2011-06-22, 21:12
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabapan
Sjukdomen är ju mycket vanligare än man tror. Kolla bara på alla skäggbarn som dräller in i landet!

Hehe.

Angående den norska flickan/kärringen. Brr, så sorgligt! Jag får som en liten tår i ögonvrån då jag önskat henne ett vanligt liv. Märkligt att det (för en gångs skull) lika gärna kunde varit en svensk, dvs vem som helst av oss som åkt på det där.
Citera
2011-06-22, 21:15
Medlem
Dubsteps avatar
Tog mig några minuter innan jag faktiskt trodde på bilderna, sjukt
Citera
2011-06-22, 21:15
Medlem
Ja det var ju ett tråkigt öde men knappast det värsta man kan råka ut för.
Hon verkade ju ha en hyfsad livskvalite ändå.
Det är antagligen ett mycket värre öde att få en plågsam och aggressiv cancer som barn. Mycket vanligare också.
Citera
2011-06-22, 21:29
Bannlyst
Riktigt tragiskt. Jag tror dock inte att hon tänker så mycket på hennes livssituation, utan uppskattar det liv hon har. Tråkigt när någon blir dömd att dö så pass tidigt efter födseln.

Jag förstår inte hur folk kan skratta åt hennes situation eller hur man kan tycka att det är roligt. I trådskaparens hjärna finns det nog inte mycket empati kvar. Man får väl nästan hoppas att ni dårar som skrattar åt henne får samma sjukdom i nästkommande liv, så att folk får skratta länge och väl åt er utan att ni förstår varför.
Citera
2011-06-22, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arabapan
Sjukdomen är ju mycket vanligare än man tror. Kolla bara på alla skäggbarn som dräller in i landet!

OnT: Fan vad tragiskt!! Brukar ha svårt för att tycka synd om fula människor men denna artikeln gjorde mig genuint ledsen.

Hoppas hon får knulla någon gång innan hon dör i alla fall!

.
Citera
2011-06-22, 21:32
Medlem
4168s avatar
Hur tidigt dör folk med denna sjukdom?
Citera
2011-06-22, 21:34
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4168
Hur tidigt dör folk med denna sjukdom?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Progeri
Citera
2011-06-22, 21:41
Medlem
Konstig sjukdom, har ju varit en del program på tv angående dessa barn. Finns en känd rappare som har sjukdomen också.
Citera
2011-06-22, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eru färsking
Konstig sjukdom, har ju varit en del program på tv angående dessa barn. Finns en känd rappare som har sjukdomen också.

Fanns. Det var väl en tråd uppe om honom nyligen, han blev typ 28 och var den som levt längst med den sjukdomen
Citera
2011-06-22, 21:49
Medlem
stackars tjej:s

intressan sjukdom för övrigt. I teorin om man lär sig hur sjukdomen funkar så kan man omvända effekten o leva längre? Problem officer?
Citera
2011-06-22, 21:50
Medlem
Tord_Ywels avatar
Kill it with fire!

Rätt så tragiskt men även lite lustigt, det där är någonting man skulle önska sin värsta fiende.
Men är hon inte lite för gammal för att leka med nallar?
Citera
2011-06-22, 21:58
Medlem
Det som förvånar mig är att inte fler har hört talas om sjukdomen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här