2011-06-28, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P-L
Men det är själva grejen med att jag känner mig osäker när de börjar närma sig 30. Som att de bara tycker det är fel om jag visar intresse?
Många kommer att bli smickrade och kåta...

Tycker du att 30åringar är "äldre män"? Du är väl själv vuxen och könsmogen?...
Citera
2011-06-28, 00:20
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerschlarFundron
Är du ung och fräsch så lär du inte få några problem att få en sån gubbe på kroken. Men fundera på om du verkligen vill bidra till att ett äktenskap går i kras. Bara för man är kåt så får man inte vara en hänsynslös elefant. Människor och relationer är ömtåliga. Gör inget som du inte vill att nån ska göra mot dig. Men du kanske blir kåt på idén att förstöra din älskares äktenskap och familjeliv?

Men kom igen din moraltant. Det är väl i sådana fall inte hon som förstör äktenskapet utan den gifta mannen? Hon har väl aldrig gjort något äktenskapslöfte?

Jag kan bara ge en liten kommentar angående gubbar. Ta gärna någon som inte är så jävla gubbig utan ganska ung i sinnet, annars kan det bli jävligt nasty. Det kanske kan fungera bra i fantasin men inte i verkligheten. Tro mig.
Citera
2011-06-28, 00:21
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Finns det någon över 30 som kan svara hur ni ser på saken?

Det är ett tveksamt nöje att bli klassad som äldre man bara för att man passerat blygsamma 30. Men om syftet är att nån runt 20 skall tända på det så är det helt ok.

Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Jag kan garantera dig att 100% av alla heterosexuella män drömmer om att knulla en tjej under 20. Jag kan garantera att en mycket stor del av dessa män skulle knulla en tjej under 20 om dom fick chansen. Däremot kanske inte alla män aktivt söker unga tjejer.

Knotknet levererar 100% sanning. Man är troligen inte ute efter en seriös relation med någon som precis blivit myndig. Man har väldigt olika tankar och värderingar pga åldersskillnaden. Men vild och ohämmad sex kan man såklart ha utan några andra känslor inblandade än besinningslös kåthet.
Citera
2011-06-28, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Men kom igen din moraltant. Det är väl i sådana fall inte hon som förstör äktenskapet utan den gifta mannen? Hon har väl aldrig gjort något äktenskapslöfte?

Jag kan bara ge en liten kommentar angående gubbar. Ta gärna någon som inte är så jävla gubbig utan ganska ung i sinnet, annars kan det bli jävligt nasty. Det kanske kan fungera bra i fantasin men inte i verkligheten. Tro mig.

Haha nej, en riktig gubbe hade jag nog inte tänkt mig.
Citera
2011-06-28, 00:24
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ta gärna någon som inte är så jävla gubbig utan ganska ung i sinnet, annars kan det bli jävligt nasty.

Inte för att jag känner mig gubbig men vad betyder att det skulle kunna bli nasty? Snackar vi 70+ här eller?
Citera
2011-06-28, 00:24
Bannlyst
Citat:
Om hon vet om att han är gift så tycker jag att hon är med och bidrar till att eventuellt försämra eller stjälpa "gubbens" äktenskap.
Citera
2011-06-28, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Knotknet levererar 100% sanning. Man är troligen inte ute efter en seriös relation med någon som precis blivit myndig. Man har väldigt olika tankar och värderingar pga åldersskillnaden. Men vild och ohämmad sex kan man såklart ha utan några andra känslor inblandade än besinningslös kåthet.

Relation var då verkligen inte tänkt. Möjligtvis ett sexförhållande..

Har en annan tanke, de som skickat PM har alla varit t.ex. Byggarbetare, skogsarbetare och liknande.
Är de mest dessa "arbetargrabbar" som söker yngre tjejer. Är inte advokater, läkare eller de mer högutbildade ute efter yngre tjejer? Har de en annan syn på saken!!?
Citera
2011-06-28, 00:26
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Haha nej, en riktig gubbe hade jag nog inte tänkt mig.

Regga dig på Bodycontact, du behöver nog inte ens bild (även om du dubblerar meddelanden på det viset) och skriv att du är intresserad av äldre män. Skriv även vilka kriterier du har på dessa gentlemän.
Du kommer inom 2-3 dagar ha så många PM i din inkorg att du kan välja och vraka över herrar som gärna gör allt du kan drömma om.
Citera
2011-06-28, 00:27
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerschlarFundron
Om hon vet om att han är gift så tycker jag att hon är med och bidrar till att eventuellt försämra eller stjälpa "gubbens" äktenskap.

Nä. Fel. Är man gift så får man fan ta ansvar för vilka ramar man kommit överens om i äktenskapet och se till att hålla kuken inom de gränserna. Detta gäller oavsett om det skulle regna fittor.
Citera
2011-06-28, 00:27
Bannlyst
Citat:

Har en annan tanke, de som skickat PM har alla varit t.ex. Byggarbetare, skogsarbetare och liknande.
Är de mest dessa "arbetargrabbar" som söker yngre tjejer. Är inte advokater, läkare eller de mer högutbildade ute efter yngre tjejer? Har de en annan syn på saken!!?

Vad har du att erbjuda förutom din kropp? Du tillför inget erfarenhetsmässigt, du har antagligen inte en hög IQ och du är antagligen likt dom flesta tjejer trist att prata med en längre stund. Varför skulle du attrahera en sådan målgrupp tror du?
Citera
2011-06-28, 00:29
Bannlyst
Citat:
Såna högdjur är mycket sällsynta på Flashback... Men dom finns ute i verkliga livet...
Citera
2011-06-28, 00:29
Medlem
Salorms avatar
Citat:

Det finns folk i alla kategorier, även rika och framgångsrika. Dock är det nog överrepresenterat av arbetarklassen, varför kan jag inte svara på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in