Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-06-23, 11:35
  #1
Avstängd
tjockisfittas avatar
Utanför min lägenhet finns en liten lekplats där vidriga små skitungar springer runt och skriker hela jävla dagarna långa. Okej att de leker men de skriker verkligen hela tiden och gör höga ljud av sig konstant. Jag har länge funderat på att gå ut och kasta vatten på dem men är detta egentligen okej? Är detta ett brott av något slag?
Citera
2011-06-23, 11:37
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tjockisfitta
Utanför min lägenhet finns en liten lekplats där vidriga små skitungar springer runt och skriker hela jävla dagarna långa. Okej att de leker men de skriker verkligen hela tiden och gör höga ljud av sig konstant. Jag har länge funderat på att gå ut och kasta vatten på dem men är detta egentligen okej? Är detta ett brott av något slag?


säg till dom ist
Citera
2011-06-23, 11:37
  #3
Avstängd
lecatts avatar
Ha ha nä fan inte kan du göra det, det klassas nog som ofredande.
För övrigt ungarna kanske tycker det är kul så det blir ännu värre
Citera
2011-06-23, 11:42
  #4
Avstängd
urban_legends avatar
jaga dom med ett vattengevär med kallt vatten, kan väl inte vara så farligt?
Citera
2011-06-23, 11:44
  #5
Avstängd
Minutens avatar
Jag öppnade fönstret lite och sprutade vatten med sprayflaska på ungarna under mitt fönster, dom trodde det var fågelbajs och började lipa.
Citera
2011-06-23, 13:40
  #6
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minuten
Jag öppnade fönstret lite och sprutade vatten med sprayflaska på ungarna under mitt fönster, dom trodde det var fågelbajs och började lipa.

diskvatten eller?
Citera
2011-06-23, 13:58
  #7
Medlem
Blurgarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minuten
Jag öppnade fönstret lite och sprutade vatten med sprayflaska på ungarna under mitt fönster, dom trodde det var fågelbajs och började lipa.

Fick det ingen positiv effekt?
Citera
2011-06-23, 16:24
  #8
Medlem
coexs avatar
Herregud haha. Du är en människa och dessa kan kommunicera genom att göra ljud med munnen till varandra, pröva det ska du se.
Citera
2011-06-23, 16:37
  #9
Medlem
Två saker kan hända om du genomför detta:

1. Dom blir rädda/ledsna och börjar skrika ännu mer.

2. Dom tycker det är jätteroligt att du vill starta ett vattenkrig och börjar (skrikandes) springa omkring och leta efter vatten att kasta tillbaka.
Citera
2011-06-23, 16:57
  #10
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Herregud, barn som leker låter... Jag gissar att om du backar 20-30 år lät det mycket mer eftersom det var fler barn som var ute och lekte samtidigt.
Citera
2011-06-23, 17:22
  #11
Medlem
Rödskäggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjockisfitta
Jag har länge funderat på att gå ut och kasta vatten på dem


Först och främst är det väl hyfsat svårt att pissa på såpass rörliga mål som små barn egentligen är Sen tror jag garanterat det är någon vuxen i kvarteret som kommer bli väldigt upprörd om dom TS jaga efter en skock småbarn med kuken i näven.


Ontopic: Nej, så länge de lever fan mellan 8-22 så finns det inte mycket du kan göra. Möjligen ljuga ihop någon historia om att du jobbar natt och behöver sova.
Citera
2011-06-23, 18:00
  #12
Medlem
coexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rödskägg
Först och främst är det väl hyfsat svårt att pissa på såpass rörliga mål som små barn egentligen är Sen tror jag garanterat det är någon vuxen i kvarteret som kommer bli väldigt upprörd om dom TS jaga efter en skock småbarn med kuken i näven.


Ontopic: Nej, så länge de lever fan mellan 8-22 så finns det inte mycket du kan göra. Möjligen ljuga ihop någon historia om att du jobbar natt och behöver sova.
Jaha Ts ville pissa på dem det fattade inte jag, trodde att han skulle ta vatten i handen och kasta på ungarna haha.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback