2011-06-27, 23:37
Medlem
Det kanske finns något liknande ämne men jag hittar inget lämpligt.

Jag är iallfall under 20 år och har på senaste året märkt att jag tänder på äldre män. Kan var upp till 45 år. Jag vågar inte riktigt ta steget att ens försöka eftersom jag undrar hur äldre män tänker? Ofta när äldre män "småflörtar" tänker jag att de kanske bara är av vänlighet och att de ser mig som ett barn?
Är det många äldre som kan tänka sig ligga med en tonåring? Finns det någon över 30 som kan svara hur ni ser på saken? Är det här ett vanligt bland er tjejer?
Citera
2011-06-27, 23:42
Medlem
Greger010101s avatar
Är du kille eller tjej?
Citera
2011-06-27, 23:43
Medlem
Tjej
Citera
2011-06-27, 23:43
Medlem
Knotknets avatar
Jag kan garantera dig att 100% av alla heterosexuella män drömmer om att knulla en tjej under 20. Jag kan garantera att en mycket stor del av dessa män skulle knulla en tjej under 20 om dom fick chansen. Däremot kanske inte alla män aktivt söker unga tjejer. Kan delvis bero på att dom itne tror att uinga tjejer vill ha fom dels bero på att det tyvärr inte är socialt acceptabelt i Sverige att äldre män knullar tonårstjejer. Jag är själv mellan 30 och 40 och knullar gärna. Skicka pm.
Citera
2011-06-27, 23:44
Medlem
TheLangolierss avatar
Du är förstås minst 18?

Måste veta vilken ålder du syftar till...
Citera
2011-06-27, 23:45
Medlem
ganglere2s avatar
Du lär inte få några svårigheter att hitta lämpliga kandidater precis. Skulle tro att varenda karl gärna vill ligga med en tonårstjej. Varför tror du att Thailand är ett så omtyckt resmål bland ungkarlar? Kan säga att det är inte för maten.
Var bor du?
Citera
2011-06-27, 23:45
Medlem
TheLangolierss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Du lär inte få några svårigheter att hitta lämpliga kandidater precis. Skulle tro att varenda karl gärna vill ligga med en tonårstjej. Varför tror du att Thailand är ett så omtyckt resmål bland ungkarlar? Kan säga att det är inte för maten.
Var bor du?

Billigt, är det också.
Citera
2011-06-27, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Jag kan garantera dig att 100% av alla heterosexuella män drömmer om att knulla en tjej under 20. Jag kan garantera att en mycket stor del av dessa män skulle knulla en tjej under 20 om dom fick chansen. Däremot kanske inte alla män aktivt söker unga tjejer. Kan delvis bero på att dom itne tror att uinga tjejer vill ha fom dels bero på att det tyvärr inte är socialt acceptabelt i Sverige att äldre män knullar tonårstjejer. Jag är själv mellan 30 och 40 och knullar gärna. Skicka pm.

Sen beror det ju på hur mannen ser ut och vad han har för ställning.
Jag vill ju inte leva ut mina fantasier med en 40åring som är sunkig och arbetslös. Skicka själv!
Citera
2011-06-27, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLangoliers
Du är förstås minst 18?

Måste veta vilken ålder du syftar till...

Ja jag är över 18!
Citera
2011-06-27, 23:50
Medlem
TheLangolierss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-L
Ja jag är över 18!

19, alltså.
Citera
2011-06-27, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P-L
Sen beror det ju på hur mannen ser ut och vad han har för ställning.
Jag vill ju inte leva ut mina fantasier med en 40åring som är sunkig och arbetslös. Skicka själv!
Vad är det för gubbe du söker? En trygg och välvårdad familjefar? En rik gubbe?
Citera
2011-06-27, 23:55
Medlem
AmadeusKriegs avatar
gör det då.

kolla knullsiter som kk.se eller liknande för lättare kontakt.
Svårare än så kan det ju inte vara
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in