Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-06-24, 18:03
  #1
Medlem
Precis som rubriken säger så letar jag efter dom fetaste klubbar i Warszawa men har nu under min 2 dagars vistelse inte lyckats hittat någon vettig, därför vänder jag mig nu till er!! Någon som skulle kunna slänga en livlina i denna fråga? Tack på förhand! / Alex
Citera
2011-06-24, 18:12
  #2
Medlem
Endynias avatar
Har bara varit i Warszawa en gång men då var vi på ett ställe som hette "Underground". Kommer inte ihåg vart det låg mer än att det är just "underground", dvs en trappa ner, och att ett McDonalds låg bara några meter därifrån. Det var öppet till 06 på den TISDAGEN vi var där och hade iaf ett "tokigt drag" för att vara en tisdag. Check it out, kanske är ännu bättre på helger.
Citera
2011-06-24, 18:29
  #3
Medlem
Mjo försökte komma in där igår, men dom hade nå privat event så vi blev inte insläppta
Citera
2011-06-25, 14:54
  #4
Medlem
M25 och Luzztro lär inte lämna er besvikna!
Citera
2011-06-26, 13:26
  #5
Medlem
submariners avatar
hej,

förmodligen inte det fetaste, men jag gillade Diva - tjejer på bardisken och ganska lättraggat
Citera
2011-07-16, 02:08
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av submariner
hej,

förmodligen inte det fetaste, men jag gillade Diva - tjejer på bardisken och ganska lättraggat

Låter nice. Googlade lite, men gick bet. har du någon adress, eller ännu bättre en länk till hemsida?
Citera
2011-07-19, 20:05
  #7
Medlem
king_ozzelotts avatar
Kanske den här Du menar http://www.under.pl/#/Imprezy men inte helt säker!..

Annars så kan Du , (eller någon annan för den delen också) bara skicka PM om Ni kommer ner till Warsawa. Bosätter mig nämligen där imorgon.

Kommer undersöka nattklubbs-scenen den här och alla kommande helger

Som sagt, om någon kommer ner, PMa och vi drar ut!



M.v.h.

//Ozzelott
Citera
2012-05-10, 19:08
  #8
Medlem
Gör ett försök att dra igång denna tråd igen, lagom till EM.

Har väldigt bra koll på Warszawa som stad och har redan google:at runt och hittat ett antal klubbar jag funderar på att spana in. Vad jag däremot inte har är erfarenhet av alla klubbarna.

Ett ställe jag har varit på är Platinium och det var grymt! Gratis inträde och bra drag. Bortsett från Platinium har jag inte varit på många andra klubbar, däremot många barer.

Lista på klubbar jag funderar över:

Enklawa Club
Capitol Club
The Eve Music Club
Underground Club
Bollywood Lounge
Klub Muza
Luztro Club
Mirage Club
Space Club

Lista över studentklubbar/pubar:

Klub Park
Klub Hybrydy

Kommer bo vid tunnelbanestationen Świętokrzyska.

Kan ni föreslå något annat så gör gärna det. Kommer vara i Warszawa i tre veckor under EM, så kommer ha tid att utforska många olika ställen.

Har ni koll på några restauranger skulle jag uppskatta tips även där.
Citera
2012-05-10, 20:07
  #9
Medlem
Slumlords avatar
Är utelivet i Warszawa som i Ryssland, dvs en massa face control och sedan saltade notor för turister eller är det lika avspänt som i övriga Europa?
Citera
2012-05-10, 20:17
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Är utelivet i Warszawa som i Ryssland, dvs en massa face control och sedan saltade notor för turister eller är det lika avspänt som i övriga Europa?
Som sagt, har endast varit på några klubbar i Warszawa, däribland Platinium (som tydligen ska vara ett lite finare ställe) men jag har inte upplevt klubbarna som för ytliga. Visst, du måste oftast ha skjorta och kanske inte ska försöka ta dig in med sneakers, men annars är det lugnt.
"Saltade notor" har jag inte blivit utsatt för, men det kan vara för att jag talar språket.
Citera
2012-05-11, 07:43
  #11
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supercrw
Som sagt, har endast varit på några klubbar i Warszawa, däribland Platinium (som tydligen ska vara ett lite finare ställe) men jag har inte upplevt klubbarna som för ytliga. Visst, du måste oftast ha skjorta och kanske inte ska försöka ta dig in med sneakers, men annars är det lugnt.
"Saltade notor" har jag inte blivit utsatt för, men det kan vara för att jag talar språket.

Okej, då låter det mer europeiskt än ryskt. Tack för infon.
Citera
2012-05-12, 00:17
  #12
Medlem
Jolls avatar
Några andra do´s and don´t man ska tänka på när man är ute i Warszawa och övriga Polen för den delen ?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback