Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-26, 20:52
  #1
Medlem
Seagullfears avatar
Hej.

Tror ni att man skulle behöva lämna någon sorts prov om man skulle börja jobba hos en medelstor Apotekskedja i Sverige? Det är ingen fast anställning det rör sig om, utan mest hoppa in då folk är sjuka osv, vore bra att veta
Citera
2011-06-26, 21:23
  #2
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Tror inte de kommer ta urinprov på dig om du bara hoppar in när det behövs. Hade du dock varit fast anställd så hade dem säkert tagit urinprov, apotek är väl inte bästa stället för en pundare att jobba på?
Citera
2011-06-27, 13:20
  #3
Avstängd
Perfume-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seagullfear
Hej.

Tror ni att man skulle behöva lämna någon sorts prov om man skulle börja jobba hos en medelstor Apotekskedja i Sverige? Det är ingen fast anställning det rör sig om, utan mest hoppa in då folk är sjuka osv, vore bra att veta
Skall du jobba i kassan? Har du tänkt stjäla? Säg att du skall hämta ett paket Oxynorm åt någon, och så tar du fram två paket ur lådan, och låter ena slinka ner i fickan, eller?
Citera
2011-06-27, 13:23
  #4
Medlem
Seagullfears avatar
Hade inte tänkt stjäla någonting, undrar mer eftersom jag tror att jag kommer visas positiv på cannabis om testet tas, och om jag därför bör avstå jobbet eller inte, men verkar som att det är lugnt eftersom jag inte har några alltför betydelsefulla uppgifter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback