Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-30, 18:52
  #1
Medlem
Tjenare min tvix vägrade o fungera för ett tag sen tog tag i det nyss verkar som det var hårddisken som lagt av helt enkelt så jag har köpt en ny hårddisk formatera tden i datorn och satt in den i tvixen (la även över en firmware ej installerad men den ligger där haha)
Det var så länge sen man hade med första installeringen och göra att jag glömt hur man gjorde första gången någon som har något tips hur jag ska få den up and running?

Det som sker nu är att jag varken får bild eller ljud samt att efter den bootat så står där i displayen "Bin...OK" klickar man på "play" så står där "pre" och så börjar den bara räkna uppåt, kan inte heller hoppa ner eller något liknande till någon annan meny eller hitta firmwaren på den...

alternativt hade varit och plockat ut hårddisken samt och satt in den i min dator o installerat firmwaren medans allt är i datorn går det? o hur isntallerar man en .fwp fil?

All hjälp vore kanon
Citera
2011-06-30, 19:41
  #2
Medlem
Det löste sig tillslut tack ändå
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback