2019-06-16, 11:31
Medlem
von Hindenburgs avatar
London har problem med våld men det har inte mycket med invandring att göra.

Det verkar vara extremt svårt för svenska rasister att fatta att engelsmän(hur främlingsfientliga de än är) inte tycker negrer är invandrare.

Invandrare är vita och heter Stefan eller Pawel.

N'Komo och Jamal och Iqbal är inte invandrare.
Citera
2019-06-17, 12:23
Medlem
London's murder toll hits 60: Man in his 40s is found stabbed to death at the end of a weekend bloodbath in the capital in which three others were killed as 2019 reaches grim milestone

"This morning's victim was attacked in Stratford, east London, just one day after a mob of 100 youths pelted police with bottles as they investigated a robbery at the nearby Westfield shopping centre."

"An 18-year-old student and a 19-year-old man were shot and stabbed to death within 12 minutes of each other in separate attacks."

"Witnesses told the Times that he was set upon by a gang of teenagers and was stabbed up to 17 times."

"Scotland Yard arrested five people in connection with the shooting, including four men aged between 16 and 18 and a 17-year-old girl.

The police have also charged Mohammed Nadir Dafallah, 18, and a 17-year-old boy with murder after the stabbing of Cheyon."

Mest gillade i kommentarsfältet (gillar/gillar inte);

What in Hells name, has happened to this Country?????? The breakdowns within our society, law and order, right and wrong and good and bad, stem, in my honest opinion, from the breakdown of traditional family life, political correctness and absent fathers. Yes Yes, I know what all the left wingers will say, but it's downright true. Where loving, disciplined, family life, is celebrated and respected, then generally speaking, the children are bought up, to have reasonably acceptable, standards of behaviour. Try to get a round peg, in a square hole, try to discipline a child, who knows it's parents don't care or are too lazy or selfish, to be bothered and you will likely, get anti social, criminal behaviour, including joining a gang. Also, although it's not PC to say so, 99.9% of those that we're referring to, are culturally different............. (984/17)

I'll be surprised if this comment has made it here but is there not a pattern with all these names? (774/16)

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7148865/Londons-murder-toll-hits-60-Man-40s-stabbed-death.html
Citera
2019-06-17, 12:28
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
London har problem med våld men det har inte mycket med invandring att göra.

Det verkar vara extremt svårt för svenska rasister att fatta att engelsmän(hur främlingsfientliga de än är) inte tycker negrer är invandrare.

Invandrare är vita och heter Stefan eller Pawel.

N'Komo och Jamal och Iqbal är inte invandrare.

Sant. De har inte ett problem med invandring, de har ett problem med negrer. Vilket ju visar vad "invandring/importen" av etniciteten neger gör på längre sikt. När negrerna har rotat sig historiskt i Sverige kommer ju problemen se likadana ut här. Fb har redan konstaterat att invandring i sig inte behöver vara ett problem utan vem som kommer, under vilka villkor och i vilka mängder är det avgörande.

Ett invandringsproblem kan man alltid hänvisa till som -Invandring, som i att de ska inte vara här-, men ett negerproblem är man fast med. Således är ett invandringsproblem att föredra över ett problem med våld med ursprung "i den egna befolkningen". Lösningen på det blir typ raskrig när det gått tillräckligt långt.
Senast redigerad av -GG 2019-06-17 kl. 12:37.
Citera
2019-06-17, 13:31
Medlem
Citat:
jag skulle säga att icke vita snart är i majoritet i hela staden

Det händte omkring 2014
Citera
2019-06-22, 13:16
Medlem
spoilers avatar
"Two men suffering from burns were rushed to hospital last night in a suspected acid attack in East London.

/…/

The UK has one of the highest rates of acid attacks per capita in the world, according to Acid Survivors Trust International (ASTI).
The number of recorded acid attack incidents has almost trebled from 228 in 2012 to 601 attacks in 2016.

London has become a hot spot for the liquid weapon, accounting for more than half of the total incidents.

Just hours earlier two thugs dressed in burkas chucked acid at a market trade's face in Walthamstow."

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7169559/Acid-attack-victims-suffer-burns-sprayed-corrosive-substance-east-London.html
Citera
2019-06-23, 10:33
Medlem
spoilers avatar
"According to the latest figures, 40,829 offences involving knives or sharp instruments were recorded in 2018 in England and Wales – up six per cent on the previous year.

Murders in the capital have rocketed by 38 per cent since 2014, figures, which exclude those killed by terrorism, reveal."

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7170975/North-London-priest-37-reveals-wears-cassock-like-suit-armour-outdoors.html
Citera
2019-06-23, 10:46
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolt-Arier
Nyss hemkommen efter några dagars vistelse i London, man visste ju att London har problem med invandring men jag var ändå helt oförbered på det jag skulle få se i London.

Om vi tror att vi har problem i Sverige med icke vita horder är det ingenting mot situationen i London, jag skulle säga att icke vita snart är i majoritet i hela staden, i alla fall bland stadens yngre invånare är de icke vita redan i stor majoritet.

Negrer och svartskallar överallt i staden, affärer som ägs av pakistanier och indier vart man än gick, om jag inte visste att jag befann mig i Englands huvudstad London så skulle jag trott att jag befann mig i en muslimsk/afrikansk stad.

Ytterst få engelsmän såg man när man gick runt. De få engelsmän som lever i staden verkar alla degenerade, man ser fler engelska kvinnor med negrer än med engelska män nästan. Bruna mulatt-barn är en större del av Londons befolkning än rödhåriga fräkninga engelska småbarn.

Vill man se Sveriges framtid ska man åka till London, det var skrämmande. Negrerna blänger naturligtvis hatiskt mot alla vita de ser, och gäng av pakistanier står och ser hotfulla ut med hat i blicken, England är förstört av massinvandringen.

Jag råder ingen att besöka denna tredje världens soptipp, London är INTE en engelsk stad på något sätt längre. Vill se ni England och engelsmän så ska ni inte åka till London. Om ni vill se detta snart utrotade folkslag så ska ni nog bege er till de få engelska enklaver på landsbygden som fortfarande finns kvar, resten är smutsigt och förstört sedan länge.

Man kan fråga sig om det ens finns hopp kvar för England? Den bruna sörjan är inte mer utbredd i något annat land i Europa förutom Frankrike.

Jag upplevde det nästan som ett hån, detta är alltså Englands huvudstad men befolkad till ungefär hälften av de mest mörka och kriminella folk som existerar på denna planet...

Har ni själv besökt London? Fick ni en chock över hur få engelsmän man ser på gatan? Man kan nästan tro att huckle är den nya engelska folkdräkten om man ser till vad Londons invånare bär på.

Naturligtvis visar också all statistik att negrerna och övriga svartskallar dominerar brottsligheten i staden totalt, spelar ingen roll vilket land man besöker eller vilket system landet använder sig av, dessa primitiva folkslag kommer dominera all kriminell verksamhet medan de lyser med sin frånvaro när det gäller intelligenta och positiva områden, parasitfolken existerar inte för något sådant.

Du, självklart kan muslimer dra åt helvete, men kom nu inte och säg att alla mörka e onda och att alla vita e saints. The UK har mer än väl av vita busar också. Hjärndöda socfall, alkisar, pundare, langare, inbrottstjuvar, rånare, fotbollshuliganer, gangsters, smugglare och alla möjliga fifflare e jävligt ofta vita britter. Men jag håller som sagt med om att det e överdrivet mycket muslimer och zigenare, speciellt i London.
Citera
2019-06-30, 11:13
Medlem
spoilers avatar
"Eight months pregnant woman, 26, is stabbed to death at home but her baby SURVIVES and is in a critical condition in hospital as she becomes 64th London murder victim this year"

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7196195/Eight-month-pregnant-woman-26-stabbed-death-south-London.html
Citera
2019-06-30, 19:33
Medlem
spoilers avatar
"Four murdered in 24 hours on yet another bloody weekend in London: Stabbing victim staggers into hospital and dies hours after another man is killed as number of murders in the capital reaches 66 this year"

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7197763/Stabbing-victim-staggers-hospital-dies-hours-man-killed.html
Citera
2019-07-02, 05:52
Medlem
TraXzmans avatar
London is a Sh*thole

https://www.youtube.com/watch?v=gzVJw1-YrkM
Citera
2019-07-14, 23:43
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Four murdered in 24 hours on yet another bloody weekend in London: Stabbing victim staggers into hospital and dies hours after another man is killed as number of murders in the capital reaches 66 this year"

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7197763/Stabbing-victim-staggers-hospital-dies-hours-man-killed.html

"Her death was the 65th murder in London this year. This figure has now reached 78."

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7245283/Man-25-charged-stabbing-murder-pregnant-woman-baby-s-manslaughter.html
Citera
2019-07-15, 12:18
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman
London is a Sh*thole

https://www.youtube.com/watch?v=gzVJw1-YrkM

Man blir paff när man ser borgmästaren Sadiq Khans svar. Jag var i London för många år sedan o jag gillade staden väldigt mycket då, men jag undrar om jag skulle tycka likadant idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in