Citat:
Ursprungligen postat av
Kurvajego
Det behövs en grundläggande information från början, dvs hämta upp allt.
Det går inte att göra en presentation i ett forum enbart via skrift.
Mitt förslag är att besöka en presentation.
Dom som presenterar har bra koll, jag har själv kritiska frågor men får svar på dom när jag tar upp det med dom.
Lite frågor uppstår självklart när man ser vissa länkar men svaren jag får och hänvisningarna har hittills rett ut dessa frågetecken.
Kunskap är bättre än att sitta ensam på kammaren och konspirera ihop något.
Jag har sett en presentation, dock kanske den sämsta jag någonsin sett från någon så ger väl iof inte någon rättvisa (Dragons Den).
Han som presenterade hade verkligen ingen koll, och frågetecknen blev större ju fler frågor han svarade på.
Men, eftersom Remloff skriver ett väldigt bra svar till dig så kan jag tycka att du kan bena av felaktigheterna i hans inlägg och börja med att räta ut vad som är rätt istället?
Det måste förövrigt vara 100ggr enklare att göra en presentation i skrift och, vid behov, med hjälp av bilder (som väl ändå måste finnas tillgängliga?). Jag har jobbat som säljare i över 20 år och eftersom jag har produkter som folk har behov av så kan jag inte förstå varför det skulle vara svårare att göra en presentation i skrift istället för att ha ett behov av att träffas för att kunna blanda in känslor (vilket måste vara det enda skälet till att man vill ha ett personligt möte vid en sådan presentation?)?