• 1
  • 2
2011-06-14, 05:35
Medlem
Vad jag menar är det ärligaste av ärlighet, eller helt enkelt att leva ut dina impulser direkt dvs totalt ta bort ditt sociala filter och bara leva ut allt direkt hela tiden.

Gör saker du är sugen på men som bryter så mycket mot allt vad normer heter. Utan att tänka på följder.

Lite exempel: Du har en faster du alltid haft en bra men stel relation till, ring henne och säg att hennes uppsyn gör en illamående för att man tydligt ser att hon är sexuellt frustrerad och att hon borde prova negerkuk xxl för att få nya perspektiv på livet som kanske får henne att slappna av.

Din lillasyster är deprimerad, gå och köp öl och kokain åt henne och ta med henne på en utekväll för att muntra upp henne.

Säg åt din självgoda chef på jobbet att suga av dig medan du drar en stilett mot halsen medan chefen utför handlingen. För att sedan snitta upp kinderna så det blir ett brett leende

Du ser nån på stan som verkar ha ett grått tråkigt liv, börja jaga personen medan du skriker ut mässande ramsor och dreglar och flåsar, för att krydda ett händelsefattigt liv.

Ring din far och säg att du ska ta självmord för att han saboterade din barndom, lägg på, ta självmord.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Vad har du själv för sådana tankar? Vad får du för känsla av att tänka dessa tankar? Hur nära är du att någonsin utföra något sådant (i nyktert tillstånd)? Är det bra att våga leva ut tanken? Eller ens tänka tanken?

Själv när jag tänker något sådant och verkligen lever mig in i tanken får jag en sjukt skön känsla av SATISFACTION!!
Citera
2011-06-14, 06:17
Medlem
Hehe fan vad vilken tråstart.

Skulle vara underbart faktist.

När man ser en riktigt go brud på stan i kort kjol. Dra in henne i närmaste gränd, slita av kjolen och spänna på henne för kung och fosterland.

Våldtäkt < Brutal ärlighet.

Eller när man går på stan och någon stirrar som som personen i fråga in har någon tv hemma, att vid detta tillfälle få fram till denne och ja, peta ut ögonen?
Citera
2011-06-14, 07:16
Medlem
redalert72s avatar
det hade vart skönt att i vissa lägen faktist säga till personer att bara vara sig själv, så trött på slipsnissar o skit som bara suitar up för dom vill vara något. men väl hemma är det mjukisarna på

eller a strypa dom med slipsfan hade vart skönt me
Citera
2011-06-14, 07:25
Medlem
Ockletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendouz
Hehe fan vad vilken tråstart.

Skulle vara underbart faktist.

När man ser en riktigt go brud på stan i kort kjol. Dra in henne i närmaste gränd, slita av kjolen och spänna på henne för kung och fosterland.

Våldtäkt < Brutal ärlighet.

Eller när man går på stan och någon stirrar som som personen i fråga in har någon tv hemma, att vid detta tillfälle få fram till denne och ja, peta ut ögonen?
Om man har såna tankar och värderingar som du har så borde väl inte normer stoppa dig?
Citera
2011-06-14, 08:17
Medlem
Moffins avatar
Ni verkar ju ganska sötrda om det är sånthär ni går runt och vill göra på impuls?

Och TS, bjuda din syster som är deprimerad på droger? Hur pantad är du?

Sen så heter det BEGÅ självmord inte TA
Citera
2011-06-14, 09:38
Medlem
DetBallarUrs avatar
Det vore så skönt! Ett sådant liv vill jag uppnå. Inga jävla sociala regler eller något sådant skitigt, bara göra det man känner för och inget annat. Fick en sådan impuls att knulla söndeer en tjej i skolan en gång, och fyfan vad jag hade blivit tillfredställd om jag hade gjort det. Eller om jag hade slagit tänderna ur den där jävla fittiga killen i grundskolan.

En skam att man inte lever såhär.
Citera
2011-06-14, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ocklett
Om man har såna tankar och värderingar som du har så borde väl inte normer stoppa dig?

Nej det gör de inte heller
Citera
2011-06-14, 10:33
Medlem
Karbunkles avatar
Jag är redan ärlig när jag säger vad jag tycker, ingen politisk korrekthet stoppar mig från att påpeka saker och ting.

Ni däremot, utföra fullbordade våldtäkter och annat trams. Om det ska vara ärligt börjar ni alltså bete er som några jävla djur.. Evolutionen går framåt..
Citera
2011-06-14, 11:18
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karbunkle
Jag är redan ärlig när jag säger vad jag tycker, ingen politisk korrekthet stoppar mig från att påpeka saker och ting.

Ni däremot, utföra fullbordade våldtäkter och annat trams. Om det ska vara ärligt börjar ni alltså bete er som några jävla djur.. Evolutionen går framåt..
Word på det. Såna handlingar handlar inte om "ärlighet" längre.

TS exempel kräver förstås konsekvensanalyser innan man kan avgöra om handlingarna skulle innebära SATISFACTION mer än några korta sekunder.

... och tanken på att alla plötsligt skulle börja bete sig såhär... jo, jag ser framför mig precis en evolutionsavveckling. Fast att fantisera och filosofera om det må man ju få göra.
Citera
2011-06-14, 12:26
Medlem
sussistapeters avatar
Du menar att man ska bete sig som en neger?

Ja, man ska vara ärlig. Speciellt mot tjejer är jag det och dom hatar fan mig bara för det
Citera
2011-06-14, 12:29
Medlem
heiss avatar
Ärlighet betyder väl snarare att säga exakt vad man tycker och tänker.
Att utföra kriminella handlingar som man får lust att göra i fantasin vet jag inte om det är ärlighet direkt, snarare en känsla av att kunna vara totalt fri till att göra vad som helst. Man lär dock ångra sig och har man en gnutta rationellt tänkande kommer detta sätta stopp för ens fantasi.

Tanken om att krydda ett händelsefattigt liv med att agera tvärtemot än vad man brukar är däremot spännande.

edit: Sen har det ju sina för och nackdelar med att vara ärlig, mestadels nackdelar när man är omgiven av pk-fittor.
Citera
2011-06-14, 12:32
Medlem
Drinkycrows avatar
Det är väl ärligt att säga till en brud du vill ligga med henne, men att genom fysiska handlingar ta det du vill ha handlar inget om ärlighet. Samma med våldshandlingar mot chefen bara för att du kan.

De handlingar du skriver handlar mer om att provocera människor än att vara ärlig med känslor och dylikt. Att provocera människor kan ju förstås vara väldigt kul men handlar inte heller om ärlighet....

Det är jävligt svårt att faktiskt vara helt ärlig då det kräver en jävla självinsikt. Och när jag väl känner mig relativt ärlig blir det sällan brutalt. För om jag är "brutalt" ärlig mot någon jag inte vill skada, så är det ju inte längre ärligt.

Men vad du egentligen verkar vilja är att chocka och provocera fram lite känslor hos folk. Det tycker jag är precis skitkul och du borde köra på

Fast undvik att kniva och våldta folk helst...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in