Citat:
Ursprungligen postat av
MrMugabe
HUR kunde jag sätta in pengar hos ett företag som heter Trustbuddy?
Jag satte in 5000kr för 8-9 månader sedan, för att testa tjänsten. Begärde ett uttag efter 6 månader och räknade med att få ut 90% snabbt... har dock läst i tråden nu att det TB-löftet är brutet. Var det inte skrivet i villkoren att man alltid skulle ha möjlighet att ta ut 90% snabbt? Tyckte TB marknadsförde det överallt. 10-15 mail på norska från supporten talar emot att jag någonsin får ut mina pengar. Vilka skojare! Och vilken naiv investerare jag är alltså
På deklarationen fick jag skatta för "vinsten", jo jag tackar...
Det är den frågan vi alla ställer oss.... När de svarar på norska svara och kräv svar på svenska du har rätt till det enligt avtalet....
Avtalet säger att det är möjligt under förutsättning att det finns någon som vill ta över lånen... Då det inte finns något sätt att anmäla att man vill ta över befintliga lån kan man ju enkelt säga att det inte finns någon som kan ta över..... Detta har trustbuddy skött riktigt uselt....
Aktieägarna har fått betala dyrt för bland annat detta.... Kursen är ju 1/3 av vad den var när detta blev känt finns fler skäl till raset så klart men detta är en... Ingen vid sina sinnes fulla bruk kan ju sätta in pengar hos Trustbuddy under dessa villkor....
Betalningsviljan hos de som lånar pengar verkar vara nära noll, trustbuddy och deras inkasso partner verkar helt ointresserade av att försöka driva in pengar.... Så det kommer att ta åratal om man nånsin får tillbaka några pengar...