Citat:
Ursprungligen postat av Ambulerande
Jag är född och uppvuxen i Stockholm, född av två stockholmare som i sin tur föddes av två stockholmare, så däri ligger givetvis inte problemet. Sluta med dina antaganden nu, det blir fel varenda gång.
Du borde prova att resa, prova nya saker, träffa nya människor och utbilda dig. Framförallt utbilda dig. Jag lovar, till och med introverta barn som du kan ha nytta av det.
Tveklöst den första som uppfattar mig som introvert. Själv ska jag bli kemiingenjör och har tidigare tävlat i idrott på elitnivå. Jag har bott i flera länder ute i Europa och tycker att Stockholm är gravt överskattat. Jag har arbetat på några av inneställena i Stockholm, och tycker att det är ett riktigt jävla tillgjort skådespel jämfört med riktig klubb ute i Europa. Jag jämför med Holland, Tyskland och Spanien, däribland Ibiza. Just detta har jag i åtanke när jag betraktar Stockholms klubbar, just för att jag rest lite.
Vad gör du då? Du som är berest, puräkta storstadsbo sedan mitten av bronsåldern samt högutbildad? Låt oss veta lite om dina kunskaper som gott och väl räcker till för en doktorsavhandling. Vi lyssnar.