Citat:
Ursprungligen postat av sanjon
vart i biblen står det att du är stjärnan då ?:O
Vill du veta vart tuv har gjort så ring och fråga lyoness. jag vet och jag har sagt det, sen att du inte kan läsa det är inte mitt problem

Du visste inte vad TÜV eller iso 9001 var, du har alltså - som vanligt skulle jag nog våga påstå - pratat i nattmössan.
Citat:
Men iso 9001 är ett certifikat för hur lyoness personal behandlar oss osv!
Vilket det alltså INTE är.
Citat:
Tuv med ett tyskt U det är ett cert för hur systemet funkar och håller va det lovar!!
Vilket inte TÜV är, TÜV kan
möjligen utfärdat ett certifikat.
Alla dessa pyramid apologeter borde lära sig att knipa truten eftersom de aldrig har en aning om någonting annat än ungefär vad som sagts på rekryteringsmötet.
Citat:
Ursprungligen postat av sickpuppy
Sant.
Och min erfarenhet är att det är väldigt fördomsfullt att tala om WT när det gäller MLM/pyramidspel. I princip samtliga jag känner som hoppat på liknande saker har varit högskolestudenter och personer med relativt bra jobb. Snarare utövar det en lockelse för naiva personer som redan har det hyggligt, men som drömmer om lyxliv. Svansen kring bratsen så att säga. Man kan se det på tilltalet från de här företagen också.
Det finns förstås alla möjliga sorters människor inom branschen, men den grupp som FB har dömt till WT är sällan tillräckligt intressanta för pyramidhajarna att rikta in sig på helhjärtat. De har inga pengar att mjölka ur ...förlåt.. investera i företaget
Njae, jag tror att alla grupper rekryteras, visst de föredrar säkert de som är välbeställda men det finns alltid ett paket som passar dom som inte är det, men det gemensamma är nog drömmen om klippet eller upplevelsen av att "göra affärer". Tyvärr verkar det finnas någon slags kärntrupp som alltid letar efter "Nästa grej" som faller för pyramid efter pyramid med fördömande av den tidigare pyramidens ersättningsmodell och lovordande av den nya, den här gruppen tror jag man hittar bland hemmafruar/sjukpensionärer mest, men det är mest en känsla jag fått av att läsa bloggar.