Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-06-25, 03:31
  #1
Medlem
Aop1s avatar
Hej

Har en reklam tv liggandes hemma som bara är till reklamer. Jag fick den gratis och har ingen aning vad jag skall använda den till. Några idier??

Är dem värda mycket??
Citera
2011-06-25, 03:34
  #2
Medlem
Yrins avatar
Vad skiljer denna reklam-TV från en vanlig TV?
Citera
2011-06-25, 03:36
  #3
Medlem
Aop1s avatar
Det är en dator med hårddisk osv. Men ser ut som en tv. Då menar jag en smal tun tv. Man kan nt kopla tv. Bara reklamer
Citera
2011-06-25, 03:43
  #4
Medlem
Yrins avatar
Byt ut reklamen på hårddisken mot nånting roligare(?).
Citera
2011-06-25, 16:36
  #5
Medlem
Aop1s avatar
haha som vadå? skall jag se reklamer hemma eller? eller kunde man anvanda den till familjefoto osv. men den ar 42 tums plattskarm tv

Tror du man kan sælja skitet i blocket?
Citera
2011-06-25, 18:35
  #6
Medlem
DrBums avatar
Vad är det för model/märke?
Citera
2011-06-25, 18:48
  #7
Medlem
Aop1s avatar
Ingen aning, fick den av jobb. står DSB på hehe
Citera
2011-06-25, 19:30
  #8
Medlem
zonedisks avatar
Om den har stöd för att spela upp filmformat så ere la bara att dundra in massa filmer på hårddisken (om det får plats)
Citera
2011-06-25, 20:04
  #9
Medlem
Aop1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zonedisk
Om den har stöd för att spela upp filmformat så ere la bara att dundra in massa filmer på hårddisken (om det får plats)

Ja det kan man gøra men då får man hanga upp den i vaggen + det finns inte ljud i den hehe.

Tror någon som har en kiosk firma eller något liknande kan køpa den

Men vad skall ajg lagga upp den før?
Citera
2011-06-25, 20:44
  #10
Medlem
Kabeltattarens avatar
Ofta är såna där reklammonitorer strippade på allt som inte är "nödvändigt", dvs högtalare, tv-tuner, och ibland vissa ingångar.
Citera
2011-06-25, 22:40
  #11
Medlem
zonedisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kabeltattaren
Ofta är såna där reklammonitorer strippade på allt som inte är "nödvändigt", dvs högtalare, tv-tuner, och ibland vissa ingångar.
Dom flesta kör så vitt jag vet en vanlig TV kopplad till en dator. Händer ju att man ser Donkens/BKs/MAXs reklamTV i Windows desktop. Framförallt eftersom vissa har "förlängt skrivbord", alltså att dom ligger i sync och saker rör sig mellan de olika skärmarna. Detta är ju mycket lättare att göra genom en dator som är kopplad till flera skärmar än att försöka synca flera separata bildkällor i flera skärmar.
Citera
2011-06-26, 08:18
  #12
Medlem
Kabeltattarens avatar
Ja det är klart att de är anslutna till en dator, men det är ingen "vanlig tv" utan en ren monitor med så lite finesser som möjligt = lägre pris.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback