• 1
  • 2
2004-10-24, 00:35
Medlem
badtabs avatar
Jag vetefan vad jag ska ta mig till... Jag fick en blackout idag, jag vet inte vad jag gjorde, förrns jag stod där, och höll min flickvän i ett strypgreppsliknande tag, och bara skrek på henne...

Fan.. jag mår så jävla dåligt, jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag känner inte igen mig själv, mitt gamla jag är som bortblåst och den jag är nu är inte den jag vill att jag ska vara.... HUR FAN SKA JAG GÖRA?? jag vill inte förlora mig flickvän pga att jag håller på å blir ett psykfall!
Citera
2004-10-24, 01:07
Medlem
Agent Coopers avatar
Prata med någon du litar på!!! Alternativet är en psykolog.
Det borde ju ligga någonting bakom dina utbrott?
Citera
2004-10-24, 01:10
Medlem
det där ska ett proffs ta hand om, inget för oss hobbypsykologer
Citera
2004-10-24, 01:19
Moderator
Ruskigbusss avatar
Jag håller med övriga - sök hjälp.

Om jag ändå får vara lite amatörpsykolog - så tror jag att dina bekymmer / rädsla inför lumpen kan vara en starkt bidragande orsak. (Kollar dina gamla inlägg.)
Citera
2004-10-24, 01:21
Medlem
flowss avatar
Se till att göra som vi säger nu. Sök hjälp och berätta direkt hur det ligger till - så dom prioriterar dig.

Du anar inte ångesten du kommer ha om du gör någon skada under "blackouten".
Citera
2004-10-24, 02:02
Medlem
Agent Coopers avatar
Hur reagerar din tjej???
Citera
2004-10-24, 02:09
Medlem
lonbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badtab
Jag vetefan vad jag ska ta mig till... Jag fick en blackout idag, jag vet inte vad jag gjorde, förrns jag stod där, och höll min flickvän i ett strypgreppsliknande tag, och bara skrek på henne...

Fan.. jag mår så jävla dåligt, jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag känner inte igen mig själv, mitt gamla jag är som bortblåst och den jag är nu är inte den jag vill att jag ska vara.... HUR FAN SKA JAG GÖRA?? jag vill inte förlora mig flickvän pga att jag håller på å blir ett psykfall!

helt klart söka en bra psykolog! En ska jag bara undrar är det några steorider eller Droger inblandat förjag har sett helt ''Normala'' killar flippa helt, men dom har fått hjälp av proffs idag. och jag tror det är det ända att göra när man inte känner igen sig själv.
Citera
2004-10-24, 02:14
Medlem
badtabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper
Hur reagerar din tjej???

hon drog hem, hon vågar inte vara ensam med mig....
Citera
2004-10-24, 02:15
Medlem
badtabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonba
helt klart söka en bra psykolog! En ska jag bara undrar är det några steorider eller Droger inblandat förjag har sett helt ''Normala'' killar flippa helt, men dom har fått hjälp av proffs idag. och jag tror det är det ända att göra när man inte känner igen sig själv.

nej, jag skulle aldrig ta steroider eller droger eller nått sånt, det är knappt att jag dricker
Citera
2004-10-24, 02:15
Medlem
Det finns bara en sak att göra, Sök hjälp nu direkt. Efter ett såhär kraftigt anfal/blackout, så är du en reel fara för din omgivning och dig själv.
Jag önskar dig verkligen lycka till! Se till att fixa det här, så att det inte sker en olycka.
Citera
2004-10-24, 02:30
Medlem
überlords avatar
tror defenitivt att du behöver prata med någon regelbundet och
få berätta om saker och ting som har stört dig eller gjort dig förbannad.

på så sätt får du ventilerat dig.

jag får intrycket av att du tar åt dig en massa skit och säger inget
om det men sen när det blir för mycket så rinner det över
och allt skall ut på en gång. det är väl därför du får en blackout
för hjärnan gör helrevolt.

passiv/aggresiv?
Citera
2004-10-24, 02:53
Bannlyst
När hände det? Har det hänt nån annan gång igen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in