Citat:
Ursprungligen postat av
mickell
Har vi lyckats att få jonwill85 att göra en punkt 3 nu tro?
Så sold som han är/var på systemet så lär han ha "investerat" dessa drygt 200k den stackarn
3325 kr + 475 x 9 är vad jag lagt in hitills....! (1425/månad).
"Premium" 190000 SEK är en decimal för mycket! £1900 ska det vara, inte £19000!
Problemet med detta är inte systemet utan ni som misstolkar syftet med det hela!
Hade syftet varit ren "pengaplaceringa" att plocka ut kontanter från Lyoness så hade inte systemet "låst" 80% av utdelningen i Lyoness bonus.
För att överhuvudtaget "få ut" dessa pengar behöver du konsumera för motsvarande summa hos en Lyoness ansluten butik/ företag.
Har jag 10000 SEK i Bonus så kan jag handla för motsvarande av mina egna pengar först och sedan får jag summan tillbaka plockat från denna bonus. Det händer redan "as we speak"....!
Båda tjänar på detta!
Hade det varit möjligt att plocka ut allt direkt i kontanter utan att konsumera hos Lyoness anslutna butiker så förstår jag problemet, men här är företagen (konsumeringen) ett nödvändigt steg!
ESP syftar till att snabbare skapa dessa bonusar som sedan kommer företagen och butikerna till glädje.
Blanda inte ihop sid 3, 9 och 11 som ni gör .....!
Allt går att förklara logiskt för den som VILL lyssna men har man bestämt sig för något så kommer man aktivt att styra sina frågor åt det håll som ger dig de svar du vill! Ni får förklaringar och då väljer ni genast ut en detalj att fokusera på! Med den inställningen så kommer ni aldrig se varför detta fungerar och kommer bli riktigt bra när ESP väl fått pågå ett tag....!
Det har ju bara blivit bättre för ALLA med ESP istället för som tidigare då du endast fick Bonusen "enbart" genom din Personliga Unit Balans (som kräver ett stort personligt nätverk).
ESP ger dig möjligheten att få Units i system med andras Units (47 st Nationella) och därmed växa fortare. Istället för att var och en sitter med sitt eget "isolerade" Balans system!
De 47 Nationella Balansystemen har inget med dit personliga nätverk (sid 3) att göra!
Förstå skillnaden!!!
/J