• 1
  • 2
2011-07-01, 17:15
Medlem
Starcrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per-Engdahl
Tänk på vad du gör. Kan vara livsfarlig..

inte för jag vet hur det påvärkar med AAS/blödnings risken men 1 treo om dagen kan knappast vara livsfarligt

så titta vad palmen kör så det sista han behöver oroa sig för är lite Treo

den dagen jag börjar bli 40-50 gammal så blir det 1 Treo om dagen livet ut
Citera
2011-07-01, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palmbladet
ok då testar ja köra lite acetyl då.

dos?

/T.big

Jag brukar ligga på en fjärdedels treo om dagen, men tycker du tillfälligt under tiden du maxar på kan köra en hel dvs 500 mg, dela gärna upp den i två och ta utspritt under dagen. Ta dom i samband med måltid och förebygg magsår med omeprazol. Aspirin, kan ju även hjälpa dig med att sänka blodtrycket och har en viss skyddande effekt på levern som en extra bonus.
Citera
2011-07-01, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatom
Jag brukar ligga på en fjärdedels treo om dagen, men tycker du tillfälligt under tiden du maxar på kan köra en hel dvs 500 mg, dela gärna upp den i två och ta utspritt under dagen. Ta dom i samband med måltid och förebygg magsår med omeprazol. Aspirin, kan ju även hjälpa dig med att sänka blodtrycket och har en viss skyddande effekt på levern som en extra bonus.

vill rikta ett stort tack till dig som kommer med så bra info.

Detta va en bra lösning tycker jag.

/T.big
Citera
2011-07-01, 23:28
Medlem
Inga problem, bra att du tänker igenom hur du ska förebygga sides på bästa sätt. Minns
en skön film där Coleman tryckte i sig en hel arsenal med piller och tillskott och typ hälften
var till för att förebygga hälsoproblem - blodtrycksmedicin, kolestorolsänkande, mariatistel, aspirin, Q10, Niacin, Omega 3 you name it
Citera
2011-07-01, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatom
Inga problem, bra att du tänker igenom hur du ska förebygga sides på bästa sätt. Minns
en skön film där Coleman tryckte i sig en hel arsenal med piller och tillskott och typ hälften
var till för att förebygga hälsoproblem - blodtrycksmedicin, kolestorolsänkande, mariatistel, aspirin, Q10, Niacin, Omega 3 you name it

haha japp sett den med.

ja ska köpa tistel till veckan. kan nog va bra att ha.

/T.big
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in