2011-06-19, 01:10
Bannlyst
Många svenska män hämtar ju hem fruar från Thailand. Det jag undrar är om dessa tjejer är (var) horor eller hur har de fixat dem?
Citera
2011-06-19, 01:14
Medlem
knullklassons avatar
De säljer sig själva till första bästa man med hyfsat stor plånbok. Deras strävan att få komma till västvärlden är så pass stark att de kan stå ut med en gammal, fet och ful man. Många av dem var säkert gatuhoror hemma i Thailand, andra inte.
Citera
2011-06-19, 01:51
Medlem
micaeles avatar
Mången datingservice finns även där i öst, så alla behöver inte vara f.d. horor. Precis som kvinnor i Europa, vill dito från Thailand träffa män från andra länder för att starta ett nytt liv.
Därmed inte sagt att alla är rumsrena. Jag har en nära vän med thaifru, som troligen har köpts för x antal pengar. Men det talar man ju tyst om, förhållandet är så lyckligt...
Citera
2011-06-19, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
De säljer sig själva till första bästa man med hyfsat stor plånbok. Deras strävan att få komma till västvärlden är så pass stark att de kan stå ut med en gammal, fet och ful man. Många av dem var säkert gatuhoror hemma i Thailand, andra inte.
jävlar vad du snackar skit din ignoranta jävel
Citera
2011-06-19, 02:01
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naxilus
jävlar vad du snackar skit din ignoranta jävel
Du menar att det är sann, äkta kärlek som får en 20-årig thaibrud att, efter en veckas dejting, gifta sig med en 55-årig, fet, skallig man från Sverige?
Citera
2011-06-19, 02:06
Medlem
Citat:
Du menar att det är sann, äkta kärlek som får en 20-årig thaibrud att, efter en veckas dejting, gifta sig med en 55-årig, fet, skallig man från Sverige?
lol....jag har aldrig sett en 20 årig snygg thai brud i sverige. alla fruar ja har sett har faktiskt varit ganska fula, sen är det fan inte många thaior som är GATUHOROR heller. lite skillnad på en gatuhora och en barbrud
Citera
2011-06-19, 03:17
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naxilus
lol....jag har aldrig sett en 20 årig snygg thai brud i sverige. alla fruar ja har sett har faktiskt varit ganska fula, sen är det fan inte många thaior som är GATUHOROR heller. lite skillnad på en gatuhora och en barbrud
vi har många thai tjejer som jag tycker synd om i 18-25 års åldern här där jag bor som är gift med riktigt fula män eller riktigt tjocka, dvs att dom inte kan se sina fötter ens....

klart dom har horat, men tror många här känner sig träffade för dom är gifta med thai horor, eller före detta thai horor menade jag

sedan har jag även sett en snygg thai tjej i 20 års ålder med sin lilla syster runt 15års ålder som var gift med en snygg(dvs icke ful, kanske mer normalt utsende då, men snygg jämnfört med tjockisarna ovan) svensk man(undrade om han tryckte lilla syrran med men kändes väldigt olämpligt att föra en det i snacket)
Senast redigerad av Kebabsuger 2011-06-19 kl. 03:19.
Citera
2011-06-19, 12:01
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:

Sedan när byggs relationer på kärlek?
Alla relationer bestäms och mäts utifrån insats kontra vinst. Man behöver knappast vara en hora för att se fördelarna i att flytta till Sverige.
20 poäng sociologi vore kanske på sin plats?
Citera
2011-06-19, 12:47
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Sedan när byggs relationer på kärlek?
När och var har jag påstått det? Har du lässvårigheter månne?
Citera
2011-06-19, 13:22
Medlem
Citat:

Nu är jag inte särskilt förtjust i dessa gamla gubbar som hänger med unga tjejer men det jag inte förstår är att många tar för givet att alla måste tänka och ha samma perspektiv som dem själva.

Det ju faktiskt så att vad som uppfattas attraktivt varierar mellan olika kulturer och då jag bor mycket i Asien har jag mött ganska många tjejer genom åren som ville att jag skulle skaffa en mage för de attraherades av det. Att de oftast letar efter en 10-15 år äldre man är mycket på grund av att männen då är trygga i sig själva och har lekt av sig och oftast har ett ordnat liv. Skallig vet jag inte om de föredrar men det finns ju svenska tjejer som är tillsammans med skalliga killar med.

Men mitt svar på TS frågeställning är att det förekommer såklart tjejer som ligger sig till ett bättre liv men många är här på grund av att de verkligen älskar sin partner.
Senast redigerad av Pabben 2011-06-19 kl. 13:26.
Citera
2011-06-19, 15:07
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
När och var har jag påstått det? Har du lässvårigheter månne?

Ditt inlägg här blir svårtolkat nu...
https://www.flashback.org/sp31245434
Citera
2011-06-19, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pabben
Nu är jag inte särskilt förtjust i dessa gamla gubbar som hänger med unga tjejer men det jag inte förstår är att många tar för givet att alla måste tänka och ha samma perspektiv som dem själva.

Det ju faktiskt så att vad som uppfattas attraktivt varierar mellan olika kulturer och då jag bor mycket i Asien har jag mött ganska många tjejer genom åren som ville att jag skulle skaffa en mage för de attraherades av det. Att de oftast letar efter en 10-15 år äldre man är mycket på grund av att männen då är trygga i sig själva och har lekt av sig och oftast har ett ordnat liv. Skallig vet jag inte om de föredrar men det finns ju svenska tjejer som är tillsammans med skalliga killar med.

Men mitt svar på TS frågeställning är att det förekommer såklart tjejer som ligger sig till ett bättre liv men många är här på grund av att de verkligen älskar sin partner.
kunde inte hålla med mer. liksom hur seriöst förhǻllande kan en ung thai tjej ha med en 21 årig svensk? jag är själv 21 och ja har inga planer på att sluta ligga runt dom närmaste 5 åren iaf..så därför gillar thai flicker lite äldre män..och det där med en liten extra mage har jag märkt också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in