2011-06-28, 00:29
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-L
Relation var då verkligen inte tänkt. Möjligtvis ett sexförhållande..

Har en annan tanke, de som skickat PM har alla varit t.ex. Byggarbetare, skogsarbetare och liknande.
Är de mest dessa "arbetargrabbar" som söker yngre tjejer. Är inte advokater, läkare eller de mer högutbildade ute efter yngre tjejer? Har de en annan syn på saken!!?

De vill antagligen lika mycket som nån annan smaska på mellan benen på dig. Men är antagligen redan gifta, har villa, barn etc och har alltså en hel del att förlora på en natt med dig. Även om du hade varit en gudinna i sängen.
Citera
2011-06-28, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pangea2k
Vad har du att erbjuda förutom din kropp? Du tillför inget erfarenhetsmässigt, du har antagligen inte en hög IQ och du är antagligen likt dom flesta tjejer trist att prata med en längre stund. Varför skulle du attrahera en sådan målgrupp tror du?

Oj vilken personlighetsanalys du kunde göra utan att ha träffat mig.
Jag har inte trott något, jag ställde en fråga!
Ska till hösten läsa till läkare så jag är inte helt IQbefriad.
Citera
2011-06-28, 00:31
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Inte för att jag känner mig gubbig men vad betyder att det skulle kunna bli nasty? Snackar vi 70+ här eller?

Jag snackar att om man ska ha sex med någon i verkligheten så krävs det även en del intellektuellt, sexuellt stimuli och det kan vara svårt att klicka om man har totalt olika referensramar. Jag syftar inte på särskild ålder utan mer på personlighet. Där av "ung i sinnet". Det finns 30-åriga gubbar också.
Citera
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangea2k
Vad har du att erbjuda förutom din kropp? Du tillför inget erfarenhetsmässigt, du har antagligen inte en hög IQ och du är antagligen likt dom flesta tjejer trist att prata med en längre stund. Varför skulle du attrahera en sådan målgrupp tror du?

Men pappskalle, läs vad hon skriver. Hon är inte ute efter en relation, och målgruppen är inte det heller.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Nä. Fel. Är man gift så får man fan ta ansvar för vilka ramar man kommit överens om i äktenskapet och se till att hålla kuken inom de gränserna. Detta gäller oavsett om det skulle regna fittor.
Givetvis har han ansvar för sin kuk och sitt äktenskap, men om tjejen är väl medveten om att "gubben" är gift så har också hon en viss skuld om det skiter sig i äktenskapet.
Citera
2011-06-28, 00:32
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Jag snackar att om man ska ha sex med någon i verkligheten så krävs det även en del intellektuellt, sexuellt stimuli och det kan vara svårt att klicka om man har totalt olika referensramar. Jag syftar inte på särskild ålder utan mer på personlighet. Där av "ung i sinnet". Det finns 30-åriga gubbar också.

Nu trillade poletten ner. Tack.
Citera
2011-06-28, 00:33
Bannlyst
Citat:
Sen beror det ju på hur mannen ser ut och vad han har för ställning.
Jag vill ju inte leva ut mina fantasier med en 40åring som är sunkig och arbetslös. Skicka själv!

Jag kan presentera dig för min vän, han ser jävligt bra ut och har ett bra jobb eftersom jobb var viktigt
Trevlig som fan är han också och ja bra i sängen också.

Som svar på din frågan, så klart det finns äldre som vill ha sex med en yngre.
Skulle jag också velat ha om jag vore en äldre man.
Senast redigerad av Merewena 2011-06-28 kl. 00:35.
Citera
2011-06-28, 00:33
Bannlyst
Citat:
Sexuell personkemi.
Citera
2011-06-28, 00:34
Medlem
Citat:
Nä. Fel. Är man gift så får man fan ta ansvar för vilka ramar man kommit överens om i äktenskapet och se till att hålla kuken inom de gränserna. Detta gäller oavsett om det skulle regna fittor.

Helt enig. Dessutom så ska man inte ta för givet att en gift man bedrar sin fru. De kan lika gärna ha ett öppet förhållande där även hon träffar andra. Hur som helst är det en grej mellan de två, och det är lite förmätet att tro sig veta bättre än mannen hur han ska sköta sitt förhållande.

Därmed inte sagt att jag tycker det är en bra idé att träffa en gift man. Håller mig själv ifrån sådant, men det är inte för någon frus skull, det är för min egen.
Citera
2011-06-28, 00:34
Bannlyst
Citat:
Oj vilken personlighetsanalys du kunde göra utan att ha träffat mig.
Jag har inte trott något, jag ställde en fråga!
Ska till hösten läsa till läkare så jag är inte helt IQbefriad.

Du är knappast den första att vilja just detta, dessutom är ju knappast med dagens skola att du ska läsa till läkare en större merit förutom din personliga arbetsförmåga. Knappast IQ baserat dessutom, men kul att du tog åt dig.

Allt det jag skrev är fakta, och dessutom är en ung flicka som du faktiskt är en risk i yrkeslivet även om du själv kanske inte skulle fitta dig.
Citera
2011-06-28, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merewena
Jag kan presentera dig för min vän, han ser jävligt bra ut och har ett bra jobb eftersom jobb var viktigt
Trevlig som fan är han också och ja bra i sängen också.

Om han har klättrat upp på dig och tömt sig lär det väl snarare vara ett avskräckande erbjudande, eller så tror du att hennes målgrupp är trolljägare.
Citera
2011-06-28, 00:36
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerschlarFundron
Givetvis har han ansvar för sin kuk och sitt äktenskap, men om tjejen är väl medveten om att "gubben" är gift så har också hon en viss skuld om det skiter sig i äktenskapet.

Jag anser att man ansvarar för sina egna handlingar. Väljer man att vara otrogen och krascha ett äktenskap för att leka lite så får man vara beredd på att ta konsekvenserna. Jag tycker inte hon kan lastas för det. Han bär hela ansvaret. Det bär mig emot att skriva detta men man får faktiskt agera vuxet och tänka med huvudet ibland och inte enbart agera på sina lustar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in