2011-06-27, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerschlarFundron
Vad är det för gubbe du söker? En trygg och välvårdad familjefar? En rik gubbe?

Ja, helst någon framgångsrik. Bra om han är gift så det blir mer spännande.
Citera
2011-06-27, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLangoliers
19, alltså.

Åh hejsan! Här har du en glad 38åring som drömmer om att få att sätta på en ung liten 19åring! Skicka pm för vidare info!
Citera
2011-06-27, 23:57
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-L
Sen beror det ju på hur mannen ser ut och vad han har för ställning.
Jag vill ju inte leva ut mina fantasier med en 40åring som är sunkig och arbetslös. Skicka själv!
Du har pm.
Citera
2011-06-27, 23:58
Medlem
Citat:
Vad är det för gubbe du söker? En trygg och välvårdad familjefar? En rik gubbe?

Vet inte om mitt förra inlägg skickades.

Tänker mig väl någon framgångsrik, gärna gift för spänningens skull.
Citera
2011-06-28, 00:01
Medlem
Jag har legat med många män som är uppåt 13 år äldre än mig. Har gjort det sen jag var 17 då jag, precis som du, tycker om äldre män. Äldre män stöter på mig lika mkt som jämnåriga och när jag berättar min ålder (vilket jag alltid gör innan vi har sex) så bryr det sig inte alls. Endast en person som blev lite tveksam då han aldrig legat med en yngre tjej men han ångrade sig defenitivt inte efteråt
Citera
2011-06-28, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Jag har legat med många män som är uppåt 13 år äldre än mig. Har gjort det sen jag var 17 då jag, precis som du, tycker om äldre män. Äldre män stöter på mig lika mkt som jämnåriga och när jag berättar min ålder (vilket jag alltid gör innan vi har sex) så bryr det sig inte alls. Endast en person som blev lite tveksam då han aldrig legat med en yngre tjej men han ångrade sig defenitivt inte efteråt

Okej! Är sexet annorlunda mot yngre?
Det äldsta jag provat var 10 år äldre och inget speciellt!
Citera
2011-06-28, 00:08
Medlem
Är inte ute efter PM här på FB eftersom jag inte är så desperat att jag träffar okänd äldre man som kan se ut hur som helst. Så inga sådana förslag behövs, vill mest höra eran syn på saken!
Citera
2011-06-28, 00:08
Bannlyst
Citat:
Tänker mig väl någon framgångsrik, gärna gift för spänningens skull.
Är du ung och fräsch så lär du inte få några problem att få en sån gubbe på kroken. Men fundera på om du verkligen vill bidra till att ett äktenskap går i kras. Bara för man är kåt så får man inte vara en hänsynslös elefant. Människor och relationer är ömtåliga. Gör inget som du inte vill att nån ska göra mot dig. Men du kanske blir kåt på idén att förstöra din älskares äktenskap och familjeliv?
Citera
2011-06-28, 00:10
Medlem
Citat:
Är du ung och fräsch så lär du inte få några problem att få en sån gubbe på kroken. Men fundera på om du verkligen vill bidra till att ett äktenskap går i kras. Bara för man är kåt så får man inte vara en hänsynslös elefant. Människor och relationer är ömtåliga. Gör inget som du inte vill att nån ska göra mot dig. Men du kanske blir kåt på idén att förstöra din älskares äktenskap och familjeliv?

Nej du har rätt i vad du säger, även om det är lite utav en fantasi med en gift man.
Jag har verkligen inga problem med att få killar annars.
Citera
2011-06-28, 00:11
Medlem
Citat:
Är inte ute efter PM här på FB eftersom jag inte är så desperat att jag träffar okänd äldre man som kan se ut hur som helst. Så inga sådana förslag behövs, vill mest höra eran syn på saken!

Verkar bara så konstigt att en ung tjej ska ställa den fågan på flashback. Du kan få vilken äldre snubbe du vill på krogen. Bara klä dig slampigt och bjud ut dig på närmaste krog så ska du så mycket gubbkuk du vill! Jag lovar dig!
Citera
2011-06-28, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoolabandola
Verkar bara så konstigt att en ung tjej ska ställa den fågan på flashback. Du kan få vilken äldre snubbe du vill på krogen. Bara klä dig slampigt och bjud ut dig på närmaste krog så ska du så mycket gubbkuk du vill! Jag lovar dig!

Haha okej, jag tror nog inte jag skulle ha så stora problem med tanke på hur lätt jag har att få unga snygga killar. Men det är själva grejen med att jag känner mig osäker när de börjar närma sig 30. Som att de bara tycker det är fel om jag visar intresse?
Citera
2011-06-28, 00:14
Bannlyst
Citat:
Nej du har rätt i vad du säger, även om det är lite utav en fantasi med en gift man.
Jag har verkligen inga problem med att få killar annars.
Om du är bra på att flörta så är det väl bara att sätta igång? Flörta med dom gubbar du är intresserad av. Prova dig fram. Gör det som känns bäst för stunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in