Det finns en stad ett halvt Norrland ovanför Stockholm, som tror att de är en del av Stockholm. De har komplex för att de är från en liten stad som någon kilometer utanför "city" kan skymtas åkrar och lukta gödsel. Faktum är att t.o.m. inne i stadskärnan luktar det gödsel ibland. Tjejerna är nog de mest högdragna jag sett någonstans i Europa, och det märks på killarna/männen. Dessa stackars killar och män kan helt enkelt inte hantera kvinnornas stora ego, utan de blir inställsamma och lågmälda mesar. Jag själv är vittne och har bildat mig en uppfattning under lång tid jag varit i en där värdelösa och fula staden Uppsala. Värt att notera är att en uppsalare ska framstå som överdrivet akademisk, och i princip de enda (tjejer) på MSN som påbörjar varje mening med korrekt och prydligt stor bokstav. Man är duktig i Uppsala, och alla har läst alla kurser men tyvärr glömt av innehållet. Titeln är det viktigaste för en uppsalare, inte innehållet.
Uppsalabor själva bör inte kommentera denna tråd, då jag anser att den tenderar (i princip garanterat) att bli partisk.
Hur fullkomligt rätt har jag inte i exakt allt jag skrivit ovan?
Mitt exempel på en riktig Uppsala-tönt är Erik Ullenhag. Han spelar ett skådespel och är egentligen en kvinna med manliga drag (kön?). Erik Ullenhag spänner nämligen sitt Adamsäpple (implantat?) så att han ska låta som en riktig självsäker stockholmare men liknar mest en pitchad sportkommentator som gäspar konstant.
Finns det någon framgångsrik från Uppsala eller är det bara mycket yta och lite innehåll som det intryck övriga staden verkar ge? (absolut inte minst Ullenhag).
Uppsalabor själva bör inte kommentera denna tråd, då jag anser att den tenderar (i princip garanterat) att bli partisk.
Hur fullkomligt rätt har jag inte i exakt allt jag skrivit ovan?
Mitt exempel på en riktig Uppsala-tönt är Erik Ullenhag. Han spelar ett skådespel och är egentligen en kvinna med manliga drag (kön?). Erik Ullenhag spänner nämligen sitt Adamsäpple (implantat?) så att han ska låta som en riktig självsäker stockholmare men liknar mest en pitchad sportkommentator som gäspar konstant.
Finns det någon framgångsrik från Uppsala eller är det bara mycket yta och lite innehåll som det intryck övriga staden verkar ge? (absolut inte minst Ullenhag).