Jag vågar inte åka till London. Risken att man blir rånad, misshandlad, knivstucken eller dödad i ett terrordåd är för stor. Så länge den nuvarande muslimen till borgmästare är kvar kommer London vara en skithåla.
Ungefär som Stockholm upplevde jag det under ett besök för en tid sen.
Vissa områden besöker man inte alls, medan andra områden är säkra under dagtid.
Är Stockholm lika dåligt som London eller tvärtom?
Du, självklart kan muslimer dra åt helvete, men kom nu inte och säg att alla mörka e onda och att alla vita e saints. The UK har mer än väl av vita busar också. Hjärndöda socfall, alkisar, pundare, langare, inbrottstjuvar, rånare, fotbollshuliganer, gangsters, smugglare och alla möjliga fifflare e jävligt ofta vita britter. Men jag håller som sagt med om att det e överdrivet mycket muslimer och zigenare, speciellt i London.
Visst är det så. Ta och kolla in den här artikeln.
"THERE have now been more than 100 violent killings in London - as the bloodshed in the capital show no sign of ending.
Last year was London's bloodiest in a decade - when the number of homicides reached 132 - and the violence continues to plague the capital."
Först avbeväpnar staten medborgarna, sedan tar staten ut skatt för att erbjuda ett dåligt skydd av medborgarna, som innan kunde erbjuda sig själva ett gott skydd och helt gratis också. Så blir det när välutbildade liberaler bestämmer.
"Devastated football coaches pay tribute to promising player, 15, stabbed to death in his school uniform just four hours before another teen knife murder in Lawless London"