AAhhhahaha....
okej ni som inte tänkter gå med i lyoness, ni borde ångra er redan nu eller bara gå med tills det inte blir för sent. företag kommer att gå över lik för att få vara med.
ni förstår inte hur stort detta kommer att bli.
har ni blivit lurade på att gå med i liknande pyramidshit tidigare eller?
för det första - lyoness visar upp ALLA procent och exakta nummer för er,
ni som blivit lurade, fick ni veta vartifrån pengarna kom eller?
företag betalar lyoness för att få vara med i deras "pyramid", genom lyoness får nu från 1-till kanske tom 50% på varor och därför går du till just de företagen som betalat 1-2% till lyoness, du får också ca 1-2 % av dina inköp. varför betala mer när man kan betala mindre för det?
pengarna går inte via en utländsk bank, utan dessa pengar är dina pengar och bland annat företags pengar och lyoness som satsat på detta "rabbattsystem" som vi kan kalla det.
allt som allt finns det 10 olika sätt att tjäna pengar på,
en av dem är att köpa "positioner", hur mkt dessa kmr kosta vet jag inte än i svenska kronor men hur som helst, du kommer att få ca 3 gånger så mkt av dessa pengar. så varför inte?
lyoness är inget du kastar in dina pengar på och sen får se ifall det blir ngt utav det, det är inte Nasdaq, det är ingen jävla börs med aktier som hoppar upp och ner utan DU BLIR GARANTERAD att få dina pengar tillbaka - hur?
jo genom att köpa saker via lyoness!

du får dina pengar tillbaka, bonusar osv osv..
som sagt det finns 10 olika sätt att tjäna pengar på lyoness men en av dem enklaste är just "positioner", men för att positioner ska kunna existera måste du VÄRVA folk,
och vet ni vad som är det vackraste med lyoness?? jo att du tjänar sammanlagt också på allt som dina värvade vänner också tjänar, låt oss säga såhär... ja köper 7 positioner, 7 pers, ja kommer att tjäna deras pengar och inversteringar i att dem själva köper positioner och vad dem handlar för.
köper du en bil via lyoness, låt oss säga att den kostar 360 000 och du får 1% ,
kör matematiken själva, 3 600 kronor får du tillbaka, visst låter det inte så mkt från början? men efter att du inköpt en massa grejer så blir det en jävla massa cash som du tjänar på andra och som personen som värvde dig också tjänar på. '
företag tjänar på att företag investerar i dem! och genom att du får ditt lyoness kort så handlar du hos dessa, ja menar, får du 20% på ica går du dit ist för coop, visst? och detta eftersom ica betalat en stor summa pengar till lyoness som liksom "leder"dig dit, alla tjänar på det.
jag vet inte hur det kommer att se ut i sverige just eftersom i sverige är staten äckligt snåla och ingen får vara rik här pga av den fittiga jentelagen eller va de nu heter och en massa skattskit, fast lyoness utesluter skatt så undrar hur sverige skulle acceptera detta?
just nu är det bara en massa jobbiga webshopar som gått med men snart kommer ica, stadium, h&m osv osv att gå med och därför kommer lyoness att bli som i ungern ett vardags kort som Visa, först drar du bankkortet sen ditt lyoness för att få %% tillbaka och bonusar. som att sno godis från ett barn eller cocks från ett luder (:
min pojkvän i polen tjänar ganska bra på det här kan jag tänka mig, han är en av dem som "utvecklar och för vidare" lyoness... en av hans bekanta (som värvde honom) känner idag så bra att han hoppade av universitet, köpte sig en lägenhet i warszawa och reser jävligt ofta, lever livet helt enkelt.
Allt tack vare Lyoness <3