nu och köra 500mcg per dag, som test. Finns ju ingen som lämnat en seriös rapport på det.
Jag har inget problem att leva på minimal energi, gå 18 timmar utan mat osv.
Funderar på 250mcg på morgonen och 250mcg innan jag sover.
Ja det binder vatten, men du borde se i spegeln att du blir mer rippad om du nu sköter kosten rätt. Så mycket vätska tror jag knappast dom doserna binder.
Sen skit i hgh-frag, det är ren skit. Vet inte vart du läst men visst finns det rapporter om frag, och som jag sa, skit.
Wow, det ökar ens fettförbränning... köp lite dmaa istället.
Ursäkta om jag låter lite bitter, dålig dag.