2011-06-22, 22:04
Medlem
Jesus.Savess avatar
Med en medellivslängd på 13,5 år lär hon inte leva länge till. Die Antwoord hade med Leon Botha i en musikvideo, han hade också progeria, dog 26 år gammal: http://www.youtube.com/watch?v=cegdR0GiJl4
Citera
2011-06-22, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RazorTongue
Jag blir snarare förbannat trött på folk som inte har någon form av empati, som TS. Tror du att det är lätt att se sitt barn lida av en sådan sjukdom? Att vissa av er slänger ur er dumheter till höger och vänster säger mer om er än om de sjuka barnen och deras drabbade familjer. Ens barn är ens barn, och de flesta älskar sina barn oavsett sjukdomar och "defekter". Jag hoppas att vissa av er aldrig förökar er. Verkligen. För folk som vissa av er, som inte har någon förståelse, bör inte skaffa barn, någonsin. Fy fan säger jag, för folk som finner andras sjukdomar att vara något att skratta åt och håna.

Tror folk skriver dumt i tråden för att dom inte vet hur dom ska hantera det + att många här är extremt omogna. Hade ni träffat henne ansikte mot ansikte så hade ni inte alls skrattat. Tro mig. Har själv jobbat med handikappade och har stor förståelse för dom. handikapp drabbar många fler familjer än man tror men visst är det tufft att sitta på Flashback och skratta åt andra istället för fylla sitt eget liv med nått vettigt.

Är ca 30 och fick faktiskt tårar i ögonen.
Citera
2011-06-22, 22:14
Bannlyst
Hahaha fyfan vad ful, ser ut som nån har gjort om henne i photoshop

Om mitt barn hade sett ut så skulle jag nog adoptera bort det, men eftersom jag inte äger några barn vet jag inte riktigt hur det känns att ha en unge
Citera
2011-06-22, 22:29
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getz
Finns även en annan sjukdom där kroppen åldras extremt sakta (ser ut som 5 fast är typ 18). Fast de brukar dö i förtid endå.

Downs Syndrom?
Citera
2011-06-22, 22:39
Medlem
Perriss avatar
När jag ser sådant så slås jag av slumpens vansinnigt grymma natur, hur små vi är och vilken ofattbar tur jag har som just för ögonblicket kan sitta här och skriva detta inlägg, som en just nu helt normal människa. Samtidigt som det är totalt meningslöst, hela jävla livskriget. Jag hoppas hon kan uppleva ögonblickens lycka trots sin sjukdom och jag önskar henne allt gott jag kan tänka mig.

/perris
Citera
2011-06-22, 22:54
Medlem
Fan vad läskig hon såg ut. Hur gamla kan folk med den här sjukdomen bli? Om en sådan människa blir 80 bast kommer hon då se ut som ett levande lik eftersom att hennes "utseendeålder" är typ 150 år?
Citera
2011-06-22, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Downs Syndrom?

Ne något mer ovanligt med ett långt och avancerat namn givetvis. Det har gått dokumentärer om sjukdomen på kanal 5 några ggr.
Citera
2011-06-22, 22:58
Medlem
st00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skater93
Fan vad läskig hon såg ut. Hur gamla kan folk med den här sjukdomen bli? Om en sådan människa blir 80 bast kommer hon då se ut som ett levande lik eftersom att hennes "utseendeålder" är typ 150 år?
Då medelåldern oftast är runt 13-14 år så tror jag inte hon kommer hinna bli 80. Men man vet ju aldrig! Hade varit intressant att se!
Citera
2011-06-22, 23:06
Medlem
GGGAAAIIISSSs avatar
Visst är hon inte vacker men det här går bara inte att skratta åt.
Det är ofattbart hemskt egentligen

Hoppas hon får leva resterna av sitt liv så normalt som möjligt. Hon bevisar även att det inte finns någon gud

Till er som skrattade, hoppas något värre händer er!
Citera
2011-06-22, 23:10
Medlem
Borde gå att plastikoperera ?
Citera
2011-06-22, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jingler
LOL! Varför väljer hon att fortsätta leva?

Med tanke på att de bara lever i snitt tretton år, eller vad det stod så lär hon ju vara död snart ändå.
Citera
2011-06-22, 23:24
Medlem
LexLecters avatar
Påminner mig om den här ''grabben'' ju; http://www.youtube.com/watch?v=Dci96AvnDKM
Dog 2009 sägs det. Må båda två vila i frid.

Edit: Såg nu att han redan nämnts tidigare i tråden.
Senast redigerad av LexLecter 2011-06-22 kl. 23:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in