2014-02-16, 01:29
Medlem
Någon som kan pma shop där jag kan handla ghrp-6?

Sen har jag ett par frågor.

1. När ni sticker innan läggdags, hur gör ni med hungern? Försvinner den direkt eller sover ni hela natten hungriga?

2. Jag fick nyligen en spricka i vaden och på röntgen stod det att mina growth plates fortfarande var öppna (är 19) så jag tänkte att jag kanske blir någon cm längre av ghrp (dock inte därför jag ska börja, tävlar i mma)

3. Om jag då vill bli längre ska jag äta efter stick eller fasta?
Citera
2014-02-16, 05:49
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Någon som kan pma shop där jag kan handla ghrp-6?

Sen har jag ett par frågor.

1. När ni sticker innan läggdags, hur gör ni med hungern? Försvinner den direkt eller sover ni hela natten hungriga?

2. Jag fick nyligen en spricka i vaden och på röntgen stod det att mina growth plates fortfarande var öppna (är 19) så jag tänkte att jag kanske blir någon cm längre av ghrp (dock inte därför jag ska börja, tävlar i mma)

3. Om jag då vill bli längre ska jag äta efter stick eller fasta?

För att få bäst effekt på peptiderna skall du 15 min efter stick äta protein eller aminosyror, OBS inga kolhydrater då dessa hämmar effekten.
Citera
2014-02-16, 16:53
Medlem
IGF-1, bra eller dåligt?

Tja!

Såg ett program på svt1 i torsdags (Medicin med Mosley) och dom började prata om ämnet IGF-1. Jag började söka på det på nätet för att förstå vad det var och så kom jag in på en artikel på brittisk nyhets sida där det stog att NFL och andra atleter tagit en sorts IGF-1 spray för att hjälpa till med återhämtnig efter träning osv?! Så om man kör hårt på gymmet och sedan tar sprayen så hjälper det till att återhämta de nedbrytna musklerna? Sedan, så som dom sa i programmet, så hjälper det till med typ kroppens rehabilitering? Har man en skada så repareras kroppen mycket snabbare med det här ämnet? Kan detta va sant?!

Är det någon som kan lite mer om det här ämnet? Jag har bara läst lite snabbt på nätet
Citera
2014-02-16, 16:59
Medlem
pokereves avatar
Flyttat från medicin och hälsa till dopingpreparat

/Mod
Citera
2014-02-16, 19:15
Medlem
Det finns peptider i form av GHRP-2, GHRP-4, igf-1 och CJC 1295. Jag har testat igf-1 och CJC 1295 i doser långt över det rekommenderade. Blev varm och mådde illa en stund efter så något gjorde det men växte på gymmet gjorde jag inte. Dyrt som fasiken var det också. Traditionell doping är effektivare.
Citera
2014-02-16, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voXt
Det finns peptider i form av GHRP-2, GHRP-4, igf-1 och CJC 1295. Jag har testat igf-1 och CJC 1295 i doser långt över det rekommenderade. Blev varm och mådde illa en stund efter så något gjorde det men växte på gymmet gjorde jag inte. Dyrt som fasiken var det också. Traditionell doping är effektivare.

okej, men vad är detta? kan det typ läka en muskelskada?
Citera
2014-02-17, 00:49
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av voXt

Det är inte lönt att köra över 200mcg, ger ingen bättre effekt för att du överstiger dosen.
Vill du ha en riktig ordentlig kur med HGH, så kör riktigt syntetiskt HGH istället, ghrp och cjc sätter bara igång egenproduktionen och den når bara en maxgräns.
Sen är det effektivare om du kombinerar ghrp, grf osv med testo som bas.
Citera
2014-02-17, 07:28
Medlem
frogeyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Det är inte lönt att köra över 200mcg, ger ingen bättre effekt för att du överstiger dosen.
Vill du ha en riktig ordentlig kur med HGH, så kör riktigt syntetiskt HGH istället, ghrp och cjc sätter bara igång egenproduktionen och den når bara en maxgräns.
Sen är det effektivare om du kombinerar ghrp, grf osv med testo som bas.

Det är lite komiskt att du vet att det inte är lönt att köra mer än 200mcg. Men i din sig tänker du köra 600mcg ed på både ghrp o mod grf.
Citera
2014-02-17, 16:29
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frogeyes
Det är lite komiskt att du vet att det inte är lönt att köra mer än 200mcg. Men i din sig tänker du köra 600mcg ed på både ghrp o mod grf.

Givetvis snackar jag om 200mcg per stick, du ska ha 3 stick om dagen vilket är 600mg.
Kunde kanske formulerat bättre istället för att ta folk förgivet att förstå.
Citera
2014-02-18, 10:50
Medlem
frogeyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Givetvis snackar jag om 200mcg per stick, du ska ha 3 stick om dagen vilket är 600mg.
Kunde kanske formulerat bättre istället för att ta folk förgivet att förstå.

Ska ha 3 stick?. jag tycker 200mcg morgon/kväll ger samma effekt, bättre lägga pengar på annat isåfall kan ja tycka .
Citera
2014-02-19, 05:13
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frogeyes
Ska ha 3 stick?. jag tycker 200mcg morgon/kväll ger samma effekt, bättre lägga pengar på annat isåfall kan ja tycka .

Det verkar iaf som att de som kan det här med peptider helt klart är överens om att ett stick på morgonen, ett stick post workout och ett stick innan sänggående är det mest optimala, men att även 2 stick (morgon/kväll) också fungerar.
Så du får väl göra som du vill, så gör andra som andra vill. Verkar som att det inte finns konstaterat rätt eller fel i 2 vs 3 stick ed med peptider såsom ghrp-2/6 samt GRF Mod1-29.

IGF-1 LR3 är som jag förstått det samt enkelt uttryckt en lokal burst av näring till muskeln där man nu sätter den, vilket naturligtvis påskyndar återhämtningen och tillväxten.
Verkar som att IGF-1 LR3 vanligast används för muskler som släpar, alternativt efter t.ex. ACL-operation eller axelskada osv där lokal rehab är önskvärt.
Citera
2014-02-20, 16:35
Medlem
biffass avatar
Vad betalar ni för ghrp-6/2 och cjc 1295?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in