2011-06-22, 23:26
Medlem
borojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlightDay
Hahaha fyfan vad ful, ser ut som nån har gjort om henne i photoshop

Om mitt barn hade sett ut så skulle jag nog adoptera bort det, men eftersom jag inte äger några barn vet jag inte riktigt hur det känns att ha en unge

Haha, "äger några barn" . Själv skulle jag nog bett ungen ta livet av sig, skulle t.o.m. betalat för dödshjälp om det skulle behövts. Måste fan vara det värsta som kan hända en, att få ett sånt där monster till barn. Om inte barnet ville ta livet av sig skulle jag fan göra det själv .
Citera
2011-06-23, 00:00
Medlem
Cirtap9s avatar
Hade min avkomma fötts med den sjukdomen hade han legat på östersjöbotten för längesedan..
Citera
2011-06-23, 00:01
Medlem
Pepzons avatar
Minns att det gick en dokumentär på TV om Progeria syndromet för några år sedan. Riktigt hemskt är det.
Citera
2011-06-23, 00:07
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Var ju en dokumentär om hutchinson-gilfords syndrom för bara några år sedan, var väl på svt har jag för mig. Men man fick följa ett gäng som såg ut så där och ena killen dog väl när han var 18 har jag för mig..han såg jävligt skruttig ut Men dom verkade ju må ganska bra allihopa så det tjänar väl ingenting till att sitta och tycka synd om dom, det är nog inte vad dom vill.
Citera
2011-06-23, 00:10
Medlem
pponmms avatar
Stackars unge, jag kan inte förstå vad som är så sjukt roligt med den..

Men till alla som gick till attack mot dem som skrattar kan ju bara gå och dö. Klart att man har rätten att skratta åt ungar som denna om man nu vill, den starkaste överlever så att säga. Jag skulle aldrig vilja födas så eller ha ett barn som ser ut så, så det är ju tur att inget av dem har inträffat mig. Men jag känner ingenting för ungen då hon endå så inte finns i mitt liv. Mer kanske borde inse att det inte är värt att lägga så mycket kraft på sådant man inte kan påverka eller sånt som inte finns i ens egen värld, njut av utsikten från eran näst intill perfekta värld och känner ni för att skratta åt ett cp-barn så gör det!
Citera
2011-06-23, 00:13
Medlem
Dacobras avatar
Mår så jävla dåligt när jag ser sånt här, det liksom knyter sig i magen. Det är sjukt synd om vissa människor. Man kanske har det rätt bra trots allt.
Citera
2011-06-23, 00:18
Medlem
Gneegers avatar
Stackars tjej
Hon kan ju inte ha haft det lätt under sin barndom.
Hur vanlig är denna sjukdomen?
Citera
2011-06-23, 00:20
Medlem
teflonpannan69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gneeger
Stackars tjej
Hon kan ju inte ha haft det lätt under sin barndom.
Hur vanlig är denna sjukdomen?

0.125 på miljonen.
Citera
2011-06-23, 00:24
Medlem
Saandros avatar
Vet inte om någon har sagt detta redan men...

Hon är 17år? Men varför i helvete måste hon klä sig som hon var 80 då?
Citera
2011-06-23, 00:55
Medlem
Jag hade faktiskt en tjej i klassen med denna sjukdom när jag gick i femte klass. Man samlade hela skolan för att berätta om tillståndet då det annars kan bli lite chockerande för barn att hantera att hon ser "gammal" ut.

Hon hade en assistent med sig hela tiden, var väl lite rädd för henne då vi satt jämte varandra en gång. Redan då tänkte jag vilket oerhört öde det är att födas med den sjukdomen; varför just jag?

Hur som helst kan vi som sitter här drabbas av sjukdomar så man bör nog vara ödmjuk för alla ska vi dö.
Citera
2011-06-23, 01:19
Medlem
J.k.ds avatar
fyfan, stackars människa..

hade behandlat henne som vanligt.
Citera
2011-06-23, 01:25
Medlem
Darkshadowrunners avatar
Jag skulle skrattat jag med för 10 år sen, men nu under alla år har jag verkligen sett allt och det finns inget roligt i detta. Jo, det roliga är att hon verkar glad och trevlig och har en skjysst syn på livet.

ps

om hon var min dotter skulle jag älska henne och stå vid hennes sida varje dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in