2012-11-06, 00:20
Medlem
Verkar vara väldigt många som bara lånar under 14 dagar för att sedan betala tillbaka räntefritt. Dock har jag inte vart med så länge, vad har ni andra för procentandel som betalas tillbaka räntefritt.
Citera
2012-11-07, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AcesinExile
Verkar vara väldigt många som bara lånar under 14 dagar för att sedan betala tillbaka räntefritt. Dock har jag inte vart med så länge, vad har ni andra för procentandel som betalas tillbaka räntefritt.

Visst är det några stycken, men inte någon stor andel som stör. Så fort som de har betalat tillbaka så lånas pengarna ut igen.

Det som stör mig mer är att vi långivare inte får någon ränta på pengarna de två sista månaderna om låntagaren har lånet i 6 månader.
Citera
2012-11-08, 02:56
Medlem
Gillar utseendet på den nya sidan.
Gillar mycket mindre att allt är blandat mellan engelska svenska norska mm även om man har valt svenska som språk,,detta måste ju bara fixas snarast.
Citera
2012-11-08, 09:55
Medlem
Hej Dolesen!

Va roligt att du gillar den nya hemsidan!

Vi är medvetna om att det finns lite blandning av Svenska och Engelska och det är något som vi kommer uppdatera omgående.

Mvh
TrustBuddy
Citera
2012-11-08, 17:10
Medlem
Jag saknar kartan med hur "stora" de olika marknaderna var, kommer det tillbaka?
Citera
2012-11-08, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mistahh
Jag saknar kartan med hur "stora" de olika marknaderna var, kommer det tillbaka?

Ligger under insättning/uttag/överföring
Citera
2012-11-08, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capri79
Ligger under insättning/uttag/överföring

Citera
2012-11-09, 19:14
Medlem
Tjena gubbs!

Äntligen börjar det ticka in lite ränta för mig också, det var väldigt seegt i början, men nu har det gått över tre månader sen jag blev långivare och äntligen får jag lite utdelning för visat tålamod.

Nä, om man skulle låna ut 4 miljoner till Norge?? Önsketänkande..

Kul att sidan har fått sig ett rejält ansiktslyft. Lite finslipning och diverse ändringar av en del formuleringar och intrycket av sidan blir mycket seriöst!

Detta stycke har jag stört mig på länge:

"Det är viktigt att komma ihåg att du bara kan överföra pengar till oss från det konto du har registrerat hos oss. Om du inte gör det kommer pengarna att återföras till dig. Detta beror på regler om penningtvätt och är inget vi kan göra något åt."

Förslag: Det är viktigt att komma ihåg att du bara kan överföra pengar till oss från ditt registrerade konto. Om du försöker med ett oregistrerat konto går pengarna i retur till dig. Detta beror på lagen om penningtvätt och står utanför vår kontroll.

Trevlig helg alla!
Citera
2012-11-12, 17:16
Medlem
Tjena igen!

Trustbuddy: Ang appen för Android som ni har, ska ni inte göra den sökbar i Google Play (app market)? Jag lyckas inte installera appen bland appar utan måste gå in via webläsaren.
Citera
2012-11-12, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsguru
Tjena igen!

Trustbuddy: Ang appen för Android som ni har, ska ni inte göra den sökbar i Google Play (app market)? Jag lyckas inte installera appen bland appar utan måste gå in via webläsaren.

Tycker det är lite synd att kalla det en app bara för att hemsidan (som det faktiskt är) är mobil-anpassad.
Citera
2012-11-12, 21:34
Medlem
tecken: vi får hoppas de fixar till det, en riktig app bör finnas på "marknaderna" och vara frikopplad från webläsaren osv. Att åtgärda i appen: Räntegrafen är på tok för liten, helt omöjligt att se siffrorna ihop med kurvan. Den måste kunna ritas bättre, fylla upp hela skärmen. Ang språket får jag bara engelska, fast allt annat är på svenska i min smartphone.

Finns lite att jobba med innan appen blir skarp.

Go'kväll!
Citera
2012-11-19, 11:18
Avslutad
Blir det nån 2x5000-kampanj nu i december?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in