2004-10-24, 02:59
Medlem
Shallows avatar
Jag tror du måste söka profisionell hjälp och det fort. Det blir inte kul den dagen det slår slint rejält och du råkar skada henne eller någon annan. Tror också det är mycket viktigt att du pratar med henne och hoppas på att hon förstår dig.
Citera
2004-10-24, 03:02
Medlem
flowss avatar
Som sagt.

Jag tycker inte ens han ska svara på våra inlägg. Han ska iväg och söka hjälp.
Citera
2004-10-26, 00:05
Medlem
badtabs avatar
Och det var ju lättare sagt än gjort! Har suttit i telefonkö idag, och när jag kom fram så sa dom bara att "vi kan inget göra, vänd dig till "bla bla bla" istället"
Det gjorde jag, och där var det telefonkö som var öppet mellan 09 och 10, första halvtimmen så tutade det bara upptaget, och andra halvtimmen så blev jag ombedd att återkomma imorrn!

SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT FÅ TAG PÅ NÅN ATT PRATA MeD?!?!?!???

Citera
2004-10-26, 00:20
Medlem
Muppen_81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonba
helt klart söka en bra psykolog! En ska jag bara undrar är det några steorider eller Droger inblandat förjag har sett helt ''Normala'' killar flippa helt, men dom har fått hjälp av proffs idag. och jag tror det är det ända att göra när man inte känner igen sig själv.

shit maan ,snacka om att världen är liten...André här...hoppas det är bra med dig*seriöst*inte mitt nick här .. har du ngn mejl adress??
Citera
2004-10-26, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badtab
Och det var ju lättare sagt än gjort! Har suttit i telefonkö idag, och när jag kom fram så sa dom bara att "vi kan inget göra, vänd dig till "bla bla bla" istället"
Det gjorde jag, och där var det telefonkö som var öppet mellan 09 och 10, första halvtimmen så tutade det bara upptaget, och andra halvtimmen så blev jag ombedd att återkomma imorrn!

SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT FÅ TAG PÅ NÅN ATT PRATA MeD?!?!?!???

jupp. du kan leta hur länge som helst, men psykvården är inte inriktad på aktutfall.
Man ska helst vara friska för att få hjälp. den bästa hjälp att få är den som fbackare har att erbjuda.
Du kan därmed lika gärna lägga dig på tågspåret?
Citera
2004-10-26, 04:06
Medlem
Ring inte runt, gå in på psykakuten på närmsta sjukhus. Ok du får sitta där ett tag men du får i alla fall träffa en psykolog som kan slussa dig vidare.

SyQuest
Citera
2004-10-26, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Ring inte runt, gå in på psykakuten på närmsta sjukhus. Ok du får sitta där ett tag men du får i alla fall träffa en psykolog som kan slussa dig vidare.

SyQuest

...så att du tillslut sitter där hos tandläkaren och undrar vad i helvete du gör där. onämnbar har också varit med och hamnade hos husläkaren.

Du borde kanske överväga att skära dig lite? De har svårare att neka något så uppenbart.
Citera
2004-10-26, 21:40
Medlem
Tror inte dom skickar folk som får blackout'er till husläkaren.. Det är nog vanligare vid depression etc..

SyQuest
Citera
2004-10-26, 23:22
Medlem
badtabs avatar
idag har jag varit hos både husläkaren och på psykakuten, och imorrn ska jag till nått annat ställe.. så det går lite framåt
Citera
2004-10-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Tror inte dom skickar folk som får blackout'er till husläkaren.. Det är nog vanligare vid depression etc..

SyQuest

tror du jag är så dum att jag inte vet skillnad på en blackout och depression? tack. husläkaren var jag hos iallafall. men jag var ganska liten då.
Citera
2004-10-27, 00:39
Medlem
Oj oj här på flashback blir visst folk arga för vad som helst :P Jag skrev endast vad jag tror skulle hända, inte ett absolut fakta som jag försökte påtvinga dig. Du är hemskt välkommen att ha din åsikt.

SyQuest
Citera
2004-10-27, 00:45
Bannlyst
”Du kan inte fly från nödvändigheten, men du kan övervinna den.”

Du är rädd för dig själv säger du, påtagligt enerverande; inuti berget finner du livskällan till det osägliga tomrum vars ”svarta fläck” lämnat ett avtryck i ditt grumliga medvetande. Ju mer du förnekar upphovet till blackouten, desto värre blir själva skeendet; omedvetna intriger i ett myller av själar väcker åter naturens behov till liv. Den är envis, en nödvändighet för din vidare existens, men ändock ett hinder som i slutändan ej går att övervinna med list utan måste övervinnas genom ett överlagt ”skammord”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in