2011-06-23, 00:43
Medlem
TorskLasses avatar
Klart dom är horor. Dom gör allt för att lämna sitt land & få komma till en rik snubbe med trygg framtid. Däremot inte sagt att dom varit gatu eller barhoror innan. Egentligen är alla tjejer horor.
Tyvärr är människan fostrad så. Mannen ska jobba, vara händig, vara rik & skämma bort tjejerna
medan tjejerna ska städa & sära på benen.

Får man bort denna sexism kanske det ser annorlunda ut i framtiden men i nuläget är det så
enkelt att dom ÄR horor & vi män är torskar. Tjejer gifter sig ju rikt. När har ni hört talas om
en snygg tjej med mycket pengar gifter sig med en halvskabbig urfattig & arbetslös kille?
Citera
2011-06-23, 10:44
Medlem
Tycker att citatet nedanför från London School of Economics uppsummerar kvinnors generella tankemönster, medvetna som omedvetna.
Thai, engelsk eller svensk tjej etc., minimal skillnad.
Vem hade gått på fattigmansdate med fulingarna och personlighetsstörda Zlatan & Rooney?

”I de flesta europeiska länder kvarstår kvinnors strävan att gifta sig uppåt, om de kan, med en man som är bättre utbildad och tjänar mer än hon. Detta mönster är lika tydligt i de nordiska länderna som i andra delar av Europa. Därmed fortsätter kvinnor att använda äktenskapet som ett alternativ eller komplement till sin karriär som anställd.”
Citera
2011-06-23, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Fitt-
Vad exakt är skillnaden förutom små detaljer i livsstilen? Båda är desperata och behöver pengar.
hahaha barbrudar är fan då inte desperata iaf. på 3 dagar kan dom tjäna tillräckligt för o ta hand om sin familj den månaden. övriga tiden snackar och knullar dom ungt folk som mig och mina kompisar
Citera
2011-06-23, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naxilus
hahaha barbrudar är fan då inte desperata iaf. på 3 dagar kan dom tjäna tillräckligt för o ta hand om sin familj den månaden. övriga tiden snackar och knullar dom ungt folk som mig och mina kompisar

Du har absolut inte en susning om vad du pratar om. Bartjejer, alla fall i Pattaya, driver mest med unga falanger som i sin enfald inbillar sig att de är Guds gåva till kvinnorna. Du skulle bara veta hur många historier jag har hört från tjejerna. Gemensamt för dessa historier är uttryck som: oerfaret och klumpigt, tidig sädesavgång, dålig engelska och allmänt korkade. Dessutom har de stackars lågavlönade, förvuxna barnen inget att erbjuda tjejerna i form av trygghet.
Citera
2011-06-23, 17:02
Medlem
Fånig tråd, borde inte bry mig, men till alla er som tror att alla thaitjejer är horor, kolla på detta:

http://www.snotr.com/video/5518/Thai_Women_Beating_Up_American_Sex_Tourist
Citera
2011-06-23, 19:50
Medlem
ramsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomcat_Thai
Du har absolut inte en susning om vad du pratar om. Bartjejer, alla fall i Pattaya, driver mest med unga falanger som i sin enfald inbillar sig att de är Guds gåva till kvinnorna. Du skulle bara veta hur många historier jag har hört från tjejerna. Gemensamt för dessa historier är uttryck som: oerfaret och klumpigt, tidig sädesavgång, dålig engelska och allmänt korkade. Dessutom har de stackars lågavlönade, förvuxna barnen inget att erbjuda tjejerna i form av trygghet.

Detta hörde du alltså av en hora? Och du tror inte hon säger exakt samma sak till likande killar som dig . Är ju du som blivit lurad.
Citera
2011-06-23, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ramsay
Detta hörde du alltså av en hora? Och du tror inte hon säger exakt samma sak till likande killar som dig . Är ju du som blivit lurad.

Jag har bott i flera år i Pattaya. Jag har rätt bra koll på vad tjejerna tycker. Jag har inte bara umgåtts med dem regelbundet, jag har bott tillsammans med ett helt gäng under lång tid. Ingen av dem hade jag sex med, det var enbart på ren kompisbasis. Jag tror jag vet vad jag talar om.
Citera
2011-06-23, 20:23
Medlem
ramsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomcat_Thai
Jag har bott i flera år i Pattaya. Jag har rätt bra koll på vad tjejerna tycker. Jag har inte bara umgåtts med dem regelbundet, jag har bott tillsammans med ett helt gäng under lång tid. Ingen av dem hade jag sex med, det var enbart på ren kompisbasis. Jag tror jag vet vad jag talar om.

Horor ljuger kors och tvärs . Det går inte lita på , driver med unga farang haha vem är det som blir knullad ? Så har det alltid varit , och det har alltid funnits såna som dig som sympatiserar med hororna .
Citera
2011-06-24, 11:31
Medlem
Vi dömer gärna andra efter våra egna preferenser. Svenska kvinnor väljer man efter hans yttre i betydligt större utsträckning än någa andra folk. Detta är visat i en studie. I Sydostasien ser man inte upp till en kvinna som enbart väljer man efter det yttre och har har sex lättvindligt men första bästa snygga kille på en bar. Hon betraktas snarare som lössläppt och korkad. En hora, helt enkelt, men dum nog att inte ta betalt. Men vi svenska män är totalt indoktrinerade av massmediamonopolet till att tro att våra svenska kvinnors beteende är någon slags världsnorm och Tjabrudar är dumma horor som väljer en fet flintis. Jag vet ej vad som är rätt, bara reflekterar!
Citera
2011-06-24, 13:19
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ramsay
Horor ljuger kors och tvärs . Det går inte lita på , driver med unga farang haha vem är det som blir knullad ? Så har det alltid varit , och det har alltid funnits såna som dig som sympatiserar med hororna .
Å andra sidan så ljuger hororna för att det är exakt vad som förväntas av dom och för att de är så illa tvugna.
Citera
2011-06-24, 21:08
Medlem
kan visst finnas kärlek i 20åring o 45åring
tjejen vill ha trygghet o slippa leta mat o pengar
var dag tänk själv att behöva leta o ej veta
om ja blir mätt nästa dag,
så klart dom kan älska en äldre man kanske inte
100% men ändå finnas en kärlek
Citera
2011-06-24, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naxilus
lol....jag har aldrig sett en 20 årig snygg thai brud i sverige. alla fruar ja har sett har faktiskt varit ganska fula, sen är det fan inte många thaior som är GATUHOROR heller. lite skillnad på en gatuhora och en barbrud

Ja, skillnaden ligger i att gatuhoran går mer och har inte samma tendens till fetma.

Har du kapat frugan i Baren och hon är en av de få som bara lever på drinkar? Snyggt jobbat isåfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in