• 1
  • 2
2011-07-01, 13:41
Medlem
Ja ni som känner mig vet vid detta laget att jag inför min tävling kommer öka doserna rejält på aas.

Det jag behöver er hjälp med nu är hur ni anser jag ska tunna ut blodet lite för det är nog inte helt fel att göra det i förebyggande syfte.

Hur stora doser av t.ex. treo och aspirin behövs? Finns de fler medel man kan ta?

Hur ofta behöver jag ta detta för att effekt ska kunna bibehållas? 1 gång per vecka eller?

Kom gärna med tips och ideer.

Hur bra är Omega3 för detta? trams eller funkar?

annat man kan göra?

/T.big
Citera
2011-07-01, 13:55
Medlem
Waran finns. du borde donera blod också :-)
Citera
2011-07-01, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Waran finns. du borde donera blod också :-)

ok. är waran bra?

jo jag tänkte ge en halvliter ca under sommaren om det blir så att ja får väldigt högt värde.

/T.big
Citera
2011-07-01, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palmbladet
ok. är waran bra?

jo jag tänkte ge en halvliter ca under sommaren om det blir så att ja får väldigt högt värde.

/T.big

typ inget jag rekommenderar det är ju blodförtunnande medicin men fan hur gammal är du?skulle aldrig vilja knapra det eller kolesterolmedicin före jag var 55 i alla fall.
Citera
2011-07-01, 14:11
Medlem
Citat:
typ inget jag rekommenderar det är ju blodförtunnande medicin men fan hur gammal är du?skulle aldrig vilja knapra det eller kolesterolmedicin före jag var 55 i alla fall.

för mig handlar det inte om vad jag vill eller inte vill. för mig handlar detta livet om vad som krävs av mig...

jag är i runda slängar 28 tomtar.

/T.big
Citera
2011-07-01, 14:18
Medlem
Citat:
för mig handlar det inte om vad jag vill eller inte vill. för mig handlar detta livet om vad som krävs av mig...

jag är i runda slängar 28 tomtar.

/T.big

synd att se nån leva ett destruktivt liv. lycka till.
Citera
2011-07-01, 14:23
Medlem
Citat:
synd att se nån leva ett destruktivt liv. lycka till.

ja tycker det känns märkligt när du säger så. för ja är ju lycklig i det ja gör? fattar inte varför ni klagar.. ja mår ju bra och vill detta?

det är som de där tjafset med proffsboxningen. åhh va farligt.. så får man inte göra.
men dom som utövar det blir lyckliga av det. ska man då få skit för det?

jaja.. förstår ni tänker på mig i all välmening så klart och att ni vill hjälpa mig. men tyvärr blir det som effekten hos läkarna. dom stjälper oss ist för hjälper oss. för ja kommer ju dra 4000 mg oavsett va ni tycker eller inte tycker. vill ni hjälpa mig så hjälp mig med råd ist för att kasta paj på mig.

ja lever min dröm och älskar det.

/T.big
Citera
2011-07-01, 14:52
Medlem
Citat:
ja tycker det känns märkligt när du säger så. för ja är ju lycklig i det ja gör? fattar inte varför ni klagar.. ja mår ju bra och vill detta?

det är som de där tjafset med proffsboxningen. åhh va farligt.. så får man inte göra.
men dom som utövar det blir lyckliga av det. ska man då få skit för det?

jaja.. förstår ni tänker på mig i all välmening så klart och att ni vill hjälpa mig. men tyvärr blir det som effekten hos läkarna. dom stjälper oss ist för hjälper oss. för ja kommer ju dra 4000 mg oavsett va ni tycker eller inte tycker. vill ni hjälpa mig så hjälp mig med råd ist för att kasta paj på mig.

ja lever min dröm och älskar det.

/T.big

du kommer se en dag vilket destruktivt liv,tror du nite jag själv levt som dig? det håller inte i längden. är lyckligare idag än någonsin när man börjar få upp ögonen för mkt annat.

ge dig råd? du vägrar visa bild på din fysik,varför ska jag ge råd till dig när jag ställer mig skit tveksam till att 4000mg passar dig just nu eller ens om 4år.
Citera
2011-07-01, 15:06
Medlem
Starcrows avatar
acetylsalicylsyra anväds flitigt i vården så hade jag varit dig så ta du en treo om dagen dock då kan det vara bra att titta HB värden.

och vist finns det ett gäng olika blodförtunnande som Plavix,Persantin m.m och som Testocyp sa waran men det ska man ALDRIG självmedicinera sig med utan ska ske via läkare m.m då det är på top 3 tror jag det var av medecin med mest biverkningar tror du kan hitta lite om detta i Heavy´s tråd diskuterat rätt mycket med han om just detta,

fan synd jag inte hade kvar alla info och länkar hit och det men googla så hittar du.
Citera
2011-07-01, 16:03
Medlem
Per-Engdahls avatar
Hm. Kan det inte vara farligt med blodförtunnande på vissa prepp? En del såsom OT och DB ökar blödningsrisken. Minskar alla orala prepp koagulationsförmågan? Anavar?
Citera
2011-07-01, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starcrow
acetylsalicylsyra anväds flitigt i vården så hade jag varit dig så ta du en treo om dagen dock då kan det vara bra att titta HB värden.

och vist finns det ett gäng olika blodförtunnande som Plavix,Persantin m.m och som Testocyp sa waran men det ska man ALDRIG självmedicinera sig med utan ska ske via läkare m.m då det är på top 3 tror jag det var av medecin med mest biverkningar tror du kan hitta lite om detta i Heavy´s tråd diskuterat rätt mycket med han om just detta,

fan synd jag inte hade kvar alla info och länkar hit och det men googla så hittar du.

ok då testar ja köra lite acetyl då.

dos?

/T.big
Citera
2011-07-01, 16:04
Medlem
Per-Engdahls avatar
Citat:
ok då testar ja köra lite acetyl då.

dos?

/T.big

Tänk på vad du gör. Kan vara livsfarlig..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in