Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-29, 18:54
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sukhumvit
70 000 är väl inget att oroa sig för. Blir han lycklig så är det säkert värt det. Får han dessutom ordnad mathållning och regelbundet sexliv så kanske hans kropp antar en i ditt tycke acceptabel form.
Sensmoral: Låt folk sköta sitt eget kärleksliv. Lägg dig inte i det.


Han har aldrig haft en svensk tjej sedan tidigare och har därmed noll erfarenhet med förhållande, han söker bara någon som lyder honom vilket är jävligt orimligt och idiotiskt.

Som tur är kommer jag aldrig bli lika misslyckad som honom, dessutom är han SD och säger emot sig själv.

Med det sagt finns det ingen förakt mot thailändare men det känns mer som att man ser dem som en tjänst (köp en fru för 70 000 sek) än att det är en människa man har att göra med

Hon har inte kommit till Sverige än och det är förens då verkligheten kommer

Alla har varnat honom vad som kan hända, rätt var det är kommer han hem ensam där hon har packat och dragit.
Citera
2019-09-29, 19:00
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Han har aldrig haft en svensk tjej sedan tidigare och har därmed noll erfarenhet med förhållande, han söker bara någon som lyder honom vilket är jävligt orimligt och idiotiskt.

Som tur är kommer jag aldrig bli lika misslyckad som honom, dessutom är han SD och säger emot sig själv.

Med det sagt finns det ingen förakt mot thailändare men det känns mer som att man ser dem som en tjänst (köp en fru för 70 000 sek) än att det är en människa man har att göra med

Hon har inte kommit till Sverige än och det är förens då verkligheten kommer

Alla har varnat honom vad som kan hända, rätt var det är kommer han hem ensam där hon har packat och dragit.
Ok. Jag förstår din oro.
I detta fall så får vi hoppas att kvinnan får honom att växa som människa. Thailändskor har ofta skinn på näsan och är mer självständiga än vad svensken i gemen fattar. Tror din vän blir varse om det, rätt snabbt.
Blir inte förvånad om hon stannar hos honom och tar det som sin uppgift att få honom att bli en vuxen man, har sett sådana situationer några gånger.
__________________
Senast redigerad av Sukhumvit 2019-09-29 kl. 19:31.
Citera
2019-09-29, 20:20
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sukhumvit
Ok. Jag förstår din oro.
I detta fall så får vi hoppas att kvinnan får honom att växa som människa. Thailändskor har ofta skinn på näsan och är mer självständiga än vad svensken i gemen fattar. Tror din vän blir varse om det, rätt snabbt.
Blir inte förvånad om hon stannar hos honom och tar det som sin uppgift att få honom att bli en vuxen man, har sett sådana situationer några gånger.


Jo så kanske det är, han är dock kraftig överviktig, lite som Bert Karlsson och hon är smal som vanligt. Måste kännas som en nitlott för thailändskor att gifta sig med feta SD are
Citera
2019-09-29, 20:30
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Jo så kanske det är, han är dock kraftig överviktig, lite som Bert Karlsson och hon är smal som vanligt. Måste kännas som en nitlott för thailändskor att gifta sig med feta SD are

Haha. Hon får sätta honom på en diet bestående av grönsaker och kärlek. Vem vet, han kanske kommer ut som omvänd ;-)
Citera
2019-09-29, 20:34
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sukhumvit
Haha. Hon får sätta honom på en diet bestående av grönsaker och kärlek. Vem vet, han kanske kommer ut som omvänd ;-)


Man får fan hoppas han blir smalare, hand attityd dock mot andra tjejer är väldigt grova. Alla snygga tjejer han inte kan få ligga mer är horor och slampor, alla fula tjejer mobbar han på internet. Känns som att han har en stor förakt mot svenska tjejer i överlag
Citera
2021-01-25, 22:50
  #150
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeloo
Jag är också från Malmö. Har bekanta som är ihåp med massage salon tjejer. På dagen är dem mina och allas tjejer och på natten är mina naiva dumma bekantas älskade tjejer.
Alla naiva borde läsa detta om och om och kanske lära sig att inte hämta hit en prostutierad till.

Haha, word. Stackars jävla cucks som tar hit horor från Thailand.
Citera
2021-01-25, 23:02
  #151
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangan74orebro
När ska ni klaga på alla importmän då?

Det gör vi också, men det är inte svenska kvinnor som importerar dessa raketforskare,
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback